" Mia, stoj !" kričal Draco ale moja hlava nechcela zastaviť. V podstate som ani nevedela prečo. Pridala som, a tým som sa stratila z jeho dosahu. Vybehla som von z hradu, a keď som prestala utekať, rozhodla som sa, že pôjdem k Hagridovi, u ktorého som už dlho nebola.
Zaklopala som a otvorila dvere. "Ahoj Hagrid." potichu som pípla. "Nazdar Hermiona!" pozdravil ma Hagrid s nadšením. Bol otočený chrbtom a tak nemohol vidieť moju smutnú tvár. Sadla som si k stolu a so záujmom som sa ho spýtala:"Čo robíš?" "Dáku zmes pre tie potvory v lese, aby mi nechodili vyžierať žrádlo." odvetil. Po chvíli sa otočil. "Hotovo!" vyhlásil nadšene, no potom sa zháčil, pri pohľade na mňa. "Čo sa stalo?" "Problémy s Dracom." zamrmlala som. "Asi ma podvádza." "Tomu neverím, Hermiona. Ozaj, Draco bol nepríjemný jak vrešťadlo od Molly, ale odvtedy jak ste spolu, tak sa naozajsky zmenil." " Videla som ho s Lenou a šepkali si. Hagrid, čo by si si o tom myslel ty?" "Nemám tucha, ale myslím, že by ste sa mali porozprávať. Okrem toho, Hermiona, žiariš šťastím odvtedy jak ste sa dali dohromady a Harry mi povedal aj o... Jak sa tomu hovorí?" "Myslíš zásnuby?" " To presne. Porozprávajte sa." povedal mi a potom ešte dodal:"Je mi smutno, že ťa musím opustiť ale idem tuto s Tesákom odniesť žrádlo do lesa." "V pohode, aj ja idem."
Vyšla som von a zamierila do hradu. Bola som odhodlaná vyhľadať Draca a aj keby bol s Lenou, tak sa s ním porozprávam. Nenechám si len tak zobrať šťastie. Najmä nie bez boja.
Bol v tom však háčik. Nevedela som, kde ho mám hľadať a tam som sa zase len ponevierala po hrade. Prepískla som aj čas večere ale aj tak som nebola hladná. Zrazu som sa ocitla na Astronomickej veži. Na mieste, kde sme boli neznámy a neznáma. Uplynula už doba od tých nocí. Cez deň som sa hnevala na Dracovu drzosť a v noci som sa tešila na prítomnosť neznámeho (Draca🙃).
***Flashback***
"Prečo sa trápiš? Ja pre lásku, ktorá medzi mnou a tou babou nikdy nebude, lebo sme obaja odlišní a z iných rodín."
"Ja rozmýšľam, či ma jeden chalan môže milovať alebo sa so mnou len hrá. Myslím, že s ním nikdy nebudem môcť byť. Sme až príliš odlišní."***end of flashback***
Z oka mi vypadla neposlušná slza, ktorú som prstami zotrela. Svoj zrak som upierala na hviezdnu oblohu a v mysli sa mi vynárali ďalšie spomienky. Bolo ich toľko ako hviezd.
***flashback***
"Grengerová, nešla by si so mnou zajtra do Rokvillu?" To som naozaj nečakala.
***
Vyšla som z vchodu, kde ma čakalo prekvapenie v podobe Malfoya, do ktorého som narazila. Pozerali sme si do očí a ja som si uvedomila ich nekonečnosť, ich uhrančivosť, ich búrkovú farbu. V jeho očiach bola všetka istota, nádej a dôvera. A ja som vedela, že žiadneho neznámeho nepotrebujem. Kým mám jeho, mám všetko, čo chcem.
***end of flashback***
Áno, kým mám jeho, mám celý svet a zrazu som spoza seba začula kroky. Moje srdce sa rozbúšilo a ja som vedela kto tam stojí.
Otočila som sa, len aby som čelila tým búrkovým očiam, ktoré som tak milovala.
YOU ARE READING
I'm fine ! I' m broken!
FanfictionDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?