Taehyung szemszög:
Elképedve nézek Jungkook után, aki nyugodtan hagy minket hátra. Még csak hozzám sem szólt, pedig tegnapelőtt eléggé próbálkozott. Viszont nagyon jólesik a Minjivel való viselkedése. Kicsiny gyermekem jól mutat az alfa kezében, és láthatóan teljesen nyugodt mellette.
- Kimegyünk? - nézek Danielre, miközben felállok. Jólesne most egy kis séta, de inkább nem megyek messzire Minji nélkül.Jin egyébként a múltkori magas farkassal van randin. Komolyan, lassan mindenkinek helyrejön az élete, csak nekem nem. Na jó, Daniel és Jimin is világi szingli. Daniel követ, így a terasz pihenőrészén foglalunk helyet. Most nagyon jól esik ez a friss levegő. Nincs meleg, de hideg sem, így pont jó a hőmérséklet. Az enyhe szellőt pedig alapból is imádom.
- Kook féltékeny - jelenti ki Daniel, mire felkuncogok. Ezt erősen kétlem.
- Dehogy is. Jungkook csak magával van elfoglalva. Még a gyereke sem érdekelte eddig - mérgelődök.Tudom, hogy igazából nem vagyok dühös. Lehetnék, de talán már nem tudok haragudni annyira Jungkookra, mint az elején. Ő tagadhatatlanul furcsa személyiség, akit nehéz megérteni. Egy alfa, akit a saját apja és a szerelme baszott át. Egy alfa, aki kényszerházasságba kényszerült, s aki biztos, hogy terveket szőtt ellenem. Mégis, semmit sem tett. Megölethetett volna engem már a szülés után is. Attól függetlenül, hogy Minji női omega, ő az egyedüli örökös jelenleg. Kook pedig az apja. Mégsem ártott nekem, ami furcsa, de valamiért jó érzéssel tölt el.
Mellesleg biztonságérzetem van, ha Jungkook itthon van. Belső omegám bízik benne, így én sem aggodalmaskodok. Ha pedig eddig elviselte természetemet, akkor valószínű, hogy folytatni akarja ezt a házasságot.
- Rettenetesen hülyék vagytok - rázza meg fejét Daniel. Hülyék? Miért is? - Tudod, néha figyelhetnétek a jelekre. Én nem élek veletek, de még nekem is feltűnt egy-két dolog. Omega vagy, mégis könnyedén ráveszed Jungkookot bármire. Miért?
- Téged is rá tudlak venni bármire - vonok vállat nemtörődöm stílusban. - Ravasz vagyok, az nem meglepő, hogy tudlak irányítani titeket.Daniel fáradtan sóhajt fel, de nem tudja elrejteni az arcán lévő mosolyt. Túl könnyű Danielt jókedvre deríteni. Találnom kellene neki egy omegát.
- Csak mert nem akartam, hogy bajod essen a cellában. Ezért segítettem. Viszont, ha úgy bánnál velem, mint Kookkal, azt nem igazán viselné el a belső alfám. Jungkook sem tűrné el mástól. Egyszerűen csak elviseli az igaz társa hülyeségeit.
- Mi nem vagyunk igaz társak -ráncolom szemöldököm.Ez baromság. Kook és én csak megtűrjük egymást. Nem vagyunk jó kapcsolatban.
- De. Múltkor kiszámoltuk, nem? Minjivel az első együttlétetekkor eshettél teherbe. Akkor nem volt lázad. Tudod te milyen kicsi az esély arra, hogy láz nélkül ess teherbe? Még igaz társak között is ritka jelenség - magyarázza Daniel. Sosem hittem ebben. Mindig baromságnak tűnt, és ehhez most is tartom magam.Sosem voltam az efféle elméletek híve. Anya és apa szerették egymást, de nem tűntek túlságosan boldognak. Anya sosem védett meg, apa pedig mindig is csak az örököst látta bennem. Sosem a fia voltam, hanem az örököse. Nem volt részem egy boldog családi életben. Semmit sem tudok arról, hogy milyen jó szülőnek lenni. Csupán próbálkozok, s elhitetem magammal, hogy menni fog. Nem tudnék jó férj lenni. Mit is nyújthatnék Jungkooknak? A családi szeretetet hírből sem igazán ismerem, nem tudom hogyan kell bánni a párommal.
Nem tudok omegaként viselkedni, pedig Jungkook jól láthatóan egy ilyen párt akar magának. Jennie lehet, hogy nagyravágyó volt, de meghunyászkodott. Bármit eltűrt Kooknak, de én nem vagyok hajlandó. Nem hagyhatom, hogy bárki átlépjen rajtam. Ugyanakkor Jungkook tényleg hagyta, hogy önmagam legyek mellette. Nem próbált megmásítani. Lehet, hogy eleinte kissé furcsálta, vagy ellenezte nem megszokott omega viselkedésem, de az elrablás óta rendes.
Sosem mondta azóta, hogy nem így kéne viselkednem. Egyszer sem ordította le a fejem, nem szólt le a hülyeségeimnél. És még próbált is a kedvemben járni. Talán adhatnék egy esélyt a családunknak. Minjinek szüksége lesz az apjára, aki meg tudja védeni mindentől. Jungkook jó szülő lenne, igaz? Talán még jobb is, mint én. Hiszen előtte ott van példaként Daeun, aki tagadhatatlanul a világ legjobb anyukái közé sorolható.
- Amúgy néha kommunikálj is vele. Yoon mesélte, hogy miért vagytok rá kiakadva. Azt azért tudd, hogy azért lépett le, hogy Jenniet elvigye a Wang falkához - jelenti ki a Kang falkavezér. Mi?! Jungkook elküldte azt a szukát?! Komolyan? Azta, erre nem számítottam! Mégis, ez most... boldogsággal tölti el a szívemet. Fontos neki Minji, igaz?
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...