Szeretném megköszönni mindenkinek a több, mint 1K megtekintést 💜
Jungkook szemszög:
Reggelizés után érdeklődve sétálok el az orvosi szobáig. Őszintén, elég nagy hülyeségnek tartottam azt, hogy legyen egy ilyen helyiségünk, bár így utólag belegondolva jó döntés. Ha Tae teherbe esne, akkor mindenképpen jó lesz, hogy van egy jól felszerelt orvosi helyiségünk. Már csak Jint kellesz eltenni valahogy láb alól, ha végre akarom hajtani Jennie tervét. Na meg az új orvost ideköltöztetni a közelbe.
Taehyung összeesése váratlanul ért. Talán még én magam is megijedtem, amikor vér jött ki a száján, majd jutott a padlóra. Nem lenne jó, ha meghalna, vagy kiderülne, hogy beteg. Így hát azonnal hozzá rohantam, majd bevittem az orvosi szobába, hogy béta barátunk megvizsgálhassa. Utána pedig jobb ötlet híján elmentem enni. Úgyis csak ültem volna egy helyben, mint egy idióta.
Benyitok az említett helyiségbe, ahol egyből feltűnik az infúzióra kötött szőke és szürkés hajú omega. Hajh, igazi betegszállóvá vált a lakásom. Tényleg nem bírom felfogni, hogy mit keres itt az alma aromájú. Értem én, hogy beteg meg minden, de akkor legalább a Kim falkában lévő kórházba vitte volna ez az idióta. Minek kellett a saját házunkba hozni? Ez rengeteg veszéllyel járhat, főleg, hogy meg van jelölve az ismeretlen. Az alfája simán nekemeshet amiatt, hogy az én házamban van a védtelen kis omegája, akivel franc sem tudja, hogy mi történt.
Jöttömre a szobában tartózkodó Jin és Yoongi is felfigyel, akik egyből abbahagyják a beszélgetést. Kérdő pillantást vetek feléjük, miközben próbálom újfent kitalálni Taehyung illatát. Édes, de képtelen lennék megmondani, hogy mi is ez.
- Lehet már tudni mi baja? - érdeklődök kicsit laza hangnemben, miközben a sápadt házastársamra pillantok. Szerintem még aludni fog egy darabig.
- Ühüm - biccent Jin, miközben feláll. Az idegenhez sétálva veszi le róla a takarót, majd húzza fel a pólóját. Rámutat egy szúrásnyomra, mely körül egy lilás folt éktelenkedik. - Elég komoly harcba keveredhetett. Nem tudom, hogy ki Ő, de valaki nagyon el akarta távolítani az útból. Nem biztos, hogy megölni, inkább csak fájdalmat okozni neki és talán az alfájának is. Két helyen van megszúrva. Olyan anyagot fecskendeztek belé, ami elég ritka, és az omegák ellen van kifejlesztve. Nem öli meg, de teljesen kiüti, belső vérzéseket okozhat, nagy dózisban pedig tönkreteszi a belső szerveit. Viszont Yoongi szerint voltak törött fiolák a területen. Szerintem az anyag a levegőbe párolgott, melyet Taehyung beszívott, omega lévén pedig neki is ártott, csak nem annyira mint a szöszinek. Taehyung szervezetébe nem közvetlenül és nem annyi anyag került, így neki csak később hatott, s nem olyan mértékben. Lassan ébredezni fog, s nem kell aggódnod sem.Remek. Megmérgezték Taehyungot akaratlanul is. Nem mintha zavarnia kellene. Túléli, nem kell ezt túldramatizálni. Pontosabban. Ha a belső szerveket támadja... A méhe veszélybe kerülhet?! Ó, te jó ég! Nagyon remélem, hogy meg fog szülni egy gyereket, mert ha nem, akkor totálisan kiakadok. Nem akarok hónapokat vesztegetni egy olyan ember mellett, akinél fenn álhat a meddőség. De erre nem is kérdezhetek rá Jinnél, mert túlságosan is kitart Taehyung mellett. Furcsálná érdeklődésem, s talán el is mondaná az omegának.
- Min gondolkozol ennyire? - rángat ki gondolataim közül az orvos. Ohh, most mondanom kellene valamit.
- Mi Taehyung illata? - érdeklődök terelve a témát.
- Majd rájössz - jelenti ki sunyin mosolyogva Jin. Tényleg nem akarják elmondani?
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...