Draco:
Ešte chvíľu potom, čo neznáma odišla som zostal stáť na Astronomickej veži. Opieral som sa o zábradlie a rozmýšľal nad tým ako na to prídem. Mohol by som si spísať zoznam všetkých báb z ročníka. Ale aj to bude na dlho . Veď predsa som ju včera počul jemne sa uchechtnúť. Môžem ju hľadať podľa smiechu. Zívol som si . Asi už pôjdem späť do klubovne . Teraz boli chodby úplne prázdne a tak sa moje kroky rozliehali po celej chodbe. Musel som si dávať pozor lebo nikdy neviete, kedy spoza rohu nevyjde Filch alebo Pani Norisová . Už už som bol pred Slizolinskou klubovňou keď som spoza rohu začul hlasy. Šiel som za hlasmi až som došiel k učebni elixírov. Prišiel som až k dverám a opatrne som sa pozrel. V učebni sa spolu rozprávali Ryšavec a Lena(pozn.a. Túto postavu som si vymyslela . Nikdy sa v Harry Potter neukázala.) Lena bola v celku tichá teda tak som ju vnímal. Bola to pekná baba . Mala krátke vlasy farby špinavá blond a oči ako dva röntgeny . Po chvíli sa nerozprávali ale skúmali si ústne dutiny . Naplo ma na vracanie. Nemal som žalúdok na to aby som ich tam pozoroval . Otočil som sa a šiel k vchodu do Slizolinskej klubovne . Vošiel som, no v klubovni nikto nebol veď na čo aj keď bolo takmer pol druhej. Prešiel som cez ňu rovno do spální . Ľahol som si ale nemohol som zaspať. Chcel som vedieť kto je neznáma. A s touto myšlienkou som nakoniec zaspal.
Hermiona:
Ráno som sa zobudila na zemi . Vážne nerobím si srandu . Bolelo ma celé telo . Zdvihla som perinu a vankúš . Položila som ich na posteľ . Slnko už svietilo do okna a to napovedalo že si musím švihnúť aby som stihla raňajky. Schmatla som nejaké tričko a rifle . Navliekla som si to na seba a vybehla som von z izby. Bežala som cez klubovňu a potom cez chodby hradu. Vbehla som do Veľkej siene . Zobrala som si toast a vybehla som von. Vbehla som späť do izby . Počkať počkať dnes je Sobota ? Panebože veď ja sa mám dnes stretnúť s Malfoyom!!!
Musím so sebou niečo urobiť. Vošla som do kúpeľne ale v tom som sa zarazila . Veď neviem o koľkej sa máme stretnúť. Sadla som si za stolík a naškriabala mu lístok a poslala ho po sove. Potom som vošla už do zmienenej kúpeľne . Napustila som si vaňu a dala do nej sprchový gél . Ľahla som si do vane a oddychovala . Teda oddychovala som až do chvíle kým mi na okno nezaškrabala sova. Rýchlo som ju pustila dnu a zobrala jej z nohy pripevnený papierik. Otvorila som ho . Stálo tam len: 13:30. Pozrela som sa na hodiny . Bolo 10:00 . Mám ešte času a času. Spokojne som si ľahla späť do vane a relaxovala som. Keď mi bola vo vani zima zobrala som si osušku a vysušila som sa obliekla som si len tepláky a tričko s mačičkou. Predklonila som sa nad vaňu rozpustila som si vlasy a opláchla som si ich vodou následne som na ne naniesla šampón a zase som ich dôkladne umyla ešte som si dala na vlasy jednu vrstvu šampónu a zase som ho zmyla . Vlasy som si dala do turbanu a prišla som k zrkadlu. Zobrala som si z poličky vatové tyčinky a vyčistila som si uši . Z vlasov som si dala dole uterák a vlasy som dosušila kúzlom ktoré som našla v jednej knihe. Vlasy som zviazala do copu ktorý som nikdy veľmi nenosila. Sadla som si na posteľ a zobrala som si knihu z nočného stolíka . Tak som sa začítala do deja že som zabudla na čas . Strhla som sa že nestíham ale nie bolo len 11:50 . Za 10 minút bude obed pôjdem sa obliecť do niečoho čo nie je také rozgajdané. Obliekla som si rifle a marhuľové tielko. Z botníka som vytiahla jedny tenisky a vyšla som z izby . Zišla som dolu po schodoch do spoločenskej, kde na gauči sedeli Harry , Ronald a Ginny. Zabávali sa zatiaľ, čo ja som sa bavila jedine s neznámym a Malfoyom. Vyšla som zo spoločenskej a šla som po chodbách takmer prázdneho hradu keďže väčšina žiakov bolo v Rokville. Vošla som do Veľkej Siene a sadla som si za Chrabromilský stôl . Nabrala som si jedlo a schuti som sa doňho pustila. Keď som dojedla napila som sa z Tekvicového džúsu. Vošla som do izby a pozrela som sa na hodiny . Bolo 12:30, tak akurát na začatie prípravy. Otvorila som skriňu a začala som sa v nej prehrabovať . Nakoniec som si vybrala rifle s vysokým pásom a tričko s nápisom Griffindor is the BEST!
Malfoya rozdrapí. Zo svojim outfitom som bola spokojná a teraz už len make-up . Dala som si korektor a upravila som si obočie . Na líčka som si dala lícenku a na pery som si dala malinový lesk. Vlasy . Čo mám preboha urobiť s vlasmi??!! Okej už viem . Vrch vlasov som si dala do falošného copíka a zvyšok som prečesala. Z výsledkom som bola nadmieru spokojná . Spomenula som si, že budeme pracovať na eseji . Zobrala som si zošit a pero hodila som ich do kabelky. Do kabelky som hodila ešte peňaženku a prútik. Sadla som si na posteľ. Ešte som mala pol hodinu.
YOU ARE READING
I'm fine ! I' m broken!
FanfictionDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?