Taehyung szemszög:
Másnap reggel utam egyből a ház orvosi szobájába veszem. A tegnapi napot végigaludta az ismeretlen omega, én pedig veszekedtem egy sort Jungkookkal. Szerinte felelőtlen döntés egy vadidegent a házunkba hozni. Ezek az alfák komolyan nem értik, hogy itt egy életről beszélünk?! Nem fogok csak úgy ott hagyni valakit a saját vérében.
A kilincset lenyomva nyitok be a szobába, majd egyből az ágyhoz lépek, ahol a szőkeség fekszik. Meglepődök, amikor ébren találom, de hamar lágy mosolyt varázsolok arcomra.
- Hogy vagy? - érdeklődök, próbálva nem törődni az ijedt tekintettel. Jin, azaz az orvosom lép mellém, s teszi vállamra kézfejét.
- Nincsenek emlékei, Taehyung - jelenti ki könnyedén mire egy pillanatra a lélegzetem is elakad. Mi? - Csak egy Ni-Ki névre emlékszik. Nem tudom, hogy ez az ő neve, vagy az alfájáé, esetleg a támadójáé, vagy bárki másé.
- Ohhh - reagálom le ennyivel.Az azért elég nagy probléma, hogy nem tudja ki Ő maga. Ha valóban egy hozzám hasonló örökös, vagy csak köze van egy falkavezér családjához.
- Nem tudsz gondolatban kommunikálni az alfáddal? - nézek a szőkeségre, aki csak bámul rám. Nem mer megszólalni. - Figyelj, én nem foglak bántani. Hozzád hasonló omega vagyok, és pusztán segíteni szeretnék. Megtennéd, hogy gondolatban elkezded ismételgetni, hogy "alfám?". Kérlek.
- Ühüm - szólal meg most először egy bólintás kíséretében.Az idegen szemét becsukva koncentrál, én pedig csendesen várakozok. Ha kellő távolságban vannak, akkor simán el kell tudniuk érniük egymást a jelölést miatt. Ha viszont nincsenek elég közel egymáshoz, akkor újdonsült vendégem nem ezen a környéken él. Az igaz, hogy a Kim falka elég nagy tekintélynek örvend, s a közelben mi vagyunk a legnagyobbak, de ez nem az egész világot érinti.
Mondhatni több területre oszlunk fel, területenként pedig több falka is van. A miénken mi vagyunk a leghatalmasabbak, de más területeken akadnak vetélytársaink. Jó lenne tudni, hogy a helyiségben tartózkodó omega melyik falka tagja. Niki. Egyáltalán nem ismerős ez a név a többi falkavezért és örököst tekintve. Talán ez a srác lenne az a Niki?
Egy idő elteltével reménytelenül sóhajtok fel. Ki kellesz találnom egy nevet ennek a srácnak addig, míg el nem kezd emlékezni. Ez esélytelen. Messze van ennek a srácnak az alfája, és így a kapcsolat létrehozása is reménytelen.
- Van esély arra, hogy újra emlékezni fog? - érdeklődök Jinre nézve, aki bólint.
- Szerintem idővel lassan és fokozatosan visszatérnek az emlékei, de nem szabad siettetni - magyarázza, mire biccentek egyet.Kivonulok a szobából, ám szinte egyből összecsuklok. Kezemet hasamra tapasztom a bennem lévő erős görcs miatt. A heat hasfájdalommal jár, de ez egyáltalán nem olyan érzés. Sokkal fájdalmasabb, mellesleg szédülök is.
- Jin! - szólok kétségbeesetten orvosomnak, aki egyből hozzám rohan. Heves köhögés tör rám, így kezem szám elé teszem. Jungkook pont ekkor közeledik felénk, ám egyből megtorpan, s meglepetten néz rám. Észreveszem a kezemre kerülő vért, így még inkább furcsállom hirtelen rosszullétemet.
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...