29.kapitola

243 8 0
                                    

Dnes je deň odchodu naspäť na Rokfort. S Dracom sme od rána na nohách. Spolu s nami aj celý dom. Pred hodinou už prišla aj Pansy s Blaisom. S Harry a Ginny sa stretneme na nástupišti.

"Mia, nevidela si niekde moju učebnicu Dejín Mágie?!" zakričal na mňa Draco z izby do kúpeľne. "Skús sa pozrieť do šuflíka!" odkričala som mu. "Tam už som sa pozeral!" "Tak sa pozri ešte raz!" to už som nemala nervy a tak som vyšla z kúpeľne do izby. Naskytol sa mi dosť vtipný pohľad. Draco stál obhádzaný vecami a krúžil po izbe s cieľom nájsť učebnicu. Do tohto celého blázinca vošli ešte aj Blais a Pansy.

Tí zastali vo dverách a potláčali smiech. Ani ja som od toho nemala ďaleko. Chytila som Draca a zvesila z neho to oblečenie. "Máme tu menšie komplikácie." povedala som smerom k Pansy a Blaisovi. "Menšie?" povedal Blais s úškrnom. "No dobre tak väčšie." povedala som a pozrela na Draca. "Už si našiel tú knihu?" Draco záporne pokrútil hlavou. "Neviem kde sa mohla dostať, keďže som ju nemal ani v rukách." zamierila som k nočnému stolíku. Otvorila som vrchný šuflík a hneď som uvidela knihu Dejín Mágie. Vybrala som ju a otočila som sa na Draca. "Takže tam už si sa pozeral, hej?" povedala som s úškrnom.

Draco ma mňa hodil nafučaný kukuč a schmatol knihu z mojej ruky. Uvedomila som si, že vo dverách stále stoja Pansy a Blais. " Tak to by sme mali menšie divadlo!" vyhlásil Blais a ja som sa rozosmiala spolu s Pansy. Draco sa ešte stále tváril nafučane. "Ale no tak Dráčik, hádam sa na mňa nebudeš hnevať kvôli tomu, že ty máš sklerózu." pobavene som povedala. Draco len niečo zamrmlal ale už nezazeral.

"Aká bola cesta?" spýtala som sa Blaisa a Pansy. "V poriadku, ale zdá sa, že vy tu máte menšie komplikácie." poznamenal Blais. "To len Dráčik má nervy a tak na všetky veci zabúda." zasmiala som sa a so mnou aj všetci prítomní okrem Draca, samozrejme.

Asi o pol hodinu sme sa už predierali preplneným nástupišťom 9 a 3/4. Kým sme nastúpili do vlaku trvalo to takmer 15 minút. Ďalších 15 trvalo kým sme našli prázdne kúpe. Usadili sme sa a začali sme debatovať.

Cesta prešla tak rýchlo, že sme sa ani nenazdali a boli sme v Rokforte. Vyšli sme z vlaku a presunuli sme sa do Rokfortu.

Vo vstupnej hale som sa stretla s Harrym, Ginny a Ronom. Prehodili sme pár slov a pobrali sme sa do Veľkej siene, kde sme sa s Dracom, Pansy a Blaisom rozdelili, k stolom svojích fakúlt.

Celá večera prebiehala ako normálne. McGonagallová povedala pár slov a organizačných pokynov a potom sme sa pustili do jedla. Popri jedle sa ku mne Ginny otočila a spýtala sa ma : "Mia a už ste s Dracom rozmýšľali nad tým kedy budete mať svatbu?" "Popravde ešte nie, ale typujem, že až keď skončíme školu." povedala som to naozaj úprimne. S Dracom sme sa nechceli ponáhľať.

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now