20.12.
Všetci stojíme na nástupišti 9a 3/9 . Tým všetci myslím mňa , Draca, Ginny , Harryho , Blaisa , Thea a Pansy . S Harrym a Ginny sa budem musieť rozlúčiť . Keďže idem na Malfoy Manor . No tam strávim čas iba do Silvestra . Potom sa presunieme spolu s Dracom , Blaisom , Theom a Pansy do Brlohu . Možno sa pýtať či sa nebojím Rona . Nebojím . Na Silvestra by mal byť u Leny . Keď sme sa rozlúčili všetci sme sa pochytali za ruky a premiestnili sme sa s tichým "PUK" pred Malfoy Manor. Majestátne sa vynímal v ničom . Malfoy Manor bol odrezaný od akejkoľvek civilizácie . Ak som si myslela, že bol hrôzostrašný len vtedy , mýlila som sa . Malfoy Manor bol hrozyvý za akýchkoľvek podmienok . Či už svetelných alebo podľa ročných období . A takto sme stáli všetci piati a akoby sme zamrzli stáli sme na jednom mieste . Nikto sa ani nepohol . Nikto ani hláska nevidal . Až kým sa Draco nevydal k obrovskej bráne . My sme sa vybrali za ním . Ja so skrútením žalúdkom . Zažila som tu najhoršie chvíle môjho života .
Brána sa s kvílením otvorila a my sme vykročili k mohutným dverám . Tie sa s vrzgotom otvorili . Vstúpili sme do obrovskej vstupnej haly . Postúpili sme po obrovskom schodisku kde asi každý schod vydával iný zvuk . V tomto dome vydáva zvuky všetko . Vyšli sme až hore kde sme zabočili do prava po dlhej chodbe . Na konci som videla obrovské dvere . Po stenách boli povešané rôzne obrazy ich predkov .
V tejto chodbe som sa cítila akosi zvláštne . V celom dome nepanovala dobrá atmosféra , ale v tejto chodbe som sa cítila obzvlášť zle . O chvíľu som zistila prečo .
Vošli sme do salóna . Na tom by nebolo nič zlé , keby to nebol ten salón v ktorom ma mučila Belatrix Lestreangová . Dobre , Hermiona tých pár minút tam prežiješ .
Vošli sme dnu mierne ma ťahalo pohľadom TAM. Na podlahu .
Pri okne stála pani Malfoyová ako vždy perfektne upravená .
Otočila sa a ladne k nám prišla . S Dracom a ostatnými sa vľúdne zvítala . Keď prišla ku mne objala ma a povedala :"Ahoj Hermiona , som rada že si prišla . " " Pani Malfoyová , samozrejme že som prišla . "
Chvíľu sme tam s ňou pobudli a potom sme odišli do izby .
Izba bola krásna . Áno čítate správne . Nebola ponurá . Začala som sa rozplívať a Draco sa uchechtol a povedal : " Toto je moja stará izba !" Páni bola taká iná ako som očakávala . V poslednej dobe sa osvedčuje ' Nesúď knihu podľa obalu '
V strede bola obrovská posteľ s nebesami . Draco sa na ňu hodil . Prišla som k posteli a tiež som si na ňu ľahla . Bola som unavená . Po chvíli ležania som zaspala .
Zobudila som sa na to ako so mnou Draco mixuje . "Hermiona , nechcem ťa budiť , ale poď na večeru ." Bola som unavená a nie hladná . Zdvihla som sa a pozrela som sa do zrkadla . Vyzerala som ako hradné strašidlo. Dala som sa dokopy a spolu sme zišli do jedálne . Jedáleň bola obrovská . Usadili sme sa za stôl kde už sedeli všetci . Domáci škriatkovia niesli rôzne podnosy na stôl . Najedli sme sa do sýta . Pani Malfoyová potom začala hovoriť o večierku . " Takže aj tento rok uspradúvam tradičný vianočný večierok na Malfoy Manor . Bude sa konať v salóne . " Toto snáď nemyslela vážne určite som len čosi prepočula . Po tomto sme sa každý presunuli do izby . Prekvapila ma ešte jedna vec . Blais , Theo a Pansy mali každý vlastnú izbu v ktorej prespávali keď tu boli . S Dracom sme vošli do našej izby . Od jeho prebudenia sme sa dosť rozprávali a stretávali o samote . Milovala som prechádzky po Rokforte alebo po areáli školy . Milujem JEHO .Guys !
Asi Vám nemusím hovoriť že každý autor má občas tvorivú krízu tou som teraz prechádzala aj ja . Každopádne ešte bude 10 - 15 kapitol a potom túto knihu ukončím . Bude aj pokračovanie . ❤❤
YOU ARE READING
I'm fine ! I' m broken!
FanfictionDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?