Keď tieto slivá odzneli v miestnosti zostalo ťaživé ticho . V tom tichu sa ozývali moje vzliky . Blais s Theom sa ma snažili upokojiť no to sa im nedarilo. Vybehla som z riaditeľne a bežala som . Zastavila som sa až pri Hagridovej chalúpke . Hagrid tam nebol lebo chodil na obchôdzku po lese . Sadla som si a ďalej som usedavo plakala .
Keď už som nebola ano dosť silná plakať zdvihla som a vrátila som sa na hrad
Zamierila som na jediné miesto kde sa viem upokojiť . Išla som do knižnice . Vošla som do knižnice a zamierila som na svoje obľúbené miesto . Vybrala som si niaku knihu . Otvorila som ju no namiesto do deja som sa ponorila do seba . Skončila som zo záverom že tento týždeň to vidím na týždeň v izbe .Vyšla som z knižnice a mierila som do Chrabromilskej klubovne . Keď som vošla v klubovni už nebol takmer nikto len Ron a Harry . Prešla som okolo nich bez povšimnutia . Zavrela som sa v izbe . Vošla som do kúpelne kde som si vytiahla zo šuplíka nový uterák. Vyzliekla som sa a vlasy som si dala do copu . Vliezla som do sprchy a pustila som na seba vodu .
Voda ma upokojila no aj tak som sa neubránila myšlienkam na Draca . Čo ak sa neuzdraví? Čo ak keď sa zobudí nebude si ma pamätať? Tieto myšlienky ma boleli . Bodali ma ako nože . Vypla som vodu a vysušila som sa . Vošla som do izby zabalená do uteráku . Pohrabala som sa v skrinke a vytiahla som odtiaľ spodné prádlo . Obliekla som sa do neho a uterák som išla zavesiť do kúpelne . Vrátila som sa do izby a prišla som ku skrini . Vytiahla som pyžamo a obliekla som sa do neho . A zaľahla som do postele . Nemôžem povedať že to bol pokojný spánok .
Ráno som sa zobudila . Je Utorok . Zobudila som sa s cieľom že pôjdem za madam Pomfreyovou aby som oznámila že mi je nevoľno . Síce mi nič nebolo ale tento týždeň sa na školu necítim .
Vstala som z postele a prišla som k oknu . Odtiahla som závesy a kochala som sa výhľadom . Vošla som do kúpeľne . Prišla som k umývadlu kde som si opláchla tvár a umyla som si zuby . Vyšla som z kúpeľne a prišla som k skrini . Keďže idem len na ošetrovňu nebudem to hrotiť. Dala som si voľné džínsy a niake tričko . Zobrala som si tenisky a vyšla som z izby.
Tesne pred ošetrovňou som nahodila ubolený výraz . Vošla som tam a madam Pomfreyová ošetrovala Draca ktorý stále spal . Keď ma uvidela prišla ku mne a starostlivo sa ma opýtala . " Ahoj Hermiona , čo tu robíš ? " " Madam Pomfreyová , od rána mi je niako zle . Nemohli by ste mi niečo dať na bolesť brucha ?" "Ale samozrejme Hermiona . " Otočila sa a pohrabala sa medzi všemožnými elixírmi . Jeden odtiaľ vytiahla a podala mi ho . "Hermiona tu je to a nabudúci týždeň už môžeš chodiť do školy ." "Dobre ďakujem madam Pomfreyová ." Otočila som sa a vyšla som naspäť do izby .
Ľahla som si do postele a elixír som položila na nočný stolík . Čumela som do stropu a premýšľala som . Zaspala som .
Zobudila som sa a hneď som sa pozrela na hodiny . Bolo 13:00 . Niekto mi zaklopal na dvere . Zdvihla som z nočného stolíka prútik a odomkla som dvere . Ten kto stál za dverami to počul a tak otvoril dvere . Spoza dverí vykukla Ginny . Doniesla mi obed a niake poznámky . " Ďakujem." Povedala som a usmiala som sa ."Nemáš za čo Hermiona . Harry mi povedal čo spravil Ron . Je mi to ľúto . Inak Harry by za tebou rád prišiel . Môže? " "To je jedno . A Harry môže prísť . On nič nespravil . " Ginny sa otočila . Pri dverách sa ešte otočila a usmiala sa na mňa . Potom zatvorila dvere .
Chvíľu potom čo Ginny odišla zas niekto zaklopal . " Ďalej ! " Dvere sa otvorili a v nich stál Harry . Dnešok bude asi v znamení uzmierenia . Vošiel neisto dnu a posadil sa k posteli . Cítila som sa ako v nemocnici . "Hermiona , prepáč ja som ťa nechcel odsúdiť . Draca je mi ľúto pretože Ron konal len pod vplyvom svojich citov k tebe . Síce Dracovi neverím , ale kvôli tebe sa ho naučím rešpektovať . Nechcem sa s tebou hádať . " "Harry , ani ja sa s tebou nechcem hádať . Ronald by mu aj tak niečo spravil . Ďakujem že to s Dracom skúsiš . " " Inak Hermiona ? " " Áno ?" " Ty sa bavíš s Blaisom a Theom ?" "Áno . " "Tak aj ja . " Usmial sa . Objali sme sa . Konečne . Toto mi tak veľmi chýbalo . Rozlúčili sme sa lebo Harry musel ísť na tréning .
Sedela som na posteli a prezerala som si album z Rokfortu . Rozhodla som sa že si zoberiem ten svoj prázdny album . Sadla som si za písací stôl a medzi perami som vyhrabala zlatú ozdobnú fixu . Napísala som na obal : Zlaté trio , Strieborné trio a nové Bronzové trio .
Tým novodobým bronzovým triom som myslela Draca , Blaisa a Thea . Po vojne sa viac skamarátili .
Prišla som k šuplíku s fotkami . Vytiahla som odtiaľ všetky fotky . A začala som ich ukladať . Ukladanie fotiek mi trvalo takmer 2 hodiny . Potom som sa rozhodla že sa pôjdem pozrieť na Draca .Prišla som k skrini a vybrala som odtiaľ džínsi s vysokým pásom a niake tričko . Vlasy som si rozpustila a pomocou kúzla som ich vyrovnala . Obula som si tenisky a vyšla som z izby .
Keď som prišla do nemocničného krídla nebol tam nikto okrem Draca . Sadla som si k jeho posteli a iba som sedela a vychutnávala som si ticho . Teda až pokiaľ sa tam nezjavil Ronald ...
Ahojte guys !🤗
Takže táto kapitola je posledná kapitola pred dovolenkou tak si ju užite . Inak je venovaná LenkaMokra ktorej príbeh úplne zbožňujem .❤❤
YOU ARE READING
I'm fine ! I' m broken!
FanfictionDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?