Huszonharmadik fejezet: Szándék

1.7K 136 10
                                    

Taehyung szemszög:

Büszkén nézek Danielre, aki kiválasztottamat vezeti le a szűkös lépcsősoron. Könnyedén nyitja ki a cella ajtaját, majd belöki rajta a barna hajút. Megérkezett az a személy, akit börtönömben akartam tudni. Ezzel Daniel tagadhatatlanul teljesítette az egyik feladatot, amit kiszabtam rá. Ha így halad, akkor még holnap végez mindennel. 

Daniel felém biccent, miközben visszakulcsolja az egyetlen bejáratot. Egy intés után elvonul, így egyedül maradok a bétával és a kiütött alma illatúval. 
- Örülök, hogy itt vagy - nézek rég nem látott barátomra, aki meglepetten pislog párat. Szegénykém nem igazán tudja feldolgozni a történteket, de sebaj. Valószínűleg lesz még pár napja a kiszabadulásunkig. 
- Én nem igazán - szólal meg végül Jin, mire felkuncogok. 

Persze, ez várható volt. Nyilván senki nem örül annak, hogy elrabolják és bezárják egy kicsi kis cellába, mely két embernek is elég szűkös volt. Hát, sajnálom, de Jin kell a tervemhez. Igazából még azon is gondolkoztam, hogy Jakeyt raboltatom el. Reményeim szerint omega barátom már meg van jelölve. Ha mellettem lenne, akkor biztos, hogy kapcsolatba tudna lépni Sunghoonnal. 

Bár Hoonie biztos, hogy az én megmentésemre is sietni fog. Ismerem, és tudom, hogy nem fog a sorsomra hagyni. Megment, mert a legjobb barátjának tart. Ki fog hozni innen.
- Én hozattalak ide - vallom be kertelés nélkül, majd az eszméletlen szöszire tekintek. - A jelölés miatt egyre rosszabbul van, de tudom, hogy itt nem kaphatok orvosi segítséget. Az elrablónk célja szöszi, azaz Sunoo halála. Viszont Daniel a kérésemre hozott különféle gyógynövényeket - mutatok a kosárba gondosan összegyűjtött gazokra. Jin tekintetével követi az ujjamat, így kissé megvilágosodik. - Tudnál készíteni valami gyógynövényes cuccot, ami megállítja szöszi rosszullétét? 

Jin nem szól semmit. Ehelyett viszont a szoba sarkához sétál, ahol letérdepel a földre. Kutatni kezd a kosárkában. Néhány növényt megszagol, egyet-kettőt pedig megkóstol. Régies orvosi megoldás, de gyógyszert biztos, hogy nem tudok becsempésztetni ide. Na meg a nagymamám pont az alfája hiányába halt bele. Bár az igaz, hogy három évig húzta különféle gyógyszerekkel. 
- Azt hiszem, el tudok készíteni egy gyógyitalt, ami segíthet - válaszol Jin, így kissé megnyugodok. 

Nem akarom elveszíteni Sunoot, hiszen mégiscsak közeli barátom lett. Lehet, hogy egy omega, vagy egy másik falka tagja, engem mégis érdekel az élete. A látszattal ellentétben könnyen barátkozok. Sosem fogok lemondani azokról az emberekről, akik fontosakká váltak a számomra. Félek, amiért Jint is belerángattam ebbe az egészbe, de ő az utolsó reményem. Szöszinek kezelésre van szüksége, a lehető leghamarabb. 

Nem reménykedhetek abban, hogy Sunghoon holnap vagy holnapután kiszabadít minket. Számolnom kell a legrosszabbal is. 
- A napokban várható, hogy a Park falka a segítségünkre siet - jelentem ki, ezzel felhívva magamra a béta figyelmét. - Üzentettem Sunghoonnak, és tudom, hogy el fog jönni értem. 
- Inkább azt mond el nekem, hogy mi ez az egész - sóhajt fel Jin, miközben egy lila gazt kezd morzsolgatni. - Hogy kerültök ide, és miért rosszabbodott a szöszi állapota? Visszatértek az emlékei? 
- Nem - rázom meg fejem gyengéden. Azt hiszem, el kell mesélnem Jinnek azt, amit én magam is tudok. 

Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now