14.kapitola

527 15 2
                                    

Hermiona:
Bola to sova ktorú som kúpila domov aby mohli rodičia posielať listy sem aj bez mojej sovy . Prišla som k oknu a otvorila som ho . Sova vletela dnu a tak rýchlo ako prišla tak aj odišla. Otvorila som list.
Ahoj Mia!
Pani profesorka McGonagallová nám písala . Písala nám ohľadom tvojho pádu z veže. Uistila nás že si v poriadku , ale mi s otcom si myslíme že by si mala prísť naspäť domov. Alebo tu dáme podmienku ešte jeden takýto list a pôjdeš domov. Nehnevaj sa na nás Hermiona my ťa len chceme ochrániť.

S láskou
Mama a Otec !

Nie toto nemôžu myslieť vážne . Nemôžu vedia že Rokfort je môj domov . Že tu to milujem . Že tu mám kamarátov a dokonca frajera. Samozrejme po tomto školskom roku by som aj tak musela ísť domov . Ale to som vedela . Popravde teraz som nemala chu ísť niekam von. Sadla som si za stôl a napísala som Dracovi list s tým že dnes nedorazím. Keď som list dopísala vyšla som z klubovne a zamierila som k veži so sovami. Dala som sove list a šla som naspäť. Vošla som do izby vyzula som sa . Vyzliekla som si šaty a obliekla som si dlhé voľné tričko. Sadla som si k toaletnému stolíku a začala som sa odličovať. Odlíčila som sa a ľahla som si do postele. Čítala som si ten list dookola znova a znova . Spracovávala som tie informácie . V muklovskej škole ma deti nepriali. Rokfort bol môj domov o ktorý nehodlám prísť .  Vstala som a zobrala som si albumy s fotkami z Rokfortu . Sadla som si na postel v tureckom sede a otvorila som album . Hneď na prvej strane som bola ja , Harry a Ron . Spolu . Tak dlho som s nimi nebola . Z oka mi vyšla slza o chvíľu ďalšia . Pretočila som album na druhú stránku . To som ale robiť nemala . Na tej strane som mala všetky spoločné fotky s Ginny . Rozplakala som sa ešte viac. Plakala som ako malé decko . Album som zavrale a položila som ho na nočný stolík. Ľahla som si na chrbát. Na okno zaklopala sova. Otvorila som okno . Tú sovu som dobre poznala . Bola to sova Draca. Zobrala som jej list zo zobáka . Otvorila som ho a začala son čítať.

Ahoj Mia!
Samozrejme mi to nevadí . Dúfam že si v poriadku . Keď sa na to budeš cítiť môžeme sa stretnúť pri jazere .

S láskou
Tvoj Draco

Potešilo ma  že mu to nevadí. Vrátila som sa k albumu . Na ďalšej strane boli čisto fotky mňa a Harryho . Na ďalšej ja a Ron . Tieto fotky boli strašne vtipné . Na ďalšej strane som bola ja a dvojičky . Väčšinou tam boli fotky ako urobili niaky žartík zväčša mierený na mňa . Áno každá strana bola o niekom inom . Každá fotka niesla niaku spomienku . A keďže čarodejnícke fotky sa hýbu tak sme sa na každej fotke hýbali. Na ďalšej strane som bola len ja . A ďalšia strana bola s nadpisom Budúci frajer .

Túto stranu vymyslela Ginny . A myslím že teraz tam pridám fotky s Dracom . Mali sme tých fotiek len pár ale to nevadí. Túto stranu som založila vlastne už pred rokmi keď sa Ginny dozvedela že mám album s fotkami čisto z Rokfortu . Vstala som a prišla som k písaciemu stolíku . V prvej zásuvke som mala fotky bolo ich asi päť . Zobrala som ich a opäť som si sadla na posteľ . Fotky som pripevnila do albumu . Tieto som mala najradšej väčšinou mám v albume iba fotky ktoré mám najradšej . Bola tam fotka mňa a Draca ako sedíme na lavičke pred hradom . On ma objíma okolo pása a ja sa usmievam . Túto fotku fotila Pansy ako aj všetky ostatné . Na ďalšej strane a tá bola opäť prázdna bol nadpis Osoba ktorá mi zmenila život .

Túto stranu som založila len preto aby som si tú osobu veľmi dobre zapamätala . I keď na osobu ktorá vám zmení život nezabudnete. A teraz by som tam asi mala dať Draca ale toho tu už mám . Osoba ktorá mi zmenila život je Pansy . Áno . Len vďaka nej sa už nestarám o Harryho , Ronalda a Ginny . Niežeby som na nich zabudla , ale už nemám potrebu sa večne zamýšľať nad tým ako sa majú a tak . Takže som sa opäť zdvihla z postele a opäť som otvorila šuflík . Vitiahla som z neho kôpku fotiek . Na nich som bola ja a Pansy . Na jednej sme sa obhadzovali lístím . Na druhej sme skákali do kopy listov . Na tretej sme utekali pred Filtchom . Na štvrtej sme boli pri jazere a čarovali sme patronusov . Všetky tieto fotky som sem pripevnila . Otvorila som album zase na začiatku a vytiahla som z neho fotky s Harrym a Ronaldom . Preklopila som na ďalšiu stránku a vytiahla som fotky s Ginny a takto som postupavala aj pri fotkách s Harrym a potom aj s Ronom . Namiesto toho som tam nastokala fotky s Pansy , Dracom , Lunou , Nevillom a Blaisom . Verte či nie naozaj sme sa s Blaisom normálne bavili . Luna a Nevill boli spolu šťastný . Spolu sme niekedy chodili do Rokvillu a Draco už Nevilla niak neurážal .

Na Draca som za to veľmi pyšná . Pozrela som sa na hodiny . Bolo 17 :30. Zaklapla som album a uložila som ho naspäť .  Bola som už fakt hladná ale do večere zostávala ešte pol hodina . Zdvihla som sa z postele . Prišla som k skrini a vytiahla som z nej džínsy a tričko . Obliekla som si to . Vlasy ktoré boli totálne ale totálne zachlpené som si kúzlom upravila a zviazala som ich do copu . Pozrela som sa na seba do zrkadla . Pozrela som sa na hodiny . 17:40 . Obula som sa a vyšla som von z izby . Zišla som schody a vošla som do klubovne . Nebolo tam veľa študentov . Vyšla som z klubovne a šla som po chodbách . Prišla som pred dvere Veľkej siene . Sadla som si na zem a čakala som kým bude šesť . Keď bolo šesť vošla som do Veľkej siene a sadla som si za Chrabromilský stôl . Nabrala som si jedlo a s chuťou som sa do ňho pustila. Keď som sa najedla zdvihla som sa a opustila som Veľkú sieň . Opäť som vošla do klubovne kde som sa vôbec nezdržiavala a išla som do izby . Bolo síce iba 18:30 ale pre mňa bol tento deň veľmi náročný . Vošla som do kúpelne . Vyzliekla som sa a vošla som do sprchy . Osprchovala som sa a ľahla som si do postele . O chvíľu som zaspala .

Ahojte 🤗
Viem táto kapitola je o ničom ale bude musieť stačiť .

#Hermionearmy

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now