Taehyung szemszög:
Daniel jól láthatóan gondolkozóba esik. Egy hirtelen oldalváltás nyilván bajba sodorhatja. Persze csak akkor, ha bénán csinálja. Tényleg komolyan gondoltam amit mondtam. Ha mellénk áll, akkor támogatni fogom. Persze kicsit talán túloztam amikor a szövetségeseim soroltam. Egyedül a Parkokban és Leekben bízok teljesen. A Jeonokat alapból csak Jungkook miatt hoztam fel példának, és amúgy is válni tervezek, ha Jungkook nem dobta ki azt a szukát.
Yeonjunt tényleg megmentettem egyszer, s én magam kísértem haza az alfájához. Egy tisztáson támadtak rá, a velem sétáló Yoongi pedig megmentette. Nem nagy dolog, valószínűleg nem is nagyon számíthatok hatalmi segítségre, de Danielnek erről nem kell tudnia. Jacksonnal meg alapból titkon szövetségesek vagyunk. Nem hiába küldtem volna oda Jenniet. Teljesen jól megtudtam vele beszélni, hogy valami nagyon szigorú alfának adja a csajt.
Hátrapillantok a földön kuporgó szöszire, aki miatt egyre inkább aggódok. Nagyon sápadt, és semmi erő nincs benne. Egyedül miatta van bennem némi félelem.
- Mit vársz tőlem? - szólal meg Daniel, mire mosolyra húzom ajkaim.
- Nem sok mindent, mert nem vagyok barom. Tudom, hogy az a Woojin gyerek figyelhet téged, így nem engedhetsz el minket. Rendes élelmet akarok, és egy ágyat a cellába, hogy Sunoo és a kisbabám is biztonságban legyen. Illetve intézd el, hogy senki se verjen meg minket. Ha baja lesz a magzatomnak, akkor mindenkit kicsinálok. Sunghoonnal vedd fel a kapcsolatot, s mond el neki, hogy itt vagyunk. Ő majd kirobbant egy kisebb harcot, s kiszabadít. Illetve rabolj el nekem valakit, mert a cellámban akarom tudni.Daniel értetlenkedve húzza össze szemöldökét. Arckifejezése miatt felkuncogok. A rácsok között átnyúlva fogom meg pólóját, s rántom közelebb magamhoz. Fülébe suttogom kiválasztottam nevét, mire Ő felhümmög.
- Túl sok a feltételed - hisztizik be, mire ezúttal én sóhajtok fel. Ő komolyan egy falkavezér, aki mellesleg alfa? Melyik feltételem nem teljesíthető? Komolyan csak Jungkook a könnyen befolyásolható? - Nekem is van egy feltételem.Érdeklődve kapom fejem Daniel irányába, aki elszántan tekint le rám. Nocsak, mit akar még a védelmen kívül?
- Miféle?
- A hóvirág sehol sem terem ezen a földrészen. Tudod, hogy milyen ritkának számít? Régen persze volt vidék, ami tele volt ezzel a növénnyel, de az előző nagy háborúban ezt a virágfajt is kiírtották. Te ezzel az illattal rendelkezel, s biztos vagyok abban, hogy sok alfa fejét elszédíted. Okos vagy, szexi, örökös, mellesleg az illatod is különleges. Ezt szereted kihasználni, igazam van? Nem hiába tudsz hatni az alfákra. Mindennel rendelkezel, aminek egy omegának kellene, és még a modorod is imponálóan hat sok alfa számára. Kár lenne tagadni, hogy nekem is elnyerted a tetszésem. Öt évvel vagy fiatalabb nálam, így egészen kicsi voltál, amikor először és utoljára találkoztunk. Egy tizenhárom éves omega, aki még az apámnak is beszólt. Már akkor tetszettél, Taehyung! Szóval ha sértetlenül kijutsz innen te és Sunoo is, gyere el velem egy randira! Mellettem nem esne bajod. Én nem rohangálnék más omegák után, nem úgy mint a férjed. Én még úgy is szeretném a gyerekedet, hogy Ő nem az egyém, vagy ha omega, esetleg lány. Randizz velem, Taehyung!Daniel kinyújtja felém kezét, melyet pár pillanatig csak bámulok. Egy randi lenne az ára a magzatom és a szöszi biztonságának? Mellesleg Jungkookkal úgyis tönkrement a kapcsolatom. Megcsalt, és akár tetszik, akár nem, lehet, hogy lesz egy másik gyereke is. Jungkook még csak meg sem próbál megkeresni és megmenteni. Daniel új életet nyújthatna a számomra? Lehet, hogy mellette boldogabb és kiegyensúlyozottabb lennék. Azt az énemet mutathatnám, amilyen valójában vagyok, hiszen nem zavarja a modorom. Őt nem érdeki, hogy omegákat megszégyenítve viselkedek. Csak egy randi, amiből még bármi kisülhet, így kezemet belecsúztatom az alfa tenyerébe, miközben rámosolygok.
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...