30.kapitola

252 9 2
                                    

Bola jar. Na stromoch pučali prvé listy, študenti sedeli na dvore a ja s Dracom sme sedeli pod jedným stromom aj so svojimi priateľmi. Pomaly ale isto sa blížili skúškové obdobie a to značilo aj koniec našej školskej dochádzky.

Začalo sa tak povediac hektické obdobie. Občas s nami boli aj Harry a Ginny, Pansy a vo výnimočných situáciách sa pridal aj Ron.

Dnes sme tu sedeli len my dvaja a to z jediného prostého dôvodu- plánovania svadby. 

" Draco ty si taký idiot!" zahučala som na Draca. "Čo som zase spravil?!" spýtal sa Draco prekvapene. "Ty dobre vieš,ČO si spravil!" povedala som a vytriasla som si z hlavy spŕšku trávy. "Ja som to fakt nespravil naschvál." bránil sa . " Bol som zamyslený a neuvedomil som si, čo robím." "Dobre.Nevadí vráťme sa späť k svadbe."povedala som sa a opäť som sa zamerala na poznámkový blok na mojich nohách. 

"Nestresuj. Máme čas." povedal ľahostajne Draco. "Máme čas? Máme čas?! Ešte nemáme ani termín svatby!" namosúrene som rozhodila rukami. "Doobre. Ja by som chcela svadbu niekedy v Júli .To bude teplo a budeme ju môcť mať na záhrade. Čo na to hovoríš?" spýtavo som sa na neho pozrela. " To znie fajn . Veď ty vieš, že v tomto ti dávam voľnú ruku" povedal a objal ma okolo pásu. Pozrela som sa na neho s nevôľou v očiach. " No tak nemrač sa." usmial sa  a pobozkal ma. 

"Späť k svadbe . Takže termín by mohol byť 23.Júl ?" pozrela som na neho a on len prikývol. Hneď som to zapísala na papier. " Tým pádom môžem dať vedieť Molly termín a priestory spolu s hostinou máme v podstate zariadené. Už len rozposlať pozvánky, na to máme čas, a vybrať šaty a výzdobu." " Dobre to znie fajn, s tým súhlasím." 

O pár hodín, keď som prišla na izbu, okamžite som si sadla k písaciemu stolu a začala som písať list Molly ohľadom svadby, termínu a iných záležitostí. Pred večerou som išla do soviarne a list som poslala. 

Prešlo opäť pár týždňov, počas, ktorých nás začali zavalovať úlohami a učením ako takým. Pochopiteľne, skúšky sa nám blížili a preto sa nebolo čomu čudovať. Často som trávila svoje večery v knižnici, zahádzaná v knihách. Úprimne knihy som v týchto týždňoch videla viac ako Draca, ktorý bol na tom podobne.  

Plánovanie svadby bolo v podstate pozastavené dovtedy, do kým neskončíme školu, pretože ma čaká už len výber šiat a dekorácií. Vďaka tomuto som mala viac času na dokončenie školy. 


Dnešný večer bol jedným z tých pokojnejších, pretože sme nemali žiadne eseje ani písomné úlohy. Ginny sa sprchovala po tréningu a ja som sedela v svojom župane na posteli v spoločnosti všelijakých pergamenov a učebníc. To, že som nemala žiadne písomné úlohy neznamenalo, že som sa nemala čo učiť. " Počuj Mia! Aký plán máš na tento víkend?" zakričala Ginny z kúpeľne. " V podstate žiadny. Prečo?" " Pozývam ťa na menšiu babskú jazdu." " Dobre." pokrčila som plecami a súhlasila. 


I'm fine ! I' m broken!Where stories live. Discover now