Taehyung szemszög:
A lehető leghalkabban próbálok kikelni az ágyból, nehogy felkeltsem a mellettem lévőt. Furcsa volt Sunghoon mellett aludni, de nem nevezném kellemetlennek. Szimplán csak szokatlan, főleg az erős kaktuszillat, mely minden bizonnyal már rajtam is érződik. Kezem a szám elé téve ásítok. Nem sokat aludtam, ugyanis hajnal három már biztos lehetett, amikor ideértem, és felvertem ezen ház lakóit. Csodálokozok, hogy nem harapták le a fejem a váratlan ébresztés miatt.
A szobából is csendben megyek ki, majd becsukom magam után az ajtót. Kimegyek a konyhába, ahová az isteni illatok és a beszélgetőfoszlányok csalogatnak. Amint belépek, a két srác egyből rámtekint, így kezemmel integetni kezdek.
- Jó reggelt - köszönnek szinte egyszerre, mire elmosolyodok.
- Nektek is - felelek.Jay és Jungwon. Igaz társak. Együtt nőttek fel, és mindig is elválaszthatatlanok voltak. Körülbelül három éve alkotnak egy párt, és már a házasságon is túl vannak. Szép is a szerelem, ha van kivel megosztanod. Remélem, hogy egyszer nekem is a hozzájukhoz hasonló boldog kapcsolatban lesz részem.
- Mit kérsz reggelire? - érdeklődik a forrócsokoládé illatú alfa, Jay.Mind a kettejük aromáját imádom. Jungwoné mézeskalács, így mellettük mindig télies hangulatom van. Furcsa. Jungkook és a szukája ennek szöges ellentéte. A rózsa és a méz nyáron és tavasszal jellemző.
- Amit Jungwon - válaszolok. Omega létemre nem tudok főzni, ezzel pedig Jay is tisztában van. Plusz terhet pedig nem akarok ráróni.
- Abból hányás lesz - nevet fel az alfa.Jay és Sunghoon testvérek. Jay az idősebb, de Ő más apától van, aki nem falkavezér. A valódi édesapja meghalt amikor Jay csecsemő volt, így Sunghoon apja neveli. Viszont az itteni öröklődési szabályok miatt Sunghoon az elsőszámú örökös.
- Miért? - kérdezem szemöldököm ráncolva. Nem is hányós a természetem.
- Jungwonie babám terhes, és mindent összeeszik - vallja be Jay örömködve, mire majdhogynem felvisítok.Erre egyáltalán nem számítottam. Jungwon és Jay sose beszéltek a gyerektémáról, legalábbis előttem nem. Nem tűnt úgy, hogy nagyon vágynának egy gyerekre, de most teljesen mást látok. Jungwon szelíd mosollyal nézi, ahogy Jay rápuszil még lapos hasára. Ha valaki szerencsés helyre születik, az ez a baba lesz. Biztos vagyok abban, hogy a világ összes szeretetét megfogja kapni a kicsi, és sosem lesz okolva semmiért.
Bárminek is szülessen, lánynak vagy fiúnak, alfának, bétának vagy omegának, el fogják Őt fogadni. Biztos vagyok abban, hogy Jay még a széltől is óvja majd, Jungwon pedig mindig mellette lesz. Boldog családi idill tárul elém, ha a jövőjükre gondolok. Jó lenne, ha nekem is lenne esélyem ilyesmire. Egy olyan férjet akarok, akit szeretek, s aki ezt viszonozza. Egy olyan alfát, akinek én vagyok a mindene, és aki közös gyereket akar velem. Aki nem azért akar, mert velem együtt egy falkát is kap. Ez sosem fog teljesülni, ha teljesítenem kell apám akaratát. Sosem lehetek szabad addig, míg rámkényszerítenek egy házasságot.
Egy őr jön be az ajtón, akit apám egyik embere követ. Jajj, ez meg minek jött ide?
- Kim Taehyung, az édesapja küldött - szólal meg a srác, aki ezek szerint postásnak vagy kutyának érzi magát. Miért ugrál úgy, ahogy az ősöm fütyül? - A barátja, Jake a Kim falka tömlöcében van. Addig nem engedik el, míg maga haza nem megy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
Hayran KurguJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...