3.kapitola

827 27 1
                                    

Hermiona:
Malfoy mi na to skočil ako akromantula po človeku . Cítila som že toto budem ľutovať . Nemala som ani možnosť úteku lebo , profesor nás v učebni zamkol a zobral nám prútiky . Keď som tú pasť pripravovala nemyslela som na nič iné len na pomstu Malfoyovi . Totižto kúzlo účinkuje len pol hodinu . Toľko som mala na vymyslenie únikovej cesty alebo , zmierenia sa s tým že ma Malfoy zabije. Malfoy sa metal na stoličke. Vykrikoval všemožné nadávky,urážky a všeličo iné. No tak Hermiona mysli , mysli . Ako sa  stadiaľto dostať skôr ako kúzlo vyprší?
Hermiona si ty ale blbá nemala si mu nič spraviť a mohla si si to odpracovať a odísť.
Áno moje svedomie malo pravdu . No teraz už je neskoro .
Päť minút pred deaktivovaním kúzla:
Som zúfalá ale, pokračujem v práci lebo tu nemienim stráviť celý život .
Malfoy už nenadáva namiesto toho je veľmi aleže veľmi pokojný. Dokončila som jednu lavicu neviem čo sa tu stalo ale bolo to poriadne zažraté v laviciach.
Kúzlo sa deaktivovalo:
Hneď po deaktivovaní kúzla Malfoy vystrelil zo stoličky rovno k Hermione  aby jej niečo spravil . Hermiona bola ale, rýchlejšia. Uhla sa skôr než jej stihol čokoľvek spraviť. Takto sa naháňali po učebni a popritom Hermiona neverbálnym kúzlom čistila aj učebňu . Keď už bola úplne vysilená zastala  a vydala sa na pospas Malfoyovi. Schitil ju pod krkom a prikvačil ju o stenu . Stál a pozeral sa jej do očí . Nevedela čo robí ani ona ani on . Zrazu len spozorovala ako sa Malfoy pomaly približuje k jej perám . Nič neurobila len tam stála neschopná pohybu. O pár sekúnd ktoré sa jej zdali hodinami sa jeho pery dotkli tých jej . Najprv jemne postupne však pridávali na intenzite . Keď si uvedomila že sa bozkáva s Malfoyom odtlačila ho od seba . Obaja tam stáli rovnako zarazený a len sa pozerali na ich jemne opuchnuté pery. Hermiona sa zdvihla a prešla na druhý koniec miestnosti. Keď prišiel profesor obaja si zobrali svoje prútiky a vydali sa do svojich izieb. Hermiona šla ako v tranze neverila že sa práve bozkávala s Malfoyom a že sa jej to páčilo.

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now