Huszonnegyedik fejezet: Területelosztás

1.8K 138 5
                                    

Taehyung szemszög:

Mosolyogva veszem kézbe a kiharcolt filctollat, amiért egész éjszaka az őröknek könyörögtem és kiáltoztam. Igazából Danielt akartam hivatni, de ebbe nem mentek bele azok az idióta béták. Daniel még papírt vagy füzetet is hozott volna, de hát azzal kell beérni, ami van. Egy filctollal is tökéletesen boldogulok. 

Sunoo és Jin mellé telepedek, akik este sehogy sem tudták felfogni magyarázásomat. Ők nem ismerik a környező területet, tekintve, hogy nem is nagyon kellett más területekre járkálniuk. Engem viszont apa szinte minden egyes tárgyalására magával vitt, így sok helyet ismerek. 
- Lerajzolom nektek, oké? - érdeklődök, majd leszedem a piros filctoll kupakját. Rajzolok egy területet a fehér fal jobb felső részére, majd beleírom, hogy Kim. - Ez itt az én falkám. Mind a ketten itt voltatok az elmúlt években, vagy hónapokban. Ez eddig tiszta, ugye? 
- Taehyung, azért ennyire nem vagyok fogyatékos - szólal meg Jin, mire csendre intem. Nem szeretem, ha megzavarják a tanórámat.

Falkám bal oldalára a Jeon, míg felé a Park családot mintázom meg. Jobb oldalt két kisebb falka érint minket, a Choi és a Wang. A Lee és a Kang terület pedig őket követi. 
- Tehát ez az egész - mutatok az egész rajzra -, egy területegység ezen a földrészen. A világunkat mondhatni négy földrészre oszthatjuk. Ezeket tengerek, esetleg hegyek válassza el egymástól. Minden földrészen van több területegység, attól függően, hogy hogy telepedtek le régen az őseink. Ámblokk a területegységek nem nagyon zargatják egymást, mert nem nagyon tervezi senki sem az összetelepítésüket, tehát nincs értelme máshol lakott hely elfoglalására. Menjünk tovább. Van az a területegység, ahonnan Sunoo származik. 

Emlékeimet összekaparva megyek arréb a bal irányba, ahol próbálom szemmel bemérni az arányokat. Lerajzolok egy nagy falkát, mely az enyémnél körülbelül másfélszer nagyobb. Ide nagy betűkkel leírom, hogy Nishimura. Határozottan ez a legnagyobb falka, amit ismerek. Mellé rajzolom a Huening családot, mely körülbelül akkora résszel rendelkezik, mint az én falkám. Talán egy kicsivel kisebbek nálunk, főleg, hogy létszámban nem igazán népesek. Még három kisebb részt is felvázolok, csak hogy jól szemléltethessem a környék kinézetét. 

- Tehát - kezdek bele a magyarázásba újra -, Sunoo a Nishimura falka örökösének az omegája. Danielből kiszedtem, hogy annak a Rikinek, azaz Ni-kinek a Huening család lány alfáját kell elvennie, csak hogy megmaradjon az igaz alfa vér. 
- Buziság - jelenti ki Jin keresztbetett kézzel. Szavaira felkuncogok. Pontosan. Ez elég nagy baromság, de mindegy is. 
- Ezzel a házassággal akarják megszűntetni az évek óta tartó versengést. Őszintén, ezt nem értem, mert szerintem Kait illetné a Huening falka, attól függetlenül, hogy Ő a fiatalabb. A lényeg viszont az, hogy ezzel a friggyel mondhatni egybeolvasztják a két területet. A mellettük élő három kicsi falka, vagyis a Byun, Chu és Noh család ezzel mondhatni el lesz törölve. Azt hiszem, régen ezen a részen élt a legtöbb falka, de mára már mindet magukba olvasztotta az a két nagyhatalom. Évtizedekig dúlt a háború, és körülbelül tíz éve lehet csendes béke. Ha engem kérdeztek, akkor a házasság után leszámolnak a maradék három családdal, és így az egész rész az övék lesz. 

Sunoo búslakodva hajtja le a fejét. Fel kéne oldanom a hangulatát, de ötletem sincs, hogy hogyan tehetném. Engem még sosem ért szerelmi csalódás, így se tapasztalatom, se tanácsom nincs. 
- Én úgy gondolom, hogy egy ilyen lépésnek biztos oka van - sóhajt fel Jin, miközben az általam mintázott falat kémleli. - Ha tíz évig megültek a seggükön, akkor mi változott? Jól láthatóan hódító falkákról van szó, akik minél nagyobb hatalomra akarnak szert tenni. Azzal, hogy az egész területegységük eggyé válik, legyőzhetetlenné válnak. Simán el tudom képzelni, hogy háborút indítanak a környező területek, akár mi ellenünk. Minél több a behódolt hely, annál nagyobb  a siker és a hatalom. Beleírják magukat a történelembe. 

Elgondolkozok béta barátom szavain. Nem hiába tanult orvosnak. Okos, és jó meglátásai vannak. Valójában elképzelhető az, amit mond, viszont kétlem, hogy ne félnének tőlünk. Az én családom elég békeszerető, de nagyon kevés harcban maradtunk alul létezésünk óta. Mellesleg pont, hogy a területegységünk három legnagyobb falkáját kellene megtámadniuk először, ez pedig nem lenne túl jó döntés. Főleg, hogy a környezetemben élő falkák mindegyikét magam mellé tudom rántani, ha úgy van. Két területegység egymásnak csapása számukra is egy öngyilkosság lenne. 

Bevillan elmémben a harmadik nagy területegység, melyet ismerek. Ott is gyakran jártam gyerekként. A többi földrészünkön lévő területegységet úgysem ismerem, mert kissé messze vannak. Lerajzolok több kisebb, egymással szinte megegyező nagyságú falkát.
- Ezen a területegységen az elmúlt száz-százötven évben béke van. Összesen hét család él is, a Hwang, Bang, Han, Seo, Jeong, Song és Jo falka. Jó a kapcsolatuk egymással, emiatt pedig a harci kapacitásuk elég alacsony. Ha követem Jin gondolatmenetét, akkor a támadás ezt a részt fogja érni először. Kicsi falkák, s még ha össze is fognak, semmi esélyük a kissé képzetlen alfáik és bétáik miatt. Csak az Ő elfoglalásuk után jöhetünk mi, persze csak ha jó az elméletünk. 











Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora