44.kapitola

156 5 3
                                    

o 7 rokov neskôr

"Mami, mami, povedz mi to ešte raz!" malé usmiate kučeravé dievčatko nadskakovalo na posteli. "Eli, veď už si ten príbeh počula 100X. Teraz už musíš ísť spať, aby si zajtra mohla stráviť deň u strýka Harryho a tety Ginny." povedala som mojej dcére láskavo a prikryla som ju perinou. "Ešte pusu na dobrú noc, mami." zasmiala som sa a sklonila som sa aby som jej dala pusu. Potom som sa otočila, zhasla som svetlo a povedala som: "Dobrú noc, zlatko." Z postele sa ospalo ozvalo: "Dobrú mami." Zavrela som dvere a zamierila som do obývačky. Sadla som si na gauč, kde na stole ležala kopa novej pošty. Prehrabala som sa nejakými reklamami, účtami a pohľadom som zastala na liste, ktorý mi prišiel zo Spojených štátov. Možno som tušila od koho je ale nechcela som sa o tom presvedčiť. List som zobrala sa hodila som ho do koša. Možno som mala 25 rokov ale aj tak som zastávala pravidlo, čo neotvorím, to sa nestalo. Bytom sa rozozvučal zvuk zvončeka a ja som zamierila ku dverám. Otvorila som ich a pred očami som mala usmiatu tvár mojej najlepšej kamarátky. "Poď ďalej Ginny." povedala som jej a odstúpila som od dverí, ktoré som následne zatvorila. "No tak spusti čo sa deje." Ginny si sadla na gauč a zaujato čakala na moju odpoveď. Prešla som ku košu a vybrala som z neho ten list. Hodila som ho Ginny so slovami: "Otvor to ty, ja sa na to nechcem pozrieť." 

Ginny uchopila list do rúk a jemne ho otvorila. Rozložila papier a začala si ho potichu čítať. Po chvíli na mňa pozrela s dosť divným pohľadom. "Čo?!" vybafla som na ňu a dychtivo som očakávala jej odpoveď. "Je v Londýne." vydýchla takmer nečujne a ja som si prikryla rukou ústa. Moja minulosť ma pomaly ale isto dobiehala a ja som pred ňou už znovu utiecť nemohla. Rozklepane som podišla k Ginny a zobrala som si ten list z jej rúk. 

V podstate v ňom nebolo nič dôležité okrem toho, že je v Londýne a, že by sa so mnou chcel veľmi stretnúť. Chcela som sa tomu vyhnúť a vycítila to Ginny, ktorá povedala: "Nie, už nebudeš utekať Hermiona. Utekáš od minulosti a neho už 7 rokov. Teraz sa mu už nevyhneš." odmlčala sa a dodala: " Už ti to nedovolím!" povedala rozhodne. Skleslo som žuchla na gauč vedľa Ginny a položila som si hlavu na jej plece. "Viem Ginny a práve toho sa obávam." povzdychla som si a Ginny ma pevne objala. Koniec koncov to robila celých 7 rokov vždy, keď sa zdalo, že minulosť prichádza. Teraz prišla naozaj a ja som nevedela, čo budem robiť.

Ginny odišla asi o trištvrte hodinu a ja som si znova sadla na pohovku. Určite vás zaujíma, ako sa môj život zmenil za tých 7 rokov, čo uplynulo. Som Hermiona Grangerová, mám 25 rokov, som 1. Námesníčka ministra mágie a vychovávam 7 ročnú dcérku Elizabeth Narcissu Grangerovú. Áno čítate správne. Má 7 rokov a áno jej druhé meno, je meno jej starej mami Narcissy Malfoyovej a jej otcom je Draco Malfoy. Určite vás zaujíma jedna dosť podstatná vec. Ako je možné, že s ním mám dieťa? 

Nuž odpoviem vám. Určite si spomínate na absolventskú party spred siedmich rokov a na to, že som skončila s Dracom v posteli. Keď sme odišli zo školy, asi týždeň na to som začala ráno zvracať a všeobecne mi bolo dosť často zle. Najprv som si myslela, že som len zjedla nejaké pokazené jedlo, ale keď to neprestávalo rozhodla som sa, že si spravím tehotenský test. Hádate správne, test vyšiel pozitívny. Začala som panikáriť, pretože som bola mladá, mala som veľa plánov a zrazu prišlo dieťa. O pár dní som to povedala Ginny a taktiež aj chalanom. Potešili sa, pretože si mysleli, že práve to dieťa ma prinúti kontaktovať Draca, ale mýlili sa. Rozhodla som sa už v ten deň, čo som zistila, že som tehotná. O dieťati sa Draco nedozvie a tak sa aj stalo. Myslela som si, že ľudia si nedomyslia, koho to dieťa je ale opak bol pravdou. Malá síce mala kučeravé vlasy ako ja ale boli peroxidovo biele ako vlasy jej otca, taktiež mala aj jeho oči, ale nos a úsmev mala po mne. Videla som v nej naozaj mix mňa a Draca a desilo ma, že to vidia aj ostatní. O Dracovi som počula len toľko, že po odchode zo školy a absolvovaní kurzu, odletel do Ameriky, kde sa usadil. Nevedela som, či mám ženu a deti alebo podobné informácie. Vedela som len toto. 

I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now