Jungkook szemszög:
Nem kissé idegesít Kim Taehyung, akinél rosszabb omegát én még nem láttam. Egyszerűen idegesít a viselkedése és az, amit az este produkált. Mondjuk az asztal körüli bonyodalom kialakítása még szórakoztató is volt, főleg, amikor faját megszégyenítő módon kezdte törölgetni az elázott húsokat. Biztos vagyok abban, hogy más fajtársa egy hasonlóan magas rangú alfák mellett megszólalni sem mert volna, nem hogy még így cselekedjen.
Az biztos, hogy van tartása és bátorsága. Ez mindaddig nem rossz dolog, míg nem velem szemben az. Utálom, ha valaki nem adja meg nekem a kellő tiszteletet, mégsem védtem meg magam. Nem fogom kockáztatni a tervünket azzal, hogy elhordom Taehyungot a sárga földig. Előbb össze kell házasodnunk, utána meg terveim szerint úgyis kerülöm, ha tudom. Elég könnyű lesz az együttélés, Jennie ellen pedig nem tehet majd semmit. Utálja a mézt? Akkor fogja vissza a lélegzetvételeinek számát.
Egyszerre vagyok ingerült miatta, és néztem volna tovább a produkálását. Furcsa egyveleg. A Kim falka vezetője viszont némileg furcsa személy számomra. Meglepő módon bízik apámban, bár ez nem csoda, mert ősöm mindig is szeretett érdekbarátságokat kötni. Ugyanakkor Taehyung apja elég szigorú személy a fiával szemben, ez pedig nem túl jó dolog. Az ember azt hinné, hogy egy omega, aki örökös, el van kényeztetve, és Ő a család szeme fénye, de a vacsorán nagyon nem így tűnt.
Ajh, nem kellene rajtuk gondolkoznom. Taehyung élete nem az én gondom, én pusztán a falkájára vágyom. Éjfél körül érünk haza családommal, ők pedig le is válnak tőlem, hogy megnézzék, történt-e valami fontos távollétünk alatt. Anyát sem értem. Hazafele végig azt szajkózta, hogy mennyire nem jó dolog ez a házasság. Véleménye szerint nem így kellene területet szereznünk, pedig alfa nő létére értenie kellene a helyzetet. Mellesleg képes azzal jönni, hogy így tönkretesszük az ártatlan Taehyungnak az életét, akinek nem lesz alkalma arra, hogy az igaz társával éljen. Még jó, hogy nem tud arról, hogy valószínűleg kifogjuk végezni az omegát.
Hamar elérek otthonomig, s egyből észreveszem a nappaliban égő lámpákat. Tehát Jennie meglátogatott. Nem is baj, legalább el tudja terelni a gondolataim az örökösről. Nem is kell kinyitnom a bejáratot, mert Jennie feltépi azt, majd a nyakamba veti magát.
- Jungkook! Annyira hiányoztál! - ölel szorosabban, méz illata pedig egyből bekúszik orrüregembe. Hogy nem lehet szeretni ezt az isteni aromát? Mondjuk, arra azért kíváncsi lennék, hogy Taehyung milyen illattal is rendelkezik?Jenniet felemelve viszem be a házba, hogy ne legyen a hidegben egy szál pólóban és fehérneműben. Az előszobában végül leteszem a földre, az ajtót pedig becsukom. Egy köszöntőcsókot nyom ajkaimra a lány, én viszont követelőzően harapom meg száját, hogy egyből megkaphassam a bejutást. Csak levezetem a feszültséget.
- Mhm - szusszant bele a csókba Jennie, elválva tőlem. - Dühös vagy? Csak nem rohadt ronda volt az az omega?
- Elég helyes - vallom be vállat rántva. Taehyungnak határozottan nem a kinézete a bajos. A személyisége a probléma. Jennie nyakamhoz hajolva kezdi csókolgatni bőrom.
- Nem tetszik ez a házasság dolog - jelenti ki, majd megszívja az érzékeny területet. - Utálom a gondolatát annak, hogy bárki más hozzádérhet - emeli fel fejét, hogy a szemeimbe nézhessen. - Te az enyém vagy, Jungkook! Egymáséi vagyunk, de megértem a döntésed okát. Ugyanakkor meg akarlak kérni valamire. Jelölj meg!
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...