Taehyung szemszög:
Fáradtan érünk haza. Nem szeretek falányi területeken végigsétálni, de legalább Jin cipelt az ölében, amikor nagyon elfáradtam. Sunoo meg alapból mozdulni se nagyon tud a gyermekelvesztés híre miatt. Kár, mert így Ő utazhatott alfakísérőnk hátán. A házba belépve megtorpanok.
- Jungkook! - ordítom el magam teli torokból, mire a mögöttem pihenő szöszi megugrik.Férjem hamar beér az előszobába, mire gonosz mosolyt villantok. Ki foglak készíteni, Jeon Jeongguk.
- Hol a szukád? - érdeklődök kezdésként. Jin felsóhajtva lép el mellettem, gondolom, hogy az orvosiba vagy a konyhába menjen. Amikor a házamban van, mindig az a két hely jöhet számításba nála.
- Nem az én szukám - von vállat, mire elégedetten lépek elé.Arcát összenyomom két ujjammal, így egy aranyos alfa pillant rám. Olyan hülye párom van.
- Csak nem hittél a csúnya és gonosz férjednek? - gúnyolódok, miközben Kaira pillantok, ki pont ekkor jön ki Sunoo szobájából. - Kai, kérlek, pofozd meg az alfámat!
- He? - lepődnek meg mindketten. Hajh, igaz is, két alfát nem lenne jó egymásnak uszítani.Minden erőmet összeszedve vágom képen férjemet, ezt pedig gyengeségem miatt a másik oldalt is megismétlem. Megérdemli, ezen nincs mit firtatni. Meg kell tanulnia, hogy én nem Jennie vagyok. Velem nem bánhat úgy, mint mással. Nem üthet meg, főleg, hogy emiatt is házasságot bonthatok.
- Ne ütögess, Tae - sóhajt fel. Hát, nem ígérek semmit. Akkor ütöm meg, amikor kedvem tartja. Egyszer meg kell nevelnem, nem? - A magzat?
- Minden oké vele - vonok vállat. Hasamra simítok, pedig még egyáltalán nem érezhető kicsikém. Bár, talán egy kicsit már nőtt a hasam, de ez nagyon minimális. Kook karját megfogva húzom a nappaliba Őt és Kait, hogy elmesélhessem a történteket.Azt az aprócska részletet kihagyom, hogy randimeghívásom van. Erről nem kell tudnia, főleg, hogy ő is rendszeresen csalt. Ha Ő dughatott egy másik omegát, akkor én randizhatok egy másik alfával. Megérdemlem a boldogságot, bárkitől is kapjam azt meg.
- Megjöttem! - hallom meg Ni-Ki hangját, majd rövidesen fel is tűnik. Ruhája kissé véres, de ő maga sértetlennek tűnik. Hm, erős. Biztos jól tud harcolni.Jungkook felsóhajt újabb vendégünk láttán. A fahéj aromájú leül velünk szembe, mit sem törődve azzal, hogy koszos. Persze, takarítani meg majd én fogok.
- A Kim falka segítségét kérem! - jelenti ki könnyedén Ni-Ki, mire meglepődök. Hogy mi? Nekem kell segíteni egy Nishimurának? És még csak nemet sem mondhatok, igaz? Ó, jajj! - Kai és én szembe akarunk szállni a családjainkkal.
- Ühüm, a szüleim és a nővérem nem normális - bólint Kai, ki étcsoki aromával rendelkezik. Finom, és most megkívántam a csokit eperrel.Jungkook keresztbe teszi karjait, de ettől függetlenül figyel a két alfa mondandójára. Biztos, hogy Ő is hozzám hasonlóan értetlenül áll a dolgokhoz. Legyen bármi is az oka, az ellen a két falka ellen menni nem túl jó döntés.
- Nem fogok együtt élni egy olyan személlyel, akit nem szeretek. Sunoo az életem, és nem fogom elhagyni, vagy megcsalni csak a hatalom miatt. Számomra az omegám a mindenem, és bárkivel szembemegyek miatta - magyarázza Ni-Ki. Ezt azért meg tudom érteni. Ha nekem lett volna egy szerelmem, akkor biztos, hogy én se megyek bele a házasságba. - Meg akarom ölni a szüleim, és elfoglalni a helyüket.Felsóhajtva gondolom át a dolgokat. Értem az indokot, a helyzetet is sajnálom, de nem mehetek bele. Nem fogom halálba küldeni az embereimet.
- Szeretnék segíteni, de nekem nincs érdekem ebben. Kockázatos - közlöm, s itt le is zárnám az ügyet. Lehet, hogy kegyetlennek hatok, de meg kell őriznem falkám függetlenségét. Nem kezdhetek felesleges háborúkba.
- Szerintem bele fogsz menni - szólal meg Kook, miközben végig Rikit bámulja. - Ő a Kim falka tagja, igaz? - érdeklődik, mire értetlenkedve ráncolom szemöldököm. Ni-ki bólint, így még inkább összezavarodok. Mármint ki? Mi van? - Taehyung, az öcsédért meg fogod tenni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
Hayran KurguJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...