Práve keď som dospela k tomuto záveru , uvedomila som si že ho nikdy nechcem stratiť . Bola som naivná . Vtedy som netušila koľko krát sa ešte odlúčime. Nemohla som zaspať . Draco spokojne odfukoval vedľa mňa . Zdvihla som sa z postele a prišla som k oknu . Bola jasná noc a tak som sa pozrela na mesiac a naďalej sa zamýšľala akú máme budúcnosť . Omrzelo ma pozerať z okna a tak som prešla k dverám . Pomaly som ich otvorila a vyšla som na chodbu . Rovnako ako som ich otvorila potichu tak som ich za sebou aj za sebou zavrela .
Nemala som potuchy kde pôjdem . Tak som išla tam kam ma to ťahalo . Ani neviem ako ocitla som sa v záhrade . Záhrada sa mi javila takmer nekonečná . Až kým som neprišla k niakej budove . Nebola veľká ale ani malá . Bola z bieleho mramoru a vyzerala honosne . Vyšla som po schodoch až k dverám . Na dverách bolo napísané Rodinný archív Malfoyovcov .
Mala som zmiešaný pocit . No to by som nebola ja aby som tie dvere neotvorila . Dvere sa so škrípaním otvorili . Tma mi nedovoľovala vidieť nič . Ešte že som mala prútik . Vyslovila som kúzelnú formulku a z konca prútika za začalo rozlievať svetlo po celej miestnosti . Miestnosť bola plná políc a v nich ako predpokladám budú knihy alebo albumy . Vošla som medzi police . Šla som pomedzi a zrazu som sa zastavila . Jeden album ma zvlášť priťahoval . Bol obalený v čiernej hadej koži . Prišla som k nemu a opatrne som ho vytiahla . Stálo na ňom : Stratená dcéra
Zostala som úplne obarená . Toto nebol fotoalbum . Otvorila som to. Boli tam všetky údaje o tom dieťati , ktoré bolo dvojičky Draca len v dievčenskom vydaní. Volala sa Zaphira ( čítaj :Zafira). Nevedia kde je a či žije. Stratila sa keď mala 3 roky. Bola iná ako Draco. Nemala plavé vlasy. Hlavne, a čo bolo najviac zarážajúce, neprejavovali sa u nej známky mágie. Mala orieškové oči i vlasy.Pretočila som stranu na druhú. Na druhej boli fotografie. To dieťa bolo nádherné. No najviac zostala hľadieť na fotku vyfotenú tesne pred zmiznutím. Bola to taká istá fotka akú mali aj Hermionini rodičia. Kniha mi vypadla z rúk. Nie to nemôže byť pravda. Neverím.
Som stratená dcéra Malfoyovcov a teda aj sestra Draca?
Hi guys!
Rozmýšľam na ukončením knihy. Určite ste si všimli, že nie som veľmi aktívna. Nestíham písať knihu, učiť sa a ešte stíhať všetky krúžky.
❤️❤️
YOU ARE READING
I'm fine ! I' m broken!
FanfictionDramione forever Ako sa môže zvrtnúť život dvom úhlavným nepriateľom keď sa do seba zamilujú. Hermiona Grangerová a Draco Malfoy Draco Malfoy a Hermiona Grangerová A budú vôbec jediný ktorý budú mať tajný románik?