Ik word weer wakker, ik voel me slecht. Ik mis mijn familie heel erg, ik moet huilen. Ik word opgetilt en in een auto gezet. De vrouw achter het stuur en de man naast mij met zijn pistool op mij gericht. Ik werd misselijk er is iets met de melk die ik gedronken heb gedaan. Waar gaan we naartoe, ik wil weg hier!? Hou je mond of ik schiet je neer! Uit angst hield ik mijn mond. Ik kon het niet zo goed zien waar we reden ik was duizelig. Uiteindelijk stopten we. De auto moest volgetankd worden. Het was er rustig. Mag ik even naar de wc? ik moet nodig. Uhm ze moesten even nadenken en overlegden wat. Ja maar je kan toch niet ontsnappen. Ik stapte de auto uit en liep naar de wc bij het tankstation, de man hield zijn pistool op mij gericht. Waarom ging ik eigenlijk naar de wc, ik moest niet en ik kon niet ontsnappen dus ja. Ik was bij de wc ik deed de deur open, wacht zei de vrouw doe hem niet op slot. Ik deed wat de vrouw zei omdat ik bang was. Ik bleef een paar seconde zitten en ik trekde door, toen liep ik weer naar buiten. De man was weg alleen de vrouw stond er nog, zonder pistool. Waar is hij vroeg ik. Hij is even plassen. Toen ze dat zei rende ik weg zo hard ik kon. Ik rende naar binnen bij het tankstation, daar stond een man. Hij zag er vriendelijk uit, bruin haar, blauwe ogen en hij had een bril. Ik zei wat er gebeurd was zo snel mogelijk want de vrouw zat achter me aan. Meisje hoe heet je? Ik dacht schiet gwn op. Ik heet Michelle. Michelle kom maar mee je kan je hier wel even verstoppen, dankjewel. En ik rende achter de man aan. Hij bracht me naar een kelder. Ik hoorde daar allemaal rare geluiden vandaan komen. Michelle vrouwen voor. Toen ik voor hem stond hoorde ik dat hij iets uit zijn broekzak pakte, ik keek achterom, een pistool.
JE LEEST
ontvoerd
HorrorDit boek gaat over een meisje genaamd Michelle. Als ze over straat richting haar huis loopt, stopt er een auto naast haar. Een vrouw vraagt naar haar de weg naar het bos. Michelle legt het uit. De vrouw kan het niet in haar hoofd onthouden, Michelle...