7.kapitola

753 18 3
                                    

Hermiona:
Ráno som vstala a bola som plná energie . Vošla som do kúpeľne, kde som sa dokonca aj jemne nalíčila. Skrotila som svoje vlasy . Obliekla som sa a vyšla som von z izby . Bol Piatok čiže zajtra sa pôjde do Rokvillu. Úprimne tešila som sa najviac na večer . Tešila som sa na stretnutie s neznámym. To že som nevedela kto to je tomu pridávalo adrenalín . Vyšla som z klubovne rovno do Veľkej siene kde už bolo veľa žiakov. Sadla som si za stôl naliala som si tekvicový džús a jedla som hrianky. O chvíľu prišli Harry a Ron obaja sa mračili a rozprávali sa strašne potichu . Sadli si a ďalej sa rozprávali ani si ma nevšimli . Všimli si ma až keď som si odkašlala. Akoby sa na seba pozreli pohľadom typu : Nie ty jej to povieš!
Ja som prelomila mlčanie ako prvá.
Ja:" Tak kto mi to povie??"
Harry:"Ehm... Hermiona ono...ono sa rozpráva..."Nič nepovedala ja som už bola naozaj zvedavá.
Ron:"Ono ...teda on rozpráva že si sa s ním ...s ním bozkávala."
Teraz som naozaj nechápala . Alebo som si nechcela pripustiť že by to mohol Malfoy povedať verejne.
Ja:" Kto niečo také povedal??!!"
Ani jeden mi to nechcel povedať ja som už bola nazúrená.
Ja:" RONALD BILLIUS WEASLEY A HAROLD JAMES POTTER . KTO TO POVEDAL????!!!!!!! " Ja už som nekričala ja som priam vrešťala. Keď som chcela odísť prišla k stolu Ginny rovnako zamyslená ako chalani.
Ja:" HOVORÍ SA DOBRÉ RÁNO!!" Prekvapivo sa strhla ale ani sa nepohla len začala hovoriť.
Ginny:"Herm...je to ...to pravda?" Nechápala som čo?
Ja:" Čo Ginerva??"
Ginny:" To že si sa bozkávala s Malfoyom?? Lebo ak nie on to teraz verejne vyhlasuje."
Teraz som už vedela odkiaľ vietor fúka . Ja toho Malfoya asi zabijem a nie asi ale určite.
Ja:" KDE JE TEN MALÝ SLIZKÝ FRETČIAK?????!!!! KEĎ HO STRETNEM TAK HO URČITE ZABIJEM!!!!" Zručala som a vybehla som z Veľkej siene. Bežala som ako o preteky až kým som za jedným rohom nenarazila do Malfoya.
Draco:
Ráno som vstal ale hneď som si zase ľahol bol Piatok a ja som nemal najmenšiu chuť ísť na vyučovanie. Ale keď som si predstavil hnev Slughorna, bleskovo som sa prebral vbehol do kúpeľne a umyl som si zuby a tvár . Vybehol som z kúpeľne hodil na seba habit a vyšiel z izby rovno do klubovne. Vyšiel som z klubovne a zamieril do Veľkej siene. Už keď som bol skoro pri Veľkej sieni , spoza rohu vybehlo niečo vlasaté ,a narazilo to do mňa. Ja som sa len tak tak udržal na nohách . Keď sa to niečo pozbieralo a pozrelo ti na mňa spoznal som Grangerku. Neviem čo bolo horšie to, že do mňa narazila , alebo to že z jej pohľadu som vyčítal že keby teraz na mňa mala použiť ľubovoľné kúzlo bolo by to Crucio. Grangerová do mňa narazila až ma odsotilo . Ohúrene som na ňu čumel . Až kým na mňa nevypľula to čo som zrejme povedal včera Pansy, keď ma začala otravovať.
H:" TO ČO ROZTRUBUJEŠ PO ZÁMKU??!!"
Ja:" O čom točíš??" Uškrnul som sa lebo jej to stopro povedali Weaslík, Zjazvená tvár a mladá Weaslyová.
H:" O TOM ŽE SI ROZTRÚBIL TO ŽESME SA BOZKÁVALI!!!" Ja tú Pansy zabijem. Prisahám Bohu. Nemohla sa zmieriť s tým čo som jej povedal.
Spomienky Draca Malfoya:
Keď som sa vrátil do klubovne sedela na pohovke Pansy . Postavila sa a prešla ku mne pozrela sa mi do očí a spýtala sa :" Kde si bol Draco?" Nemienil som jej to povedať. Ale keď ma zachytila ako som chcel vyjsť po schodoch do chlapčenských spální . Už som to nevydržal nie je moja mama aby ma vkuse kontrolovala.
Ja:" Vieš Pansy ak ťa to tak zaujíma bol som s babou ktorá keď rozpráva má to aj hlavu aj pätu . Nie ako ty. Oooo a ešte som sa bozkával s Grangerovou. Spokojná?" Pansy zostala zarazene stáť a meravo pred seba pozerala. Jej ruka ktorá pevne zvierala moje zápästie jej skĺzla pozdĺž tela. V tej chvíli som neriešil čo som jej povedal ale to že s ňou to tak zamávalo že ma pustila.
Koniec Dracových spomienok.
Do riti! Do riti! Ja tú Parkinsonovú zabijem.
Ja: " ČOŽE ??! JA S TÝM NEMÁM NIČ SPOLOČNÉ !! TO PANSY ."
Mal som pocit že v tejto chvíli máme obaja spoločný objekt na zabitie. Už som jej k tomu nič nepovedal a vošiel som do Veľkej siene.
Hermione:
Keď mi Malfoy povedal že ti bola tá prekliata Parkinsonová mala som pred očami červený záves. Ale to že Malfoy potom čo mi to povedal odišiel do Veľkej siene mnou zamávalo. Jemu je to akože jedno? Veď mu ten bohovorný pokoj zmizne keď sa dozvie že to vie celá škola. A to že teraz máme spolupracovať na spoločnom elixíre , a ešte k tomu na Amortencii . To je zlý sen.
Keď som sa spamätala zo zamyslenia zamierila som do učebne elixírov kde som si sadla k miestu kde som sedela aj naposledy (bohužiaľ). Keď zazvonilo vošiel do učebne aj Malfoy sadol si ku mne . No ani jeden z nás na tom nebol tak aby sme do seba zapárali. Profesor nám zaželal veľa šťastia a my sme sa mohli pustiť do práce. Malfoy mi ani nepomáhal. Keď som to mala hotové , dala som mu k tomu pričuchnúť . Nech povie čo ho priťahuje. On sa síce nadýchol ale keď sa odtiahol jeho pohľad bol vystrašený. Tak som si zobrala kotlík a pričuchla som si aj ja . Bolo tam cítiť mentol, čokoládu a jemnú vôňu ohnivého kvetu. Keď som sa odtiahla od kotlíka zase som zacítila tú vôňu . Bola som zhrozená z toho čo ukázala Amortencia . Veď práve prakticky odhalila to že ma priťahuje vôňa môjho úhlavného nepriateľa. S Malfoyom sme sa na seba pozreli . Obaja sme mali prestrašené pohľady. Za prácu sme dostali jednotku , ale Slughorne povedal že ako jasný favoriti musíme ešte napísať esej ( SPOLOČNE! ) o tom čo sme cítili . Toto mi chýbalo. Po elixíroch som mala už len Aritmenciu , Obranu proti čiernej mágii a Veštenie(😒). Ale aj tieto tri predmety boli pre mňa utrpenie. Z každej strany som počula šepot a chichotanie sa . Keď skončilo Veštenie bola som rada že toto bolo všetko čo v Piatky mávam. Vošla som do Veľkej siene na obed . Bolo tam len pár žiakov čo mi vyhovovalo. Keď som doobedovala zobrala som si knihy , a šla som do klubovne. V klubovni sedeli v jednom hlúčiku Harry , Ron a Ginny. Prišla som k nim, no hneď ako som chcela niečo povedať , odbili ma zo slovami že toto nie je moja vec. Tak som to teda vzdala a šla som do izby . Prišla som do izby a všimla som si že Ginnina časť izby bola totálne prázdna. Kvôli tomu sprostému Malfoyovi som prišla o kamarátov o jediných kamarátov. Odložila som učebnice prezliekla som sa a vyšla som z izby , prešla som cez klubovňu . Z ktorej som vyšla na chodbu a potom som opustila hrad a vydala som sa k Hagridovi. Zaklopala som mu na dvere ktoré po chvíli otvoril a pozval ma dnu . Ponúkol ma čajom a usadil ma za stôl. Jeho výraz keď si sadol a nalial čaj bol ustaraný. Spýtala som sa .
Ja:" Hagrid , čo sa deje ?"
Hagrid:" Hermiona, očul som že si sa bozkávala s Malfoyom. Je to pravda ? Či je to jeden z výmyslov tej Parkisonovej?" Zase táto téma všade kde prídem sa rozoberá len toto už ma to nebaví.
Zdvihla som sa a vybehla som von. Utekala som k jazeru kde som sa nekontrolovateľne rozplakala. Plakala som a plakal až som nevidela nič okrem závoja sĺz. Neviem koľko som tam sedela . Keď zrazu niekde za mnou zaprašťali vetvičky. Strhla som sa a otočila. Z tieňa vyšiel Malfoy ktorý si ku mne sadol. A mne to vôbec neprekážalo. Sadol si vedľa mňa a to čo urobil si zapamätám navždy . Objal ma a knísal sa so mnou zo strany na stranu. Keď sme sa doobjímali , oprela som sa oňho a ticho som sedela. Keď sa ma spýtal .
Draco:" Grangerová , prečo si plakala?" Nevedela som čo mu mám povedať.
Ja:" No to kvôli tomu čo o nás roztrúbila Pansy."
Draco:" Ale prečo si prišla sem nemáš predsa Zjazvenú tvár , Weaslíka a mladú Weasličku. "
Ja :" Oni sa so mnou nebavia . Ginny sa odsťahovala z našej izby. Harry s Ronom sa so mnou nebavia. Pôvodne som chcela ísť k Hagridovi ale aj ten sa ma spýtal či to je pravda."
Draco sa na mňa ohromene pozeral. No povedal.
Draco:" Neplač . Vieš čo teraz ťa odprevadím k tvojej klubovni. Dobre?"
Nevedela som čo povedať.
Ja :" Dobre . To by bolo fajn." Slabo som sa usmiala. Zodvihol sa a pomohol mi na nohy . Svorne sme kráčali naspäť do hradu. Vošli sme do hradu a na chodbách bolo mŕtvolne ticho. Asi preto lebo bol čas večere. Šli sme po prázdnych schodiskách až sme prišli pred moju klubovňu. Zastali sme . Zašepkala som heslo , poďakovala sa mu , a chcela som ísť dnu . No Draco ma chitil za ruku. A opýtal sa ma.
Draco:" Grangerová, nešla by si so mnou zajtra do Rokvillu ?"

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now