32.kapitola

256 8 3
                                    

" Ja toho somára zabijem!" vrieskala Ginny na celú izbu. Do teraz som ju takmer nepočúvala a topila som sa vo svojich myšlienkach. "Tak on ťa požiada o ruku a za chrbtom sa ťahá s Ronovou frajerkou. Ešte raz podotýkam RONOVOU frajerkou!" bez sily som sa pozrela do jej očí a ona pochopila, že dnes nemám náladu to riešiť. Otočila sa chrbtom a ešte si popod nos zašomrala:"Mia, toto mu nemôžeš odpustiť." 

Ľahla som si bez slova do postele ale ani za toho Merlina som nemohla zaspať. V hlave sa mi miešali myšlienky. Topila som sa v nich. 

Zaspala som až nad ránom, keď si moja hlava povedala:" Dievča, už máš dosť." 

Zobudila som sa s vreskom z hroznej nočnej mory. Ginny v posteli nebola a tak som uznala, že je čas raňajok. Vstala som z postele a pozrela na hodiny. Svietil tam čas 12:50. Doobre beriem späť . Je čas obeda. 

Nemala som chuť do jedla a absolútne som sa nechcela socializovať. Vyzerala som ako po rozchode a nechcelabsom s tým nič robiť.

Ľahla som si naspäť do postele a pozerala som tupo do stropu. Takto ma našla Ginny, ktorá mi doniesla obed, na ktorý som nemala žiadnu chuť.

"Mia, okamžite to zjedz a potom si pokecáme." rozkázala mi to a ja som vedela, že odporovať by bolo zbytočné. Posadila som sa do tureckého sedu a zobrala som si tácku s dobre vyzerajúcim jedlom. Začala som pomaly ujedať z jedla a popritom som pozorovala Ginny, ktorá pozorovala mňa.

" Už nemôžem. " povedala som. Ginny na mňa pozrela pohľadom mami, ktorá svojmu dieťaťu neverí ani nos medzi očami, a povedala:" Mia, ešte trochu a potom ťa nechám, dobre?" prikývla som a pustila som sa ďalej do hrabania v tanieri.

Dojedla som ešte niečo a potom som pozrela na Ginny, ktorá prikývla, že môže byť.

Sadli sme si na parapetu nášho okna.

"Pýtal sa na teba Malfoy." znova mu hovorila Malfoy. "Čo chcel vedieť?" "Pýtal sa, že kde si. Robil si o teba starosti." povedala a v jej pohľade som videla, že to myslí vážne.

"Čo si mu povedala?" spýtala som sa jej a čakala na jej odpoveď. "Povedala som, že dospávaš opicu, lebo sme toho včera dosť popili a ty si sa ešte necítila dobre." okej príbeh vymyslela dobrý.

"Musím sa s ním porozprávať." vyhlásila som rozhodnuto. "Porozprávať hej ale nie takto ako vyzeráš." povedala Ginny s úškrnom.

Pozrela som sa na seba do zrkadla a uznala som, že má pravdu. To čo som videla v zrkadle by sa za opicu vydávalo len ťažko. Oči som mala opuchnuté od plaču a vlasy na všetky svetové strany.

Ginny si ma zobrala do parády a o pár minút som vyzerala  celkom živo. Vybrala som sa z klubovne brázdiť chodby Rokfortu v nádeji, že ho možno niekde stretnem.

Chodila som tak dlho, že už som strácala nádej, že ho stretnem a zrazu, keď som to už chcela vzdať som ho uvidela. Nebol sám bola s nim aj Lena. Vyzerali byť pohružení do hlbokej diskusie.

Prvá si ma všimla Lena, ktorá drgla lakťom do Draca, ktorý nechápavo pozrel na Lenu a potom na mňa. Zrenice sa mu rozšírili od prekvapenia. Otočila som sa a mierila naspäť do izby. V hlave som si vravela, že to bol fakt na figu nápad.

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now