Ik ben wakker door mezelf, ik had een nachtmerrie. Als mijn buurman wat gedaan had was ik lekker thuis, bij mensen om wie ik geef, ja ik geef ook wel om Ruben, maar gewoon lekker bij mijn eigen familie. Maar wat een harteloze buurman heb ik zeg. Ik hoor geklop op het raam, ik kijk achterom, er staat een man met een briefje van 50 in zijn hand, ik word bang. Ik loop rustig naar de deur, twijfel even of ik hem open moet doen maar doe hem toch open. De man loopt naar binnen en geeft me 50 euro. Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus zeg ik maar: wat wilt u dat ik doe? Bang was ik, bang voor de reactie van de man. Hij zei: ik wil dat je me Lapdance geeft. Opgelucht was ik wel dat hij geen sex wilde hebben. Hij pakte een stoel en ging er op zitten, ik bleef even staan. Ja kom op, zegt de man. Ik weet niet precies hoe het moet, ik weet wel wat het is, maar niet hoe ik het moet doen. Ik ga op zijn schoot zitten en ga rustig heen en weer. Hij zegt: ja, het mag wel wat sneller. Ik doe het sneller zoals de man wilt. De meisjes zeiden: we moeten onze lach forceren, dus dat doe ik ook maar. Ik ga nu snel heen en weer, ik vind het echt vies, ik doe het nu bij een man van ongeveer 20 jaar ouder denk ik. De man gaat met 1 hand onder mijn shirt, hij trekt mijn BH bandje los. Ik zeg: wat doet u?! Doe je shirt uit, zegt de man. Ik doe wat hij zegt, ik doe mijn shirt uit, maar ik maak mijn BH weer vast. Ik schaam me, iedereen kan me zien, en ik moet ook nog kijken alsof ik het leuk vind. Één iemand kijkt naar me en pakt haar telefoon, het is een vrouw, ze toets een nummer in en gaat bellen. Misschien heeft ze naar het nieuws gekeken en belt ze de politie. De man die ik lap dance aan het geven ben zegt: hoe oud ben je? Ik ben 13. En heb je ooit sex gehad? Nee, zeg ik. De man zegt: nou dan ga ik daar iets aan veranderen. Ik was bang. Opeens van het zelfverzekerde meisje werd ik het verlegen meisje. De vrouw was inmiddels al weg gelopen. De man ging op het bed liggen, hij zegt: eerst moet je me masseren. Ik zeg: dan mag u wel wat meer betalen. Hij kijkt me aan en zegt: jaja, als het wat is. Doe me broek maar uit zegt de man. Ik doe zijn knoop los, dan zijn gulp open, ik trek ze broek uit. Hij zegt: ga me nu sensueel masseren. Hoe koet dat vraag ik? Gewoon je gaat bijvoorbeeld andersom op me liggen. Oke, en dat doe ik. Hij zegt: ja maar dan moet je wel bewegen, ik ga snel bewegen. Eeuw, hij heeft een stijve. Ik moet er niet aan denken. Ondertussen heb ik mijn shirt weer aangetrokken. Ik hoor allemaal harde stemmen, het zijn mensen die aan het schreeuwen zijn, en mannen die allemaal dingen roepen. Zou het de politie zijn? De man zegt: hier heb je nog 50 euro, en doe nu je kleren uit dan doe ik de mijne uit. Ik stop de 50 euro in me zak en ren de kamer uit, ik ben te nieuwsgierig naar de stemmen. Niemand is hier in de kamer waar we slapen. Ik ren de gang door. Aan de andere kant van de deur staan allemaal mensen van de politie, ik ren ernaartoe. Een vrouw van de politie omhelst me, ik moet huilen.
JE LEEST
ontvoerd
HorrorDit boek gaat over een meisje genaamd Michelle. Als ze over straat richting haar huis loopt, stopt er een auto naast haar. Een vrouw vraagt naar haar de weg naar het bos. Michelle legt het uit. De vrouw kan het niet in haar hoofd onthouden, Michelle...