Taehyung szemszög:
Hideg padlón ébredek, de szinte mindenem fáj. Felülök helyemről, s pár pillanatba beletellik, mire eszembe jutnak a történtek. Egy cellaszerűségbe vagyok, ahol semmi sincs egy wc-n és két pohár vizen kívül. Szöszi mellettem fekszik mozdulatlanul, így rázogatni kezdem vállát, hogy felébredjen. Ez némi nyöszörgés kíséretében meg is történik.
Fáradtan tekint körbe, de tekintetem nem kerüli el a nyaka körül lévő ujjnyomok sem. Mi történt, míg én ki voltam ütve?
- Végre felébredtetek - szólal meg egy kissé ismerős hang. Érdeklődve tekintek a cella ajtaja felé, ahol Kang Daniel, a Kang falka vezetője ácsorog, illetve egy másik, számomra ismeretlen srác. Mind a ketten alfák, így kissé aggódok az előttünk álló percektől.A vezető kinyitva a rácsos kaput sétál be, mögötte a barna hajúval. Két őr egyből vissza is zárja a bejáratot, így elzárva menekülőutunkat.
- Furcsa vagy, Sunoo - szólal meg a számomra ismeretlen fiú a szöszire nézve. Sunoo. Tehát ez a neve. Fenyegető testartással közelíti meg az omegát, aki egyre inkább hátrál. - Sokkal jobban festessz megverten! - jelenti ki, mire felmorranok.
- Te pedig égő szegekkel a nyelvedben néznél ki jól! - jelentem ki, mire irányt vált felém. Lábát rúgásra emeli, így kezem már teszem is a hasam elé.Most azért reménykedek abban, hogy egy erős alfa növekszik bennem, aki túl fogja élni ezt a kitudja hány órát, napot, esetleg hetet. Bízok a Kim falkában, és tudom, hogy mindenáron megkeresnek majd. Ki fognak minket szabadítani, csak tarts ki, kis magzatom!
Meglepődök, amikor Sunoo védelmezve ugrik elém, ezzel elérve, hogy Őt érje a támadás.
- Nocsak, milyen védelmező omegával van dolgunk - gúnyolódik Daniel, akit sosem kedveltem igazán. Van egy negatív életszemlélete, ami miatt inkább kerültem, ha tudtam. - Csak nem fontossá vált neked Taehyung? Remélem nem zúgtál bele, mert az alfád nagyon nem örülne ennek.
- Fogd be! - szólok rá, miközben közelebb húzom magamhoz a szöszit. - Mi a francért álltál elém?!Sunoo fájdalomtól eltorzult arcán megjelenik egy aprócska mosoly, mely csak még tovább fokozza bennem a bűntudatot. Miattam ütötték meg. Én vagyok az oka.
- Nem hagyhatom, hogy baja essen a magzatodnak, Tae - jelenti ki, mire még én is elérzékenyülök. Hol szedték össze ezt az omegát? Túlságosan is aranyos ehhez a világhoz!
- Jajj, mindjárt meghatódok - nevet fel az ismeretlen.
- Woojin, elég lesz - sóhajt fel Daniel. - Nem kell aggódnotok, tegnap nyugtatóval lettetek kiütve. Elmondom röviden a sztorit, csak hogy te is értsd, kicsi Tae. Ismered a Nishimura falkát? Még a tiédnél is hatalmasabbak. Az ottani örökös Riki, egy tisztavérű alfa.Riki? Nishimura Riki... Riki... azaz Ni-ki?! A Ni-Ki csak egy becenév lenne?! Na ne! Ne mond, hogy annak a családnak az örökösének az omegáját fogadtam be! Basszus, ha ezt félreértik, akkor nekem végem!
- Riki beleszeretett Sunooba, aki egy teljesen átlagos, tisztavérű omega. Rettenetesen szegény családból származik, mellesleg fiú is, így a falkavezér ellenzi a kapcsolatukat. Rikinek kinéztek egy menyasszonyt. Viszont az örökös csak azért is megjelölte Sunoot, ezzel jelezve a világ felé, hogy kit szeret. Ezt pedig nyilván nem nézhették tétlenül a szülők. Riki szülei, de főleg a mennyasszonyának a családja kitervelt egy ötletet. A tervek szerint elrabolják Sunoot, én meg csak bújtatom. Ne érts félre, nem vagyok benne piszkos dolgokban. Én csak kellően távoli helyet biztosítok nekik, ahol Sunoo nem tudja elérni az alfáját. Ennek nyilván van hatalmi oldala is. A Nishimura falkával való szövetség bármikor jól jöhet. Sunooval zsarolják Rikit, aki így kénytelen elvenni azt az alfa lányt, akit választottak neki. Hiába a szerelem, ha ebben a világban mindent a hatalom irányít. Riki akkor hibázott, amikor megjelölte Sunoot. A jelölés miatt Sunoo a lélekfájdalomba fog belehalni. Nézd csak, a szavaim hatására már feketedik is a jelölés körüli terület!
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...