2.kapitola

896 29 1
                                    

Vykríkla som prvé kúzlo ktoré ma napadlo a ktoré mu už niekto raz chcel urobiť. Vykríkla som:"JEDZ SLIMÁKY !!!" Ako som to vykríkla Ron aj Harry spozorneli . Pán profesor Slughorne toho mal už plné zuby.
Profesor: "Vám pán Malfoy strhávam 10 bodov za to že ste ju tak nazvali . A ste po škole a budete upratovať učebňu ale najprv poďte sem ja to kúzlo zruším. A teraz k Vám slečna Grangerová vašej fakulte taktiež strhávam 15 bodov a ste poškole s pánom Malfoyom po večery sa u mňa hláste." A po tomto výstupe akurát skončila hodina . Ďalšia bola transfugurácia s Bystrohlavom . A potom ďalšie hodiny pri ktorých som absolútne   nevnímala. V hlave mi vírili myšlienky :Hermiona ty si taká hlupaňa  keby niesi tak impulzívna nič z toho by sa nestalo .
Keď skončila posledná hodina vbehla som do Chrabromilskej klubovne z ktorej som vybehla do dievčenských spální . Otvorila som dvere a zbadala Ginny ako niečo píše.
H:"Ahoj Ginny. Musím ti niečo povedať.
G:" Óó ahoj Herm kludne hovor.
H:"Dnes sme mali elixíri so Slizolinom
a ja som meškala ...trochu . Ako som vletela do učebne sadla som si na prvé volné miesto a ani som sa nepozrela vedla koho som si sadla .
Až keď vošiel učitel  pozrela som sa vedla seba a skoro som spadla zo stoličky . Vedla mňa sedel Malfoy. A najhoršie je že s ním mám teraz spolupracovať na Amortencii . A som s ním po škole." Skončila som svoj siahodlhý monológ pri ktorom by sa nečudovala keby Ginny zaspala. Ale ako náhle počula meno Malfoy zalapala po dychu a spustila ona:"Herm pozri kedy ideš na ten trest?" Ja som jej odvetila :" Hneď po večery." Ale stále som nechápala kam tým miery , ale Ginny sa nevzdala a pokračovala vo výsluchu :" Čo máte robiť?" Zase som jej nechápavo odvetila :" Upratať učebňu od slimákov a iného bordelu . " A Ginn sa opýtala :" Herm ak chceš vymyslíme niečo čo by si mu spravila . Chceš?" V mojej hlave sa ozvala Dobrá  Hermiona: Vážne mu chceš niečo  vyviesť ? Áno zaslúži si to za tie roky ktoré ťa urážal ale toto nie si ty .
Ale zachvíľu sa ozvala zlá Hermiona :Jasné  že mu niečo vyvedieš . Zaslúži si to za to hnusné meno . Sprav mu niečo a už si nedovolí.
Bola som v tom že poviem nie ale niečo sa vo mne zlomilo a tak som prikívla . Spolu s Ginny sme vymysleli skvelú pomstu .
Draco:
Tak sa mi nechce ísť na ten trest aj tak som nič neurobil tá humusáčka je šialená. Zamieril som do Veľkej Siene na večeru a potom na trest . Keď som vošiel do učebne Grangerová tam už sedela a niečo si mrmlala . Aby som bol úprimný nezaujímalo ma to . Sadol som si asi dva metre od nej a čakal na profesora . Keď prišiel  nakázal nám odovzdať mu prútiky a upratať učebňu ako muklovia i keď Grangerová na to musí byť zvyknutá. Nechcel som mu svoj prútik dať ale na koniec som sa podvolil . Grangerová nič nenamietala a len si stále mrmlala už mi to začalo byť podozrivé. Keď  profesor odišiel sadol som si a pozeral sa na Grangerku ako sa zamračí ale o chvíľu sa usmeje . Šialená ženská . Chcel som sa postaviť a niečo jej vyviesť ale ako som sa snažil postaviť nešlo to akoby som sa prilepil.

Ahojte!🤗
406 in Random a to sú iba dve časti dúfam že je to zatiaľ v poho . A píšte mi do komentárov , Váš názor ma zaujíma.

Vaša Hermiona Granger❤🤗

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now