Újabb másfél hónappal később
Jungkook szemszög:
Végre elindulhatunk hazafelé. Feladataink sokkal tovább tartottak, mint kellett volna. Eleinte próbáltunk beépülni, puszta politikai találkozónak álcázni a dolgokat. Fél hónap alatt nyilván rájöttek, s ki akartak minket iktatni. Kialakult egyfajta harc, először csak a Nishimura falkában. Indulásunkkor azt hittem, hogy mindössze két-három hónap alatt végzünk, de ezt csúnyán benéztem.
Bele kellett volna gondolnom abba, hogy a Nishimura és a Huening falka egyesülésével konkrétan egy egész területegység ellen lépünk harcba. Illetve már egy hónapja vége a csatázásnak, de maradtunk, hogy a kémeket és rosszfiúkat elkapjuk. Mit meg nem teszek Rikiért, de most komolyan. Faszomnak sem volt kedve hónapokig távol lenni.
- Hogy mondjam el IU-nak, hogy a bátyja maradt romantikázni Kai mellett? - szólal meg Soobin hazafele menet.Igaz is. Az a két alfa eléggé egymásra talált az elmúlt időben. Úgy néz ki, hogy a Lee falkát ezúttal az alfa nő fogja átvenni.
- Hajh, teljesen elfáradtam - jelenti ki Daniel az ég felé nyújtózkodva. Meglepő módon nincs bajom a pisztácia illatúval, pedig nála volt fogságba a férjem. Mindegy is. Nem esett baja a gyerekemnek, így nem utálhatom.Apropó, gyerekem. Ha jól számolom, akkor Taehyungnak már csak hetei vannak hátra. Nagyon remélem, hogy egy alfával vagy egy béta fiúval ajándékoz meg, hogy ne kelljen több gyereket csinálnom neki. Nem tervezem bántani férjemet, illetve elvállni sem, de több intim kapcsolatot nem biztos, hogy akarnék vele. Nem arról van szó, hogy nem lenne jó a teste, vagy nem lettek volna elképesztőek az együtt töltött éjszakák. Szimplán nem akarom kihasználni a testét, amikor tudom, hogy nem szeretjük egymást. Egy örökös viszont mindenképpen kell nekünk, így a kicsi omega vagy béta lány semmiképp sem lehet.
Elérünk a Jeon falka területére, mely a legközelebb esik a Nishimura területhez. Apám határozottan lépi át a határunkat, mögötte temérdek alfa és béta, akik átkelőhelynek fogják használni falkánkat. Azért elég nagy létszámú erőket mozgattunk meg, és szerencsére kevesen vesztek oda. Büszke vagyok a környéken élő alfákra.
Feltűnik a síró Jennie, aki apámhoz rohanva öleli át Őt. Hasa lapos, azaz gyereknek nyoma sincs. Még nagyon nem lenne itt az ideje a szülésének, így kétlem, hogy már meg lenne a baba.
- Apuci! - szólal meg zokogás kíséretében. - Én, én annyira sajnálomhh! Nem tudtam megvédeni a babánkat! Kérlek, bocsáshh meg!
- Miről beszélsz, édesem? - érdeklődik apa nyájasan, mire arcom fintorba torzul. Esetleg nem akarja itt mindenki előtt megdugni? Undorító egy páros, komolyan.
- Taehyungh... megölte a babánkath! - magyarázza a szuka, mire megilletődök. Mi?!Oké, kinézem Taehyungból, hogy bántja Jenniet míg hatalmon van a Jeon klán felett, de biztos, hogy nem venné el egy ártatlan baba életét. Ez képtelenség!
- Fogjátok le a fiamat! - szól apám a mellette ácsorgó alfáknak, akik egyből eszerint cselekednek. Mi? Miért? - Kinyírom azt az átkozottat! - jelenti ki, majd farkasalakba átváltozva kezd rohanni a Kim falka felé.
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...