Jungkook szemszög:
Kopogás nélkül nyitok be apár irodájába, aki székében ücsörög. Három napja tűnt el Taehyung és az a szőke hajú omega nyomtalanul. Az én embereim találtak rá a sérült Yoongira, aki azóta sem ébredt fel. Támadás érte őket, ez túlságosan is nyilvánvaló. Kár tagadni, de kissé aggódok az ezüst tincsesemért. Na nem Taehyung, hanem a benne növekvő gyermekem miatt.
Nem is értem hogy hihettem, hogy képes lennék én magam megölni azt a gyereket, ha Jennie szül egy másikat. Attól függetlenül, hogy ki szüli meg, Ő az én vérem lesz. Belőlem egy darabka. Nem akarnék a haláláról értesülni.
- Mit szeretnél? A vacsora óta be sem néztél a falkánkba - jelenti ki, mintha én erről nem is tudnék. Most komolyan ennyire bolondnak néz?
- Lefeküdtél Jennievel? - vonom kérdőre, hiszen tudnom kell a választ.Meg kell tudnom, hogy a másik baba az enyém-e, és életem eddigi értelme hűséges maradt-e. Tudnom kell az igazságot.
- Jeongguk, a te férjed Taehyung. Mit érdekel az a nő? - tereli a témát apa, de ezzel csak nagyobb bajba sodorja magát.
- Válaszolj!
- Igen! Ezt akartad hallani?! - emeli meg hangját hirtelen, de nem félek tőle. Mérges vagyok, és legszívesebben széttépném. - Nem tudsz tenni semmit! Nem jelölted meg, így nem eshetsz nekem miatta! Jennie az enyém, és a magzat is!
- Komolyan törvény nélküli gyereket akarsz?! - kiáltok vissza, hiszen kezd nagyon túllépni egy határon. - Egyáltalán hogy csalhattad meg anyát?! Falkavezérként hogy vetemedhettél ilyesmire?!Apa idegesen kel fel székéből, lendülete miatt pedig a széke is eldől. Tapintani lehet a közöttünk lévő feszültséget, és szerintem bármelyik pillanatban egymásnak eshetünk.
- Fogd be! Anyád és én elválunk, Jennie pedig a feleségem lesz! - magyarázza ingerülten. Komolyan képes eldobni az anyámat?! Anyánál jobb személyt ismerni sem lehetne! Hogy merészeli?! - Most pedig takarodj ki, ha nem akarod, hogy megfosszalak az örökösi pozíciótól amint megszületik a testvéred! A tervünknek pedig annyi. Tégy amit akarsz Taehyunggal, engem már nem érdekel a sorsod!Egy utolsó lenéző tekintetet vetek apámra, majd kiindulok a szobából. Az ajtót hangosan csapom be magam után, ám egyből feltűnik Jennie, aki pont felém sétál. Egy pillanatra megszeppen. Hamar mosoly kúszik arcára, de most undorodok tőle. Képes volt összefeküdni az apámmal. Most még a méz illata is hányingert kelt bennem.
Most kissé megértem Taehyung érzéseit. Ez az aroma túlságosan is édes és erős. Elnyom mindent.
- Kook! - jönne hozzám Jennie, de elcsapom magam mellől a kezét. Meglepetten pislog párat, míg én ajkamba harapva fogom vissza magam. Legszívesebben Őt is darabokra cincálnám.
- Ne érj hozzám, szuka! - veszem át Taehyung becézését. Ő valamiért már az első pillanatban tudta, hogy egy ribanccal van dolgunk. - Menj csak az apámhoz, és tedd szét neki a lábaid! Tőlem aztán a halálodik is baszhat, nem hat meg! Szánalmas vagy, Jennie! És ha még egyszer a közelembe jössz, akkor engedni fogom Taehyung testőrének, hogy darabokra szedjen téged!A lány mellett ellépve sétálok el. Lemegyek az épület földszintjére, majd kilépek a friss levegőre. Két kisgyereket pillantok meg, akik egymással veszekednek. Egy omega kislány és egy alfa kisfiú. A srác elrántja a másiktól a papírt, majd kettétépi azt.
- Ne! Azt Taehyung bácsinak rajzoltam! - sír fel a kislány.Meglepetten megyek közelebb. Ismerik Taehyungot? Tudtam, hogy gyakran jár a falkába és tanítja a gyerekeket, de nem gondoltam volna, hogy ennyire szeretik.
- Jajj, ne bőgj már, ez csak egy béna rajz! - vág vissza a kisfiú, mire odalépek közzéjük. - Jeongguk bácsi, az omegák mindig csak sírnak!
- Az omegák elég érzékenyek, de emiatt nem szabad leszólni őket - jelentem ki. Nocsak. Még rám is ragadt valami Taehyung világszemléletéből. - Kérj szépen bocsánatot! - Kiveszem a kisfiú kezéből a kettőtépett lapot, s összeillesztem azt.Egyből feltűnik a különösen ritka növény, melyet utoljára kiskoromban láthattam. Hm, igaz is. Akkor nagyon rajongtam ezért a virágért. Mondhatni a kedvencem lett, és az azt követő években mindig azt kerestem, de sosem találtam. Villámcsapásként ér a felismerés, hogy Taehyung illata is pont ilyen. Erőteljesen édes, ugyanakkor kellemes hatást kelt.
Hóvirág.
KAMU SEDANG MEMBACA
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
Fiksi PenggemarJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...