Taehyung szemszög:
Oké, én valahol nagyon elvesztem a beszélgetés alatt. Egyáltalán nem értem, hogy miről van szó. Milyen öcsém? Ki? Mi? Miért? Nagyon lemaradtam. Életemben most először érzem igazán butának magam. Hova lett az eszem? Kérem vissza a logikus gondolkozásomat! Ki lopta el?
- Most mi van? - nézek végig a három alfán, akik látszatra mindent értenek. Most kirekesztettnek érzem magam.Ni-ki és Kook csupán egymást bámulják, mintha csak így kommunikálnák le, hogy ki is meséljen. Oké, most kezdjek félni?
- Még nem voltál egy éves, amikor megszületett a testvéred - kezd bele egy megadó sóhaj után Riki. - Az apáink találkoztak egymással, de akkoriban beszélőviszonyban sem nagyon voltak. Hamar elfajult a találkozás, és harc lett a vége. Apám el akarta harapni a tiédnek a torkát, aki emiatt könyörögni kezdett az életéért. Azt mondta, hogy bármit megad, apám pedig élt a lehetőséggel. Egy örökös elvétele jelentősen meggyengíti az ellenséget, így az alig pár napos öcsédet kérte, Sunoot.Lélegzetem is elakad a név hallatán. Sunoo, azaz szöszi az én testvérem?! Az öcsém, kinek létezéséről sohasem tudtam?! Hogy?! Miért?! Az apám komolyan volt olyan féreg, hogy a saját fiát aldozza fel?
- Milyen életet élt? - faggatózom, kissé félve a választól. Előregörnyedve hajtom fejem tenyerembe, próbálva feldolgozni a hallottakat.
- Egy dajka nevelte fel szegénységben - felel Kai, aki ezek szerint jól informált. - A Nishimura falkavezér azt akarta, hogy meg legyen szégyenítve. Végignézte a szenvedését, de arra nem számított, hogy a fia találkozik vele és egymásba szeretnek. Gondolom már innen is érted, hogy miért volt ennyire útban Sunoo a két családnak.Sunno útban? Hát Sunoo levágott körme vagy szőrszála is többet és mint az a három nyomorult falkavezér! Apámat, a Huening és a Nishimura örököst is kinyiratom. Fuhh, de felbasznak.
- Jungkook, nem válunk el - nézek férjemre, aki bólint. Nocsak, csak nem megtanulja, hogy kussban kell lennie? - Amúgy te honnan is tudtad, hogy Sunoo az öcsém?
- Nekem mondta apa, hogy van egy öcséd, akit elajándékoztak a Nishimura falkának - von vállat, de még így sem tiszta a dolog. Nem tudtuk, hogy mely területről jött Sunoo. - Amúgy meg omega, tőled egy évvel fiatalabb, és ragaszkodsz hozzá. Azért egy vadidegent nem hiszem, hogy hónapokig tartogattál volna a házunkban, vagy figyeled az állapotát. Na meg a vállán lévő "K" égésnyom elég árulkodó.Oké, most még hülyébbnek érzem magam, mint eddig. Egy barom vagyok. Nem ismertem fel a saját öcsémet. Mekkora egy idióta vagyok! Valaki lőjjön le! Ezek után, persze, hogy segítek tönkretenni azt a két falkát. Aki a testvéremet bántja, az a falkámat bántja.
- A környékem összes falkájára számíthatsz - jelentem ki. Ekkora erőmezmozgatással már lennie kell esélynek a győzelemre. Nyernünk kell. - Ott van Sunoo szobája, menj, és tegyél bele két gyereket, Ni-Ki! - mutatok a falapra.Jungkook szavaim hatására felnevet, Ni-Ki pedig kissé elpirul. Most meg mire vár? Ha megöltek két babát az öcsémben, akkor még szép, hogy kérek új rokonokat!
- Menj, mert Tae képes arra, hogy beküldjön egy másik alfát a gyerekek érdekében - fejti ki véleményét Kook. Hmmm, hogy kiismert! De ne higgyje, hogy ezzel engem lekenyerezhet. Szopni fogsz, Kook!Riki inkább besiet a szobába őrült vigyorom láttán. Kai jót nevet a helyzeten. Mit is ígértem magamnak az induláskor? Csesztetni fogom Jungkookot. Felállok, majd Kai ölébe ülök vele szemben.
- Kai-ah! - szólítom meg, mire egyből elpirul, s próbálja kerülni tekintetem. Milyen édes alfák vannak a világban! Követelek egy ilyen alfát magamnak! - Tudod, Jeongguk mindig megcsalt engem, így ideje a visszavágónak. Lefeküdnél velem, Kai?
- Tae, viselkedj! - szól rám Kook, de nincs az az isten, hogy én most engedelmeskedjek. Kai nyakához lehajolva szívom meg egy ponton puha bőrét, emiatt viszont férjem felmorog. Szeretem szivatni.Jöttem bepromózni két ismerősömet. Mind a ketten egy-egy vkook könyvet írnak, és ajánlom őket minden olvasómnak 💜
ESTÁS LEYENDO
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanficJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...