Draco:
Ráno som bol totálne nevyspatý. Celú noc som rozmýšľal nad Grangerkou . Keď som vošiel do Veľkej siene automaticky som sa posadil za Slizolinský stôl ale pohľadom som hľadal kučeravú hrivu pri Chrabromilskom stole. Keď som dojedal raňajky šprintom vbehla do Veľkej siene tá osoba na ktorú som celé raňajky myslel. Grangerová do seba nahádzala raňajky takou rýchlosťou že na ňu čumeli ešte aj Weaslík a Zjazvená tvár . Tým pádom som nebol jediný ktorý bol prekvapený . Hneď vybehla z Veľkej siene a ja som sa rozhodol sledovať ju . Samozrejme musel som si poriadne švihnúť lebo behať vedela slušne. Hneď ako som vybehol z veľkej siene videl som zvyšok kučeravých vlasov bežať po schodoch počkal som kým nezmizli a vydal som sa za nimi aj ja . Grangerka utekala do ešte stále prázdnej učebne Transfigurácie. Ja som vytrvalo bežal za ňou . Vbehla do triedy a vzápetí za ňou som tam vbehol aj ja . Zabuchol som dvere a Grangerová zostala stáť ako prikovaná . Podišiel som k nej a povedal som .
Ja: "Ale ale , humusáčka kde si sa tak ponáhľala mohla si niekoho zabiť."
H:"Nikde len som chcela byť skôr na hodine . Po mojom poslednom zážitku z toho že som bola neskoro na hodine by sa to aj hodilo." Odvetila mierne nahnevane.
Ja:" Vieš Grangerová za to čo sa stalo včera v tej učebni sa nemusíš hanbiť. Si len ďalšia ktorá neodolala Malfoyovskému šarmu." Odpovedal som tak akoby sa ma vôbec nedotkli jej slová.
H:" Mne sa to nepáčilo!! A vôbec nie som ako jedna z tých štetiek ktoré sa ti hádžu k nohám!!"
Páradne som ju naštval . A sakra zase sa pozerám na jej pery toto nedokážem ustáť.
Moje nutkanie bolo také silné až som to nevydržal a dvoma dlhými krokmi som bol pri nej . Ona stála takmer pri stene takže som mal výhodu . Chytil som jej hlavu do svojich dlaní a pomaly som sa skláňal aby som zničil aj tú malú medzeru medzi nami.
Hermiona:
Ráno som vstala pomerne skoro aj na mňa . Vstala som z postele totálne bez života a vliekla som sa do kúpelne. Pozrela som sa do zrkadla a skoro som dostala infarkt. Moje vlasy lietali na každú stranu a moja pripuchnutá tvár tomu dodával korunu. Jednoduchím kúzlom som si skrotila vlasy a troškou korektoru zahladila kruhy pod očami. Vyšla som z kúpeľne a obliekla som sa do košele a sukne a na vrch som si hodila habit do vrecka na habite som si dala prútik a vyšla som potichu z izby. Keď som vyšla aj z klubovne išla som tichými chodbami ranného Rokfortu cestou tak dôverne známou na moje obľúbené miesto . Do knižnice. Vošla som dnu a hneď ma ovanul vzduch nasiaknutý vôňou kníh . Sadla som si do môjho obľúbeného kútiku na čítanie . Z regálu som vytiahla knihu a pustila som sa do čítania. Kniha ma naozaj zaujala. Zaujala ma až tak že keď som sa pozrela na nástenné hodiny zistila som že som tu už dobré 2 hodiny . Vybehla som z knižnice a letela som do Veľkej siene ktorá bola od knižnice o dosť vzdialená . Keď som vletela do Veľkej siene len som si sadla nahádzala do seba raňajky a opäť som vybehla preč. Bežala som do učebne Transfigurácie . Vbehla som do učebne a za mnou niekto ďalší niekto koho som spoznala už len kôli pocitu ktorý vo mne vyvolával . Bol to Malfoy. Malfoy zaplesol dvere a hneď aj spustil .
M:"Ale ale , humusáčka kde si sa tak ponáhľala mohla si niekoho zabiť."
Typicky sa uškrnul .
Ja:"Nikde len som chcela byť skôr na hodine . Po mojom poslednom zážitku z toho že som bola neskoro na hodine by sa to aj hodilo." Ha tak toto sa mi podarilo trošku ho nahnevať to bol môj zámer ale tému ktorú vytiahol som vôbec nečakala.
M:"Vieš Grangerová za to čo sa stalo včera v tej učebni sa nemusíš hanbiť. Si len ďalšia ktorá neodolala Malfoyovskému šarmu." Debil . Namýšľa si o sebe faaakt veľa . A tie baby ktoré za ním doliezajú sú sprosté ako Ron ( pozn.autorky . Týmto nechcem uraziť nikoho kto je Ronov fanúšik . Len Ron je trošku myslovo inde)Vrátila som mu to.
Ja:"Mne sa to nepáčilo!! A vôbec nie som ako jedna z tých štetiek ktoré sa ti hádžu k nohám!!" Naozaj som si teraz nebola istá svojimi slovamk . Prvýkrát som sa z niekým bozkávala ale, mám pocit že to bolo skvelé.
A potom sa stalo niečo čo som vôbec nečakala. Malfoy dvoma dlhými krokmi prišiel ku mne . Ja som mala tú nevýhodu že som stála pri stene. Opatrne chytil moju tvár do jeho dlaní a pomaly zmenšoval medzeru ktorá bola medzi nami. O chvíľu sa jeho pery jemne dotýkali tých mojich a ja som v tej chvíli vedela že nemám o čom rozmýšľať tie bozky boli dokonalé. Len je divné že sa mi páči bozkávať sa s Dracom Malfoyom . Viem že je to môj úhlavný nepriateľ ale, je možné aby som sa do neho zamilovala? Je možné aby miloval on mňa?
Draco:
V hlave mi behala len jedna myšlienka myšlienka a cit ktorého som sa bál.
Behalo mi tam:"Milujem ju! Milujem ju! Milujem ju!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'm fine ! I' m broken!
FanficDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?