Hatodik fejezet: Tárgyalás

1.7K 149 29
                                    


Taehyung szemszög:

Apám tárgyalótermébe belépve varázsolok arcomra egy semleges arckifejezést. Nem lepődök meg a Jeon család láttán, akik elég nyugodtnak tűnnek őseimmel ellentétben. Na ja, apám jól láthatóan ideges, de nem igazán érdekel. Tőlem forrongjon csak dühében.
- Mit akarsz? - szólalok meg, miközben tartva a tisztes távolságot megállok. Hátam a falnak döntöm, ezzel lazaságot sugározva magamból.

Ősöm szaggatottan fújja ki a levegőt, fű illata pedig terjengeni kezd a helyiségben. Komolyan így akar megfélemlíteni? Hozzá vagyok már szokva az effajta dominanciájához. 
- Most azonnal aláírod a házassági szerződést, vagy Jake meghal - jelenti ki fagyos hangnemben. Őszintén, számítottam egy ilyen mondatra. Tőle nem tellik ki semmi jó.

Viszont nem adom csak úgy magamat. Én továbbra is egy önálló omega vagyok, akinek nem parancsolhatnak kedvükre az alfák. 
- Rendben, de vannak feltételeim - vonok vállat. A szobában lévő két nő látványosan meglepődik szavaimat hallva. Igen, szerintem is több ellenállást kellene tanusítanom. - Először is, Jake felmentését kérem. Engedd, hogy csatlakozzon a Park falkához. A szabadságát akarom, és hogy az embereidnek megparancsold, hogy soha többé ne bánthassák. Illetve kössön a Jeon és a Kim falka is békességet a Parkokkal. 
- A Park család az ellenségünk - jelenti ki apám, mire felciccentek.

Gonosz mosolyt villantva ingatom meg fejem, ezzel is kifejezve nemtetszésem. 
- Akkor nem írok alá semmit - közlöm vele, mire inkább csendben marad. Ezt a játszmát én fogom megnyerni. Egy omega, három alfával szemben. - Következő feltételem az, hogy beleszólhassak a Jeonok ügyeibe - vezetem pillantásom ezúttal Jungkookék felé. Mind a hárman összevont szemöldökkel bámulnak rám. - Ha Ők kaphatnak minimális rálátást a mi falkánkra, ha élvezhetik a védelmünket, akkor én, mint a felsőbbrendű falka vezetője parancsolhatok az ottani embereknek. Tiszteletet akarok a Jeon falkában, azt akarom, hogy mindannyian a szolgáim legyenek.

Mondandómat hosszas csend követi. Egyikük sem szól semmit. Biztos vagyok abban, hogy most mérlegelnek. Remélem, hogy visszatáncol Jungkook. Viszont ha mégis házasodni akar, akkor ki fogom csinálni őket. Hatalmat akarnak? Megkapják, de a pusztulással együtt. 
- Ez szórakoztató lesz - kuncog fel Daeun.

Alfa nő létére elég kedvesnek tűnik. Talán Ő az egyetlen, akit jelenleg kedvelek az itt jelenlévők közül. 
- Továbbá Jungkook lemond a szukájáról. Örülök, hogy most megtaláltad a fürdőt, és lemostad magadról annak a ribancnak a bűzét - gúnyolódok önelégülten. Elég nagy türelme van. - Ha valaha is megérzem rajta a méz, vagy bármely más rohadéknak az illatát, akkor a házasságot felbonthatom. Nem bánhat velem erőszakosan, nem uralkodhat felettem. Egyenrangúnak kell kezelnie, sőt, a rangom miatt felsőbbrendűnek. Ő csak a bábom lesz, aki csak egy dísz mellettem, mert a Kim falka az enyém és az utódomé. Ő csak egy idióta, akinek meg kell védenie engem, akinek gyereket kell nemzenie, de semmi több. Csak egy futár, aki úgy cselekszik, ahogy én akarom. Végezetül pedig ha megtalálom az igaz társam, akkor bármikor, bármilyen körülmények között elválhatok, még akkor is, ha van gyerekünk. 

Mondandóm befejeztével várom a reakciókat, amik nyilván nem maradnak el. Anya fejét a kezébe temeti, Daeun pedig elégedetten, és talán némi büszkeséggel bólogat. A két falkavezér már közel sem tűnik nyugodtnak, különösen apa nem. Szülőm kirúgja maga alól a széket, majd az asztalt átugorva változik át a levegőben. Felkészülök arra, hogy bántani fog, ám ez a hatás elmarad. 

Minden túl gyorsan történik ahhoz, hogy fel tudjam fogni. Jungkook fekete farkas alakba ugrik elém, majd morog rá apámra. Sunghoon az ajtót betörve ér mellém, majd maga mögé rántva engem készül fel az ellentámadásra. 
- Változzatok vissza mindketten - szólal meg anya parancsoló hangnemben, ami tőle egyáltalán nem megszokott. Apa hallgatva rá nyugszik le egy kicsit, de Kookra külön rá kell szólnia az apukájának. Hajh, vannak itt bajok. 
- Én belemegyek a feltételekbe - sóhajt fel Jungkook, mire elhúzom ajkaim. 

Talán több feltételt kellett volna szabnom? 
- Oké - sóhajtok fel, majd az íróasztalhoz sétálok. Egy tollat kezembe véve írom le feltételeim a házassági szerződésre tőszavakban, majd én is lefirkantom nevemet. - Jeongguk, várlak a pokolnak nevezett házunkban. Hozz szolgákat is, köszike - játszom újfent szerepem, ellépve a gondolkozó alfa mellett. - Sunghoonie - szökkenek barátom mellé, kinek megfogom a kezét -, gyere, menjünk, mentsük ki a szerelmedet! 

Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora