28.kapitola

264 9 0
                                    

Potom, čo sme sa doradovali sme sa presunuli do jedného zo salónov. Do môjho obľúbeného salónu. Sadli sme si do kresiel, na gauč atď.

Rozprávala som sa akurát s Pansy, keď ku mne prišiel Draco a zavrnel mibdo ucha. "Už je po večeri." na tele mi naskočili zimomriavky. "A čo?" spýtala som sa akoby som o ničom nevedela. "Niečo si mi sľúbila, Mia." prešli mi zimomriavky celým telom. "Naozaj sa chceš teraz vytratiť?" spýtala som sa nevinne. "Áno, aj tam si to nevšimnú." a už ma ťahal za ruku preč. Naozaj nič si nevšimli, lebo boli zabraní do rozhovoru.

Rýchlo sme leteli cez chodby. Prišli sme pred našu izbu. Dvere Draco neotvoril, on ich priamo rozrazil.
A opäť ich zabuchol.

Potom to už šlo rýchlo. Obpár sekúnd som už nemala šaty a Draco ma šialene bozkával. O pár minút som už vzdychala pod Dracom a neskôr som už dosahovala vrchol. O pár desiatok minút som unavene ale spokojne vydychovala opretá o Dracovu hruď.

"No čo už si spokojný?" spýtala som sa. "Najviac na svete budem keď budeš nosiť moje priezvysko." povedal a ja som sa k nemu ešte viac pritlačila.
Takto sme zaspali.

*****o 2 dni****

A je to tu - Silvester. Mám pocit, že posledné 2 dni som sa len váľala v posteli a nič som nerobila. S Dracom sme sa rozprávali aj o svatbe, ale ešte sme nepokročili,teda okrem toho, že sme obaja povedali, že svatba bude v lete. Po skončení školy.

Dnes ideme na Grimmauldove námestie za Harrym a Ginny. Budeme tam všetci oslavovať Silvester.

************************************
Prišli sme k nim pred hodinou a ešte stále stojíme v predsieni a vítame sa so všetkými.
Draca privítali v pohode. Musím im oznámiť, že som zasnúbená.

Taaak a je to tu moment, keď im poviem, že sa budem vydávať. Zacinkala som prútikom o pohár a čakala kedy všetci stíchnu.

"Ehm ehm. Keď sme sa tu už tak všetci zišli, chcela by som vám niečo oznámiť." nervózne som sa pozrela na Draca, ktorý bol na druhej strane miestnosti a s niekým sa rozprával. Vycítil môj pohľad a tak prišiel ku mne a chytil ma za ruku. "Mia ty si tehotná!" vykríkla pani Weaslyová. "Nie, nie som tehotná. Chcem povedať, že sa budeme s Dracom brať." vykoktala som zo seba celá vyvedená z miery.

"To je úžsané, Mia!" vykríkla Ginny a vrhla sa mi okolo krku. Gratulovali nám všetci asi 15 minút. Potom sa už zase všetci družne rozprávali, smiali a pili.

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now