2 hónap múlva:
Taehyung szemszög:
Tökéletes tervem végigvitelében a szöszi mindvégig a segítségemre van. Emlékei azóta sem tértek vissza, így befogadtam magam mellé, hogy nálam lábadozzon. Mondjuk annyit már tud, hogy Ni-Ki az alfája. Egyébként a jelölés körüli fekete foltok is azt bizonyítják, hogy távol vannak egymástól. Így biztos, hogy nem a mi környékünkön lévő területről származik, így fogalmam sincs, hogy mely falkába is tartozhat.
Világunk kisebb-nagyobb területekre oszlik, melyek között tágas erdők vannak, így különszedve minket. Minden területen többféle falka van, melyek viszonylag közel állnak egymáshoz. A mi területünkön van a Kim, Park, Jeon, Choi, Kang, Lee és Wang falka. Minden területen van pár kiemelkedőbb falka, mint például mi. Ezt általában a saját falkánk területe és a népességünk határozza meg, illetve persze az alfák száma. Minél több harcképes farkas van egy falkában, annál méltóságosabb az adott család.
Yoongi a környezetünkben élő falkákban már körbekérdezett a szöszi miatt, pont a napokban, de eddig nem jutott eredményre. Egy falkában sincs hiányzó tag, ami csak még jobban aggaszt. Egyáltalán miért hurcolták el idáig a szöszit? Ki Ő, hogy ennyire útban van valakinek? Nagyon remélem, hogy nem egy neves falka örököse, mert akkor itt kitör a háború.
Büszkén nézek Yoongira, aki szinte belöki az ajtónkon Jenniet, aki szerencsére nem árasztja magából az undorító bűzt. Pillanatokon belül megérkezik Jimin is, aki Jungkook szüleit kísérte el házunkhoz.
- Üdvözöllek titeket az általam szervezett vacsorán - szólalok meg gúnyosan, mire Daeun már csak felsóhajt. Ő kezd kiismerni, így biztos tudja, hogy készülök valamire.A mögöttem álló szöszi kezét megfogva vezetem be Őt az étkezőbe, ahol leültetem a magam melletti székbe. Kezelhetném szolgálóként is, de nem akarok köcsög lenni vele. Azt hiszem, hogy elég kedves, és kezdünk elég közeli barátokká válni. Jungkook meglepődik a hirtelen jött vendégek láttán, főleg, amikor exét is meglátja.
Az érkezettek meglepetten ülnek le körént. Jennie végig engem bámul, míg Kook szülei a szöszit figyelik kérdő tekintettel. Szedek magamnak az asztalon lévő szezámmagos húsból, melyre jó sok nutellát kenek.
- Terhes vagyok - jelentem ki könnyedén az értetlenkedő tekintetek láttán. A múltkori rosszullétem után pár nappal lázam volt, így azt az időszakot együtt töltöttük. Lehet, hogy már Jungkook tudott is erről, hiszen a babának az illatát már biztosan lehet érezni. - A Jeon falka törvényei szerint bárki lehet örökös. Akár lány, akár omega - magyarozom elszántan. - Így hát én, mint a legkisebb örökös anyja, beleszólhatok törvényesen is a Jeon falka ügyeibe. Szóval Jenniet házasságra ítélem.Mondantómat néma csend követi. A mellettem ülő, zárkózott omega kissé összehúzza magát. Ő tud tervemről, mert meséltem neki. Azt nem tudom, hogy a Jeon család hogy fogadja a hírem, de látványosan nem. Oké, ideje szintet lépni.
- A Wang falka egyik alfáját szemeltem ki neki - magyarázom elégedetten. A legmesszebbi falka, ahol egy megcsalás halálbűntetéssel jár. Az a tökéletes hely ennek a szukának.
- Egy falkatagot sem adok ki más falkának - szólal meg a vezér.Egy lenéző tekintettel ajándékozom meg.
- Biztos vagy benne? - tegezem lenéző hangnemben. - Nem rémlik valami ajtórúgás?
- Állj le, omega! Semmi közöd a Jeon falkához, főleg, hogy Kook gyermekét hordom a szívem alatt! Egy hónapos terhes vagyok, így én is örököst várok! - kiabál Jennie, mire felsóhajtva dőlök hátra. Most komolyan azt hiszi, hogy ezzel engem meg tud hatni, vagy elijeszteni?
- Jungkook - nézek a megszólalni sem tudó férjem felé - lesz Jennie által vagy egy gyereked, vagy egy testvéred!Túl gyorsan pörögnek az események, s már csak azt veszem észre, hogy a Jeon vezér által a falnak vagyok szegezve. Kezem automatikusan a hasam elé tegezem, védve a magzatomat. Yoongi egyből ugorva rángatja le rólam az idősebb alfát, a Kim falkából származó őreim pedig védelmezően állnak elém.
- Ha egy ujjal is hozzáér, akkor a Kim falka háborút indít maga ellen! - jelenti ki Yoongi, miközben a szöszit is mellém terelgeti.Megölelem újdonsült barátom remegő testét. Nagyon fél, ami nem csoda azok után, hogy semmit sem tud a múltjáról. Daeun, azaz Kook anyja meglepetten figyel, s szóhoz sem tud jutni.
- Jimin, szólj Jinnek, hogy vizsgálja meg a szukát. - nézek a bétára, aki Jennie kezét megragadva vonul ki a helyiségből. - Jó lenne, ha megjegyeznék a Jeon falkatagok, hogy én nem a kutyájuk vagyok - szólalok meg. - Nem csak a Kim falka, de a Park család is mellettem áll, így jó lenne, ha odafigyelnétek minden mozzanatotokra! Még egy ilyen, és nem csak a házasságnak, de a két falka közötti békének is annyi!
YOU ARE READING
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...