11.kapitola

605 20 2
                                    

Draco:
Ráno som sa zobudil už vlastne na obed. A nezobudil som sa sám zobudilo ma škrabanie na okno. Vyhrabal som sa z perín a prišiel som ťarbavo k oknu. Na okne sedela sova. Otvoril som okno, a sova vletela . Zobral som jej lístok z nohy . Otvoril som ho stálo tam len Kedy sa stretneme? Až vtedy mi došlo že je dneska sobota a že sa mám dneska stretnúť s Hermionou. Zobral som papier a brko a napísal som 13:30. Dobre teraz je len 11:10. Mám ešte času a času. Tackavou chôdzou som sa doteperil do kúpeľne. Umyl som si tvár a zuby. Prišiel som k skrini a obliekol som si tepláky a tričko. Ľahol som si späť do postele. Ležal som a pozeral som do stropu. Pozrel som na hodiny. Bolo 11:50 bol som hladný ako vlk. Nečudo, veď som neraňajkoval. Zdvihol som sa z postele a šiel som k dverám. Vyšiel som von a šiel som do Veľkej siene. Vošiel som do Veľkej siene, kde nebol nikto. Sadol som si za Slizolinský stôl a nabral som si jedlo. Jedol som hltavo priam až pažravo. Dojedol som za nejakých 20 minút. Vošiel som do izby. Za iných okolností by som sa šiel von baviť s chlapcami z družstva. Mieril som do klubovne. Vošiel som do klubovne no nemienil som v nej zostať. Po prvé sedeli v nej prváci a po druhé som si chcel ísť ešte pospať.
Vybehol som po schodoch do svojej izby a hodil som sa do perín. Ani neviem ako zaspal som. Zobudil som sa a pozrel som sa na hodiny bolo 12:50. Sakra sakra veď ja sa mám stretnúť s Hermionou za 40 minút. Vstal som a vošiel som do kúpeľne. Osprchoval som sa a umyl som si vlasy. Osušil som si ich a vyšiel som z kúpeľne do izby len v boxerkách. Prišiel som k skrini a vybral som z nej jedny modré džínsy a tričko s nápisom Slitheryn is the BEST. Grangerovú rozdrapí. Tieto tričká sme si vyrábali sami za svoje fakulty a nosili sme si ich celý týždeň. Keď som skončil bolo 13:15. Dobre. Máme sa stretnúť kvôli eseji. Schytil som zošit a pero. Vyšiel som z izby a šiel som cez klubovňu von. Vyšiel som z hradu a zamieril som do Rokvillu.

 
Hermiona:
Vyšla som z hradu pomalým krokom. Veď som mala ešte čas. Pozrela som sa na hodinky bolo 13:15. Cestou som stretla pár Slizolinčanov ale aj ľudí z iných fakúlt. Prišla som na dohodnuté miesto . Nečakala som dlho už z diaľky som videla peroxidovo biele vlasy. Prišiel až ku mne a povedal.
D:" Ahoj Mia !" Bol usmiaty a oslovil ma tak ako som to milovala. No ja si ho nenechám zájsť pod kožu.
H:" Ahoj Malfoy!" Vidno že zosmutnel keď som ho oslovila priezviskom poobzerala som si ho . Mal na sebe tričko s nápisom Slitheryn is the BEST! No to určite . Videla som že aj on si ma prezerá.
D:"Vidím že reprezentuješ fakultu." Povedal s úškrnom no ja som nijak nepoľavila.
H:"Áno. A ani ty si ...nesklamal." Potom sme sa vybrali do Medových labiek . Vošli sme do vnútra . Predavačka sa na nás pozrela . Prešli sme celý obchod. Kúpila som si tri čokoládové žabky. Vyšli sme von a mierili sme k Trom metlám. Vošli sme dnu . Sadli sme si do zadného kúta . Rozložili sme si papiere. Ja som začala pracovať samostatne aj on. Keďže sme mali napísať o tom čo sme cítili nebolo to ťažké. Každú jednu vec som rozvinula o poznatky o nej. Mala som to hotové asi za pol hodiny. On sa s tým stále moril. Zdvihla som sa a šla som si objednať jedno ďatelinové pivo. O chvíľu prišiel k pultu ešte niekto . Nevedela som kto to je až kým som sa neotočila aj s ďatelinovým pivom v ruke . Za mnou stála Lena zo Slizolinu . A vedľa nej stál a za ruku ju držal Ron . Zastala som . Nebola som schopná pohybu. Tak on sa so mnou prestane baviť kvôli Dracovi a on si tu teraz stojí so Slizolinčankou. Nemala som silu tu zostať. Vlastne v tejto chvíli ma prešla chuť na čokoľvek. Zobrala som si ďatelinové pivo a zamierila som k svojmu stolu. Položila som pivo na stôl . Bez slova som si začala baliť veci . Malfoy na mňa prekvapene pozeral. Cítila som to popritom ako som sa balila. Zobrala som kabelku a bez slova som sa zdvihla . Vybehla som z Troch metiel. Bežala som a bežala. Poriadne som ani nevedela kde bežím, až kým som sa neocitla pri jazierku v Zakázanom lese. Sem som sa chodievala učiť keď boli v mojej izbe nejaké Ginnine kamarátky. Áno, týmto iba dokazujem, že vôbec nie som spoločensky založená , ale v tejto chvíli je mi to v podstate jedno. Sadla som si na zem a dala som svojim pocitom priestor. Z očí sa mi valili neskutočné rieky sĺz . Stekali mi po tvári a zanechávali po sebe mokré stopy. Zrazu niečo zaprašťalo v lese. Strhla som sa . Približovalo sa to . Zrazu sa ma niekto dotkol. Otočila som sa a pozerala som sa do tváre Draca Malfoya. Sadol si ku mne.
D:"Grangerová , prečo si zdrhla?" A teraz mu mám ako čo povedať?
H:"Videla som Rona ako sa za ruky drží s Lenou. On ma ide kvôli niečomu podobnému upáliť ale on môže." Keď som skončila Draco sa na mňa uprene pozeral. Mala som nepríjemný pocit.
D:" Za čo ťa ide upáliť?" To mu nemôžem povedať.
H:" Toto ti nepoviem. Okrem toho by si sa mal z toho tešiť . Veď humusáčke sa ničí život." Zamračil sa keď som povedala slovo HUMUSÁČKA .
D:" Nehovor si tým oslovením. Si super baba, ktorá je múdra . On čo má piliny v hlave by ťa mal sotva súdiť. A vieš čo toto stretnutie nebolo stretnutie kvôli eseji ,ale kvôli tomu že som ťa chcel dostať na rande. " Skončil a ja som bola totálne v šoku.
H:"Je to len tvoja domnienka Draco . Som humusáčka ak si zabudol. Momentálne rozmýšľaš pod vplyvom toho, čo som ti tu rozprávala."
D" Sakra Hermiona ty to nevidíš? Veď ja ťa milujem!" Vykríkol . Páni tak toto som nečakala.
H:" Aj ja ťa milujem, ale pochop my nemôžeme byť spolu."
D:" Kašlem na názor iných. Hermiona chcem len teba . Za posledný týždeň som si uvedomil že žiadna iná nemá právo aby mi zlomila srdce tým, že odmietne." Toto ma dojalo.
D" Hermiona budeš moje dievča? Aj napriek všetkým ľuďom, ktorí budú proti?"
H:" Draco , som tvoje dievča."
Konečne som si priznala svoje city k nemu . Pomaly sme sa k sebe nakláňali až kým sme sa dotýkali nosmi . Už len kúsok a podmanil si moje pery.

Ahojte!🤗
Toto je tuším prvýkrát čo Vám sem takto píšem. Áno dlho bolo obdobie sucha. Ale teraz sa I'm fine!I'm broken ! Zase obnovilo. Nemám teraz toľko času na tvorenie novej kapitoli. Je obdobie kedy si opravujeme známky a pripravujeme sa na testy. A potom prídu prázdniny a ja budem rada ak vôbec prídem večer k posteli. Ale budem sa s nažiť vydávať čo najčastejšie nové kapitoli.

Taktiež Vám chcem veľmi poďakovať za 300 presiahnutých pozretí. Toto je najväčší darček ktorý ste mi mohli dať 😘😘😘. Ste skvelí a verím že ešte dlho dlho dlho budeme spolu prežívať príbeh lásky dvoch nepriateľov.😍😍😘😘

Vaša Hermione Granger 🤗❤❤

#HermioneArmy

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now