Ráno som sa zobudila zahádzaná albumami a vedľa mňa bol rozvalený Draco, ktorý na tom bol podobne.
Dvere na izbe sa pomaly otvorili a do izby nakukla Pansy.
" Ahoj, ja len že je už skoro obed a vy ste ešte nevyšli z izby. Narcissa už mala strach."
"Ako vidíš všetko je v poriadku." usmiala som sa na ňu.
" Inak mali by ste si pohnúť chce s vami prebrať detaili Vianočného večierku." " Jasné zobudím Draca a prídeme dole." Pansy sa na mňa usmiala a zatvorila za sebou dvere.Začala som Draca prebúdzať, no veľmi mi to nešlo. Aj po desiatich minútach som ho nevedela zobudiť. Ako ho mám pre merlinove brady zobudiť?
Sedela som na kraji postele a premýšľala.
Dostala som nápad, ktorý sa mu veľmi páčiť nebude. Bola to však posledná možnosť.
Zobrala som prútik a vyslovila : "Aguamenti!"
Z konca prútika vystrekol prúd vody a zamieril na Draca. Voda mu strekla rovno do tváre.
Draco vystrelil z postele a prekvapene sa na mňa pozeral. " Čo to pre Merlina bolo?" spýtal sa. " Mala som ťa zobudiť a keďže spíš veľmi tvrdo tak som nemala inú možnosť. Daj si župan máme ísť dole za tvojou matkou."
Draco sa otočil k skrini a vytiahol z tadiaľ župan zelenej farby. Ja som si dala svoj červený.
Pred dverami jeho izby sme sa pobozkali a ruka v ruke sme spolu išli do jedálne.Za jedálenskím stolom trónila Narcissa Malfoyová. Okolo nej ležali na stole kopy papiera a všetky sa týkali vianočného večierku, ktorý sa uskutoční ako inak na Vianoce.
" Aaa Dobré ráno!" zvolala Narcissa, keď si nás všimla. " Dobré ráno!" odzdravili sme sa obaja. Prisadli sme si k jedálenskému stolu. " Chcela by som sa vami prebrať detaily vianočného večierku." začala Narcissa. " Chcela by som vedieť koho by ste chceli pozvať? " ja som v tom koho chcem pozvať mala jasno. " No ja by som chcela pozvať Harryho a Ginny. " Narcissa sa usmiala a zapísala si to na zoznam." Dobre. Takže zoznam hostí môžem uzavrieť?" Prikývla som.
Plynili dni a večierok sa blížil. Šaty som už mala vybraté, pretože to by nebola Narcissa aby ma nevytiahla do niakeho obchodu s oblečením. Skončila som so šatami až po zem. Boli úplne jednoduché, no keď som si ich v obchode skúšala Narcissa onemela od úžasu.
24.12.
Vianočný večierok.
Bolo presne 18:00 keď do domu vchádzali prvý hostia. Ja som už bola nachystaná a oblečená v šatách som čakala na Draca.
Dvere sa otvorili a dnu vstúpil on. Od úžasu zabudol zatvoriť ústa a tak vyzeral naozaj vtipne.
" Si prekrásna Mia." začervenala som sa. " Ani ty na tom nie si najhoršie." usmial sa. " Môžme ísť?" "Môžme" povedala som. Ponúkol mi rameno a ja som ho prijala.
Zišli sme po schodoch do salóna. Za ten čas čo som tu som si zvykla na to, že významnejšie návštevy navštevujú práve ten salón v, ktorom ma mučili.Cestou sme sa stretli s pár významnými čarodejníkmi. Keď sme prišli do salónu bol už takmer plný.
Zvítali sme sa s Harrym a Ginny.
S Ginny sme si navzájom pochválili šaty. Doslova žiarili.Večierok sa uberal správnim smerom. Všetci hostia sa skvelo bavili.
My s Dracom sme si zatancovali. Draco si zatancoval aj s matkou. Ja som tancovala s Ginny a s Harrym.
Samozrejme s Pansy a Theom.Už som bola unavená z tancovania a tak som sa rozhodla, že si pôjdem pre pohár vody.
Pomaly som mierila k stolom s občerstvením keď som do niekoho narazila. "Prepáčte." začala som sa ospravedlňovať. Potom som vzhliadla k mužovi a skoro som zamdlela.Predo mnou stál Ronald Weasley...
YOU ARE READING
I'm fine ! I' m broken!
FanfictionDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?