Taehyung szemszög:
Hajam egy törölközővel dörzsölgetem, miközben kilépek a szobámba, ahol Jake az ágyamon ül. Győztes mosolyt villantok felé, mire kitör belőle a kuncogás.
- Szétszedted őket a vacsorán - nevet jóízűen, én pedig büszkén bólintok. Jake hozzám hasonlóan omega, bár Ő sokkal engedelmesebb. Mangó illatával bárkit el tudna csábítani, Ő mégis Sunghoon iránt rajong.Sunghoon a Park, azaz a második legerősebb falkának az egyik örököse. Igaz alfa, így talán még jobban összeillik az én igaz omega barátommal. Tökéletesen kiegészítik egymást, Ők mégsem lépnek a kapcsolatukban. Ennek oka főleg a félelem, hiszen az én falkámban igazi farkastörvények uralkodnak. Nem igazán nézik el, ha egy falkatag valamelyik másik falkának az egyik tagjával jön össze. Emlékszem, egyszer egy béta összejött egy kívülállóval, emiatt pedig apáék szó szerint széttépték a bétát, árulással gyanusítva.
Utálom a Kim falkát, pontosabban a felállított rendszert. Apám halála után első dolgom lesz megváltoztatni a szabályokat, hogy egy békés környezetet teremthessek. Ebben pedig kiváló segédem lesz Yoongi, aki személyes testőröm, és egyik támaszom. Rengetegszer falazott már nekem őseimmel szemben, így maximálisan megbízok benne. Tényleg, olyan négy nap múlva haza is kell érnie. Már hiányzik az a morcos pofája, amivel érzelmeit leplezi.
Ajtóm hangosan vágódik neki szobám falának, így Jake ijedten kapja oda a tekintetét. Én csak felsóhajtok apám fű illatát érezve, majd felé fordulok, újra egy nemtörődöm stílusú álcát magamra öltve.
- Most meg mi van? - érdeklődök, pedig tudom, hogy ezzel csak még jobban felhergelem.
- Ne pofázz! - vág pofon erőből apa, így fejem oldalra bicsaklik. Érzem, hogy ajkamból kiserken a vér, de próbálok nem törődni az éles fájdalommal. - Hogy képzeled, hogy így viselkedsz?! Eszednél vagy?! Felfogod, hogy semmit nem érsz el a szánalmas viselkedéseddel?! Ebben a házban az történik, amit én akarok! Hozzá fogsz menni Jungkookhoz, az átkozott Park gyerekről pedig hallani sem akarok! Reggelig térj észhez, mert ha nem, akkor a lelket is kiverem belőled! - ordítozik, majd ki is siet a helyiségből, becsapva maga után a nyílászárót.Térjek észhez? Én? Neki kellene. Ő sem érdekből jött össze anyával, akkor tőlem miért várja el?! Felnőtt vagyok, az ég szerelmére! Nincs köze ahhoz, hogy mit vagy kit akarok! Nem dönthet a sorsomról. Elszántan lépek ruhásszekrényemhez, s veszek kézbe egy utazótáskát, hogy jó pár cuccot elrakhassak. Biztos, hogy nem maradok ebben a házban.
- Mit csinálsz? - szólal meg Jake. Ránézek kissé remegő testére, majd odamenve hozzá ölelem meg. Megnyugtatólag simítok bele hajába.
- Elmegyek Sunghoonhoz. Nem akarok tovább itt maradni. Majd hazajövök, ha lenyugodott az a gyökér - magyarázom.Jake ölelésemből kibújva áll fel, majd teljesen fekete ruhaszettet dobál ki az ágyamra.
- Ezeket vedd fel, így talán jobban el tudsz rejtőzni, ha baj van. Szegelnyomót el ne felejts bevenni - figyelmeztet, mire észbe kapva megyek is az említett pirulákhoz. Jake akármennyire tud gyerekes lenni néha, ugyanannyira képes nagytestvérként viselkedni. Ez is egy olyan dolog, amit nagyon szeretek benne. - Azon az útszakaszon menj, ami hosszabb, de kihaltabb. Tudod, amit Yoongi mutatott nekünk -
ESTÁS LEYENDO
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanficJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...