Jungkook szemszög:
Kissé mérgesen állok fel helyemről, s sétálok oda a pároshoz. Könnyedén emelem le Taehyungot a másik alfáról, aki azt se érti, hogy mi történik pontosan. Hát, most megtapasztalhatta Taehyung játszadozását. Nem is értem Taet. Minden alfát kénye-kedve szerint hülyít, csak hogy velem kicsesszen. Nem hiszem, hogy akkor is így viselkedne, ha nem lennénk házasok. Szereti szívni a vérem, de talán ennyit megengedhetek. Végülis megcsaltam, megérdemlem.
Még úgy is, hogy nem szeretem, és gonosz terveim vannak vele szemben. Az egész terv az apámé és azé a ribancé, így hülye lennék teljesíteni. El tudok éldegélni Taehyung és a gyermekünk mellett addig, míg rá nem találok az igaz társamra. Ha Taehyung él, ugyan úgy élvezhetem a Kim falka vezetését, hiszen a teendőket nekem kell elvégezni, mint alfának.
Valójában undorodok attól a két embertől, akik átbasztak. Az sem érdekel, ha az a kölyök az enyém, mert Jennie fattyára nincs szükségem.
- Most meg mi a gond, Jungkookie? - nevet fel Taehyung. Válasz nélkül ülök vissza a kanapéra, ezúttal Taehyunggal az ölemben. Kezemet alhasára simítom, mely már nem olyan lapos, mint szokott lenni. Simogatni kezdem a területet, hogy gyerekemet kényeztethessem.
- Te az enyém vagy - felelek végül, állam pedig a vállán támasztom meg. - Nahh persze csak a házasság miatt - javítom ki magam egyből.Taehyung nekidől mellkasomnak, miközben egy "persze" szót mormog az orra alatt. Ajh, olyan nyűgös állandóan.
- Nekem is mennem kell harcolni? - érdeklődök, mire Tae vállat von, de most nem érdektelennek, hanem döntésképtelennek tűnik.
- Nem fogom megmondani neked, hogy mit csinálj - szólal meg végül. - Apámat ismerve biztos elmegy harcolni, így még csak kísérned sem kell az embereimet. De nem tudom, hogy a te apád hogy áll a dolgokhoz, s menned kell-e a Jeon falkával.
- Az öregemet ismerve nem hagyna itt az idióta szukája miatt - temetem arcom férjem nyakhajlatába.Őszintén nem akarok menni, ha tehetem. Azért nem hagynám itt a terhes omegámat, de tudom, hogy maradni sem maradhatok. Ha apámnak azt mondom, hogy itthon maradok, akkor képes megtenni azt, hogy ő maga marad itthon, engem meg elküld. Ez pedig rossz kijövetele lenne a dolgoknak, mert ő képes lenne bántani Taehyungot a hatalom miatt.
- Ohh, akkor én fogok irányítani a két falkában? - lepődik meg Tae. Igaz is. Omegaként nálunk tekintélyt szerezni... Viszont mellette lesz Yoongi, aki jelenleg Hoseoknál lázadozik. Hobi komolyan képes gyógyszert szedni az allergiája ellen csak azért, hogy az alfával legyen.A szerelem tényleg meghülyíti az embereket, de nem tudok mit tenni ez ellen. Legjobb barátom boldogsága fontos a számomra, így mindenképpen elfogadom alakuló kapcsolatukat.
- A Parkok szerinted hajlandóak küzdeni? - érdeklődök férjemtől, teljesen figyelmen kívül hagyva Kait, aki a konyhába sétál. Szolgálja ki magát, mert én úgysem fogom.
- Persze. Mondjuk Jayre ne számíts, biztos nem hagyja itt a terhes omegáját. Tényleg! Még az is lehet, hogy átmegyek hozzájuk, s Yoongira bízom az itteni dolgokat! Gondolj bele, milyen nehéz lesz Jaynek négy omegát elviselnie, akik közzül kettő terhes! - nevet fel. Azért jó tudni, hogy nem csak az én szivatásomat élvezi. Már előre sajnálom ezt a Jayt.
ESTÁS LEYENDO
Házasság 🔞 (Taekook) BEFEJEZETT
FanficJeon Jeongguk a harmadik legerősebb falkának az örököse. Apja, a falkavezér megkéri arra, hogy menjen hozzá Taehyunghoz, a Kim falka omega örököséhez. Elhatározzák, hogy egy utód után megölik az omegát, így nagyobb területre tesznek szert. Fő páros:...