3.

20.7K 1K 143
                                    

Yakamdaki elini sıkıp beni daha fazla kendine çektiğinde inledim. Saçları ellerimin arasında kaybolurken ağzındaki dilimi daha fazla itmeye çalıştım. Sesli öpücüklerimiz sarhoşlarla dolu sokaktaki gürültüde kayboluyordu. Saçlarını tutup kafasını arkaya eğerek boynunu açığa çıkarınca dudaklarımın yeni rotasını belirlemiştim.

Boynunu sömürürken elleri üzerimde geziyordu. Aniden sert bir şekilde omzumdan çekildiğimde arkaya savruldum.

Yarı ayık kafam olayları kavramama izin vermiyordu. Birinin saçımdan asılmamla ağzımdan acı dolu bir ses çıktı. Saçlarım çok hassastı...

Kısık gözlerimi saçımı tutan pezevenge çevirdiğimde tanıdık olmayan bir sima ile karşılaşmıştım.
Noluyordu yine?

Suratına tükürdüğümde duraksadı. Şu anasını siktiğimin hayatında derdim yokmuş gibi erkek sevmek zordu. Bir an Türkiyede olduğumu unutmuşum. Aptallığıma küfrettim homofobik falan olmalıydı.

Karşımda duran siyah saçlı,mavi gözlü dağ gibi adamı kısaca süzdüm.
Yok olmaz,siker bu beni.
Düşüncemle küfredip direnmeyi kestim. Paşa paşa yiyecektik dayağımızı.

Saçma sapan düşünürken o eliyle yüzünü sakince sildi sonra kolumu sıkarak sürüklemeye başladı. 

Küfürler savurup tepinmem bir şeye yaramıyordu çünkü siktiğimin alkolü beni on kat güçsüzleştirmişti. Neyse şansımı denemiştim en azından.

Daha ıssız bir sokağa geçtiğimizde beni duvara doğru savurdu. Ciddi ciddi sikecekti sanırım.

Hırıltılı nefeslerim arasında elimle ağzımdaki kanı silip gözümü ona diktim. Tek kelime etmiyordum,konuşursam pek iyi şeyler olmayacağını söyleyen hastalıklı yanım rahat bırakmıyordu. Saçma inanışlarım yüzünden geberecektim bir gün. Her şeyi siktir edip konuşmaya başladım. Sikeyim,geberirsem onurumla geberirdim en azından.

"Sen kimsin orospu çocuğu?" dediğimde alayla bakan gözlerini oymak istedim.

"Bunu sormak yeni mi aklına geldi?" kahkaha attığında ürkütücü ve çirkin gülüşü ortaya çıkmıştı.Tiksintiyle bakan gözlerimle bok rengi gözleri kesişince gülüşü soldu. Üzerime yürüyüp duvara yaslanmamı sağladığında anlamsızca ona bakıyordum.
Cebinden çıkardığı çakıyı aniden karnıma defalarca sapladı. Beynime yayılan şok dalgasıyla yere düştüm.

"Bir daha"

"Bir daha,ibne gibi milletin sikiğiyle yiyiştiğini görmeyeceğiz."
Karnıma tekme atıp devam etti,dişlerimi sıktım deştiği yere vurmuştu sikik.

"Sakın.Bunu sakın tekrarlama,bir dahakine karşına çıkan ben olmam."

Gözlerimin kararmasıyla son sözlerinin bir kısmını anlamıştım.

"Amına koyayım senin," nefes alıp zar zor konuşmaya devam ettim.

"kan kaybından öleceğim için bi daha diye bir şey olmayacak sanırım.." şu anda bile dalga geçebilen benliğime orta parmak çektim. Yeterdi amına koyayım bi' puşt babam,bi' takipçi,bi' bu pezevenk.
Nerden türüyordu bunlar anlamıyordum.

"Kes sesini. Gebermeyeceksin merak etme."

Kan dişlerimle kocaman sırıtıp
"Sağol ya." dedim. Sonrası zaten yoktu.

Baygınken sikmezdi umarım.

Saçma salak bi sey oldu ama atmak istedim uzun zaman olmuştu. eheueheueh

EFLÂ ➳ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin