21.kapitola

365 11 4
                                    

To nie je možné veď predsa ja som sa vtedy ani nenarodila. Tam stálo 5.6.1980 ja som sa narodila 19.9.1979.
Uf už mi odľahlo. Nezniesla by som pomyslenie na to že by som mohla byť sestra Draca.

Zavrela som knihu. Vrátila som ju na miesto a vrátila som sa do domu. Vošla som do izby kde spokojne odfukoval Draco. Bol strašne zlatý. Pozrela som sa na hodiny . Bolo pätnásť minút po jednej. Prikryla som sa perinou a spokojne som zaspala.

Ráno som sa zobudila strašný dym . Obliekla som si župan a na nohy dala papuče. Zišla som dole do hali. Z nej som si to zamierila do kuchyne. Keď som vošla dnu naskytol sa mi priam komický obraz. V kuchyni bol Draco ktorému vzbĺkla panvica a všetci škriatkovia stáli natlačený čo nájďalej od neho s hrôzou v očiach. Vyslovila som : Aguamenti a zahasila som oheň. Draco stále vyjavene hľadel na panvicu z ktorej stúpal dym.  Po chvíli sa otočil na mňa a povedal :,, Chcel som nám urobiť lievance. " Toto som už nedala a rozosmiala som sa na celú kuchyňu. Draco sa rozosmila po chvíli tiež.

Spolu so škriatkami sme všetko poupratovali a sadli si k stolu s lievancami, ktoré som na koniec urobila ja.,, Draco, prečo jeme sami?" nebola som zvyknutá, že sme pri stole sami dvaja.,, Mama, Pansy, Blais a Theo išli do mesta vrátia sa až poobede." Tu mi niečo napadlo.,, Draco, čo keby sme šli do Brlohu? Ako poznám Molly nestíha a ja by som sa jej šikla. " Draco sa na mňa pozrel ako na dementora. ,, Ja neviem či je to dobrý nápad. ",, Ale určite je. Veď predsa Ron tam nebude a Weasleyovci ti hlavu neodtrhnú. " Stále nebol stopercentne presvedčený.,, Prosím." hodila som na neho smutné oči. Tým nemohol odolať. Mala som pravdu.,, No dobre." podvolil sa. Dojedli sme a vyšli sme naspäť do izby. Ja som vošla do kúpeľne. Rýchlo som sa osprchovala a obliekla som sa. Vošla som naspäť do izby. Draco sa nervózne prehrabával v skrini. Keď zaregistroval, že som už v izbe, otočil sa na mňa s vystrašením pohľadom.,, Čo si mám obliecť? " Panebože je viac vystresovaný ako žena pred prvým rande. Prišla som k nemu a povedala som mu.,, Zlato im je jedno v čom prídeš. Molly bude rada keď sa vôbec ukážeš. Veď inak by sme prišli až na Silvestra." Vybrala som mu zo skrine jedno tričko, ktoré bude skvelé a ja sama som sa už len trochu namaľovala.

Zo sídla Malfoyovcov sme vychádzali za pätnásť minút. Odmiestnili sme sa pred Brloh.

Zaklopala som na dvere. O chvíľu sa dvere otvorili a v nich stála Molly. Keď si ma všimla objala ma. Po chvíli si všimla aj Draca s ktorým si iba kývla ale aj to bolo dobré znamenie.

Vošli sme dnu. Zložili sme si kabáty a šále. Vstúpili sme do krásne vyhriatej obývačky. Z hora sa ozval Harryho hlas.,, Kto prišiel?! " Molly mu odpovedala.,, Hermiona a Draco!" V momente ako to dopovedala sa na schdoch zjavila Ginnina hlava a za ňou aj Harryho. Zbehli dole. Ginny preskočila tri schody a skočila na mňa tak , že sme obe spadli na zem. Keď sme sa zdvíhali všimli sme si chalanov ako sa spolu rozprávajú.
Harry sa so mnou zvítal tiež.
Keď už vedel celý dom, že sme tu a ja som sa predrala cez všetky objímačky sadli sme si do kuchyne. Molly ako som predpokladala frflala na to, že Ron nebude na Vianoce ani na Silvestra doma a na to, že nestíha piecť. Draco sa stále o niečom bavil. Ginny šla zavolať Arthura, ktorý bol stále v kôlni.

Bola som šťastná, že som tu. Molly zrazu ale nadhodila tému ktorej som sa obávala. A nemala som na mysli Draca ale to prečo sa nerozprávame  s Ronom. Nemala som chuť rozoberať to s ňou pred chalanmi. Pozrela som na ňu pohľadom typu táto téma sa mi ani trochu nepáči. Molly to pochopila. 

O 12:00 presne sme si všetci posadali za stôl.  Obed bol výborný. Arthur sa s Molly podchvíľou niak podpichovali.
Bola som šťastná a videla som, že Draco ne šťastný tiež.

Hi Guys
Oficiálne končím s Wattpadom až po Vianociach. Dúfam, že do vtedy stihnem ukončiť knihu. Ak nie tak zostane nedokončená a počká si až na ňu budem mať čas.

Love youu❤️❤️

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now