8.

14.7K 842 195
                                    

Dışarıdan gelen rüzgarın uğultusu kasvetli odada biraz daha yayıldı. Çatal-bıçak seslerinden başka bir ses olmayan oda fazlasıyla gericiydi. İçimin sıkıldığını fazlasıyla hissediyordum ve bu gerginliğime gerginlik katmaktan başka bir işe yaramıyordu. Bir an önce yiyip kalkmak için hızlı hızlı yesemde babam izin vermediği sürece kalkamayacağımın farkındaydım.
Ağaç dallarının pencereye çarpmasıyla sıçrayan anneme baktığımda onunda benden farkı olmadığını gördüm.

Bu adam içimizi karartmaktan başka bir işe yaramıyordu. Temeli saygısızlık ve sevgisizlikten oluşan bir evliliğin neden zoraki aile yemekleri olurdu ki? Sorgulamam saçmaydı,bize söylenir ve yapardık. Yapmazsak neler olacağını ben de dahil bu evde bulunan herkes bilirdi.

Kapı çalındığında içeriye korumalardan birisi girdi.
Babamın yanına gidip eğilerek kulağına bir şeyler söyledi. Gerilen babamla huzursuzlanmaya başlamıştım.

"Onlara söyle güvenliği arttırsınlar."
babamın söylediği şeye kafasını sallayan koruma tam çıkacakken duraksadı.

"Efendim,bir şey daha var.."
gözleri biraz benim üzerimde oyalanıp babama dikildi.

"Söyle"

"Daha tanımlayamadığımız bir kişi tarafından Efla Beye bir mesaj iletmemizi istedi" kaşlarımın çatıldığında babamın ayağa kalktığını gördüm.

"Ne taksit taksit söylüyorsun lan,söylesene hemen!" babamın sert sesiyle tireyen koruma bana acıyarak baktı. Anlamsızca ona baktığımda gözlerini kaçırdı.

"Dikkat etmesini,yakında tamamen ona ait olacağını söylemiş efendim. Bir de şey siz ona bir daha dokunursanız o zaman asıl şeytanı görecekmişiz."

"Tamam çık dışarı" sinirlendiğini belli eden nefes alış verişleri gözlerimi kapatmama sebep oldu. Daha yeni iyileşmiştim amına koyayım. Ki yüzümdeki yaralar tam geçmemişti bile...

Bir dakika dakika yirmi üç saniye sonra bana doğru yaklaşan adım sesleri kulağımda yankılandı.
Yakamdan tutup kendine çevirdiği gibi yüzüme gelen tokat sesiye annemin çığlığı karıştı.
Savrulan yüzümle biraz durdum p sırada yakamı sıkan el biraz daha boğdu beni.

"Kim lan bu?! Kimin sürtüklüğünü yapıyorsun da götünü kollayıp bizi tehdit edecek gücü buluyor o orpspu çocuğu" yutkunup ona döndüm

Ama konuşamadım benim yerime annem konuştuğunda şaşırmıştım.

"Bırak artık çocuğu Akif! Bilmiyor işte görmüyor musun? Nefretin kör etmiş seni" babama iğrenerek  bakan gözleri bana döndüğünde dolmuştu. Aramıza girip beni biraz geriye itti.
Babamsa hâlâ anneme bakıyordu,sevdiği kadının ondan iğrenmesi zoruna gitmişti sanırım.
Gebersin meymenetsiz.

Hırsla sandalyelerden birine tekme atıp kapıyı serçe kapatarak odadan çıktı.
Yüzümde hissettiğim narin ellerle anneme döndüm. O yanağımdaki kızarıklığa bakarak iç çekti

"Özür dilerim yine koruyamadım seni..." titrek sesi kalbimi kanattığında konuşmak için ağzımı açtım ama yine susturdu beni

"Şş sadece dinle beni oğlum. Otur şuraya" odadaki koltuklardan birine oturduğumda yanıma oturup

"Seni koruyamıyorum kendimi de koruyamadım hiçbir zaman. Her seferinde ezilen bir kadın oldum ben,bunu bana sevdiğim adam yaptı.Sende aynı hataya düşme diye anlatıyorum bunu. Bazı insanlar hastalıklı sever eğer öyle bir sevgiyle yaklaşıyorsa birisi sana,kaç kurtar kendini o kişiden.Düzelir deme tamam mı? Asla düzelmezler çünkü."

Konuşma sırasında nerden bulduğunu bilmediğim kremi yanağıma sürmüştü.

"Yoruldum artık anne. Beni koruyan kişiyi bilmiyorum. Gerçekten beni koruyor mu orası da muamma. Hadi ama bu mesajı iletirken bundan daha beterinin yaşanabilme ihtimalini de göze almalıydı. "

"Ah güzel yavrum,haklısın. Bak amacı ne bilmiyorum ama merkezinde sen varsın. Baban güçlü bir adam,eğer amacı sen olmasaydın böyle bir ileti göndermeye kimsenin cesareti olmazdı" daha fazla düşünmek istemedim. Ben kendimi koruyabilecek birisiydim kimseye ihtiyacım yoktu.

"Anne,beraber uyuyalım mı?" en son 4 ay önce uyumuştuk beraber. Annem babama çok karşı gelebilen birisi değildi ama bazen kaçamak yapıyorduk.

"Olur birtanem.Hadi kalk ben üzerimi değiştirip geliyorum"

Odama gittiğimde pijamalarımı giydim. Yatağa girip annemi beklemeye başladım zaten o da kısa bir süre sonra geldi. Üzerimize battaniyeyi çekip alnından öptüm. Huzur güzel şeydi...

**
"Abi sence doğru mu yaptın..? Ya çocuğa zarar verirse?Kaçığın teki biliyorsun" bıkkınlıkla nefes verip arkadaşına baktı.

"Eninde sonunda bu uyarıyı yapacaktım. Erkenden yapmak iyi oldu. Ve bir şey yapmamış şu an annesiyle uyuyor."

Genç adam kaşlarını çatıp

"Köstebekten bi haber aldın?"

"Evet." saçma soruya kısaca cevap verip ayağa kalktı. Kimseye bir şey söylemeden odasına gittiğinde ufak masanın üzerindeki güzel yüzlü çocuğun fotoğrafına bakıp iç çekti.

Güzel bir gülüşü vardı,her şeyi gibi.


Akif bey ananizla görüsebilir  miyim acaba? hiç.öylesine.

eflanin sevdiği herkesi alnindan öpmesi peki uf yicem


neyse  bay

EFLÂ ➳ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin