Huszonkettedik fejezet: Alfák

1.7K 144 11
                                    

Jungkook szemszög: 

Korán reggel kelek fel valami kiabálás miatt. Odalent valaki nagyon nem bír magával. Nyűgösen mászok ki az ágyból, majd az átöltözéssel mit sem törődve vonulok ki szobámból. Egyenesen a földszintre sétálok, ahonnan a számomra ismerős aroma érződik.

Az első, akit megpillantok, az Jimin. Nagyban magyaráz valamit az alvásidőről a kaktusz illatúnak. Park Sunghoon, aki túlságosan is jóban van a férjemmel. Mondjuk annyira nem zavarna, ha összejönnek, de azért a házassághoz tartom magam. Nem azért szenvedtem végig ezt a két hónapot, hogy Tae csak úgy elhagyjon. Amíg én együtt vagyok az omegával, addig nem engedhetem, hogy más intim vagy párkapcsolatba kerüljön vele. 

Megcsaltam, de nem csak nekem vannak hibáim. Én legalább alfaként viselkedek. Ő egyetlen egy omegához sem hasonlítható a nagy szája miatt. Miért áll bele minden alfába? Fogadni mernék, hogy a rájuk támadót is felidegesítette, ezért pedig elvitték vagy megölték. Taehyungot ki bírja elviselni hosszabb távon? Ha előveszi a dilis énjét, akkor fogvatartói egy hét után szabadon fogják engedni. Csodálkozok, hogy kibírták ezt a négy napot. 

Az alfa-béta páros mellett ellépve megyek be a konyhába, bár egyből követnek. A hűtőből kiveszem kedvenc innivalómat, s lecsavarom annak tetejét.
- Mi az, hogy eltűnt Taehyung? - von kérdőre Sunghoon. Mit sem törődve vele kortyolok bele banános tejembe, melyet semmire sem cserélnék le. Soha senkinek sem  hagyom, hogy igyon ebből a mennyei nedűből. - Hozzád beszélek! 

Az üveget a pultra helyezve sóhajtok fel. Miért rajtam keresi? Ők vannak annyira jóban, hogy Taehyung hetente látogatta. Szinte le se lehetett volna mosni férjemről a kaktusz illatot. 
- Honnan tudjam? Betört a feje, elment az éjszaka közepén, Yoongit szétverték, Ő meg az a másik omega eltűnt - hadarom el gyorsan és röviden a tényeket. 
- Ne idegesíts fel! - csap az asztalra Sunghoon. - Taehyung a te omegád, aki a gyerekedet várja! Ne mond nekem, hogy nem tudsz kapcsolatba lépni vele! A gyerek már alapból egy kötelék, érezned kellene Őt! 

Mérgesen lököm el magam a pulttól. Ez az örökös egyre jobban idegesít. Sosem kedveltem a Park falkát, mert túlságosan is jónak adják elő magukat. Az omegák, béták és alfák mind egyenlőek? Ez a világ legnagyobb baromsága. Senki sem ér fel az alfákhoz. 
- Nem érzem őket! Különben is, honnan szeded, hogy az én kölyköm van benne?! - ordítok rá. - Ő az, aki két hónapon keresztül azzal fenyegetőzött, hogy bármikor megcsalhat! Hogy Yoongi és te majd kényeztetitek az ágyban! A ti szagotok volt rajta állandóan! Inkább próbálj meg te kapcsolatba lépni vele, mert biztos, hogy a te fattyad van benne az idegességedet látva! 

Sunghoon nekem ugrana, de Jimin béta létére is próbálja lefogni és csendben nyugtatgatni. Lehet, hogy túllőttem egy célon a vádaskodásommal, de nem tehetek róla. Taehyung eltűnése óta könnyen ingerelhető vagyok. Talán még jó is, hogy nincs ilyenkor mellettem, mert a szavai miatt biztos, hogy újra megütném. Tudom, hogy akkor igaza volt, és én hibáztam, de nem láttam tisztán a helyzetet. Kellett egy kis idő, míg megnyugszom. 
- Ki volt az, aki végig csalta Őt?! - kiált vissza Sunghoon, nem hagyja magát. - Attól még, hogy nem mondta, tisztában volt a dolgokkal! Szerinted minek akarta elküldeni azt a szukát?! Azért, mert unatkozott és esküvőkre akart járni?! A feltételek ellenére képes voltál ki tudja hányszor összefeküdni azzal a ribanccal, Ő pedig végig gyanakodott! Semmibe sem került volna rád állítani egy-két embert, hogy biztosra menjen és válhasson! Szerinted miért nem tette?! Bárhogy is bántál vele, Ő elnézte, te rohadék! Megcsalhatott volna, elválhatott volna, de mégsem tette! Szóval gondolkozz el Jeongguk azon, hogy ki is valójában Kim Taehyung! 

Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now