Nyolcadik fejezet: Győzködés

1.8K 156 39
                                    

Holnaptól új, teljesen ismeretlen részek érkeznek.

Taehyung szemszög:

Hallom, hogy Jungkook visszatér a házba, én pedig terveim szerint megyek is ki hozzá az előszobába. Pólómtól még a szobámban megszabadultam. Nem csodálkozok azon, hogy az alfa meglepetten néz végig csupasz felsőtestemen, mely hibátlanabb, mint bármi más ezen a világon. Túl jó adottságokkal születtem. 

Gyerektéma. Őszintén, ténylegesen akarok egy gyereket. Engem nem zavarna ha nem alfa vagy béta lesz. Sőt, talán még örülnék is, ha omega lenne, akinek tanácsokat adhatok. Soha, egy pillanatig sem hagynám, hogy bántsák, vagy lenézzék. Omegaként is annyi joga lenne, mint egy alfának. Az én kis tündérem, aki a Jaywon páros gyerekével fog felnőni. Ohhh, és még ha Sunghoonéknak is lenne egy gyereke! 

- Gyere gyereket nemzeni! - fogom meg ideiglenes alfám kezét, hogy felrángathassam a szobánkba. Ő az izmait befeszítve marad egy helyben, ezzel elérve, hogy hisztis arcot vágjak. Nem ér fitoktatni az erőkülönbséget! 
- Taehyung, nincs lázad, nem vagyunk igaz társak, most képtelenség lenne egy gyerek - okoskodik. 

Ő komolyan hisz az efféle históriákban? A láz csak megnöveli a teherbeesés lehetőségét. Láz nélkül és igaz társ nélkül is teherbe lehet esni. 
- Jimin! - ordítom el magam teli torokból, miközben bemutatok Kooknak. - Dudj meg! Gyereket akarok! 
- Hülye vagy! - tapasztja számra kézfejét Jungkook, mire győzelemittasan elmosolyodok. Ismételten nyertem. - Nem csalhatsz meg! Fúj, ne nyalogass! - rántja el kezét, miután nyelvem kidugva érintettem meg bőrét.

Szavai és tettei hatására egyaránt felröhögök, amit Ő értetlenül figyel végig. Ez az alfa hülyébb, mint gondoltam. Valaki adjon neki egy kis agyat, kérlek. 
- Tudod, te nem kötöttél házassági szabályokat - jelentem ki büszkén. - Egy szóval sem mondtad, hogy nem csalhatlak meg azzal, akivel csak akarlak. Ha nem raksz teherbe most azonnal, akkor ma Jiminnel fogok elszórakozni. Holnap úgyis jön Yoongi hyung, aki alfa, és sokkal vonzóbb, mint te. Hmmm, igaz is, a láz időszakaimban is vele leszek! Yoongi gyereke csakis tökéletes lehet. Ohhh, mégsem. Sunghoonie az ellenséged, ugye? Milyen jó apajelölt lesz már! Gondolj bele a gyerekem helyzetébe! A Kim falka egyedüli örököse, papíron pedig a te utódod, valójában pedig a Park falka utódja is. Micsoda terv! Ahh, olyan jó eszem van! 

Jungkook mérgében áramoltatni kezdi a rózsaillatát, miközben felkap az ölébe. A két falkában lévő tanodákba el fogok járni az omegákhoz. Megtanítom nekik, hogy hogyan vegyék el láz nélkül egy alfa eszét anélkül, hogy használnák az illatukat. 
- Utállak - szólal meg az alfa, mire erőteljesen a vállára csapok, s ficánkolni kezdek. Felbasz, és tényleg befekszek Yoongi alá. 
- Nem én akartam házasodni! - mérgelődök, s csipkedni kezdem bőrét. 

Jungkook ledob az ágyra, s tapintani lehet rajta az idegességet. Hát, ha erőszakosan nyúl hozzám, akkor legalább válhatok. Egy fél napos házassággal rekordot döntenénk? Kook lerántaná rólam a nadrágot, de az anyagra fogva tartom a helyén. 
- Én nem vagyok a szukád, hogy egyből a közepébe vágj! - szólok rá lenéző hangnemben, majd a nyakamra és felsőtestemre mutatok. - Rendes előjátékot kérek gyengédséggel, különben holnap másnak a szívásfoltjait találod meg rajtam! 

Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now