Selamlarr
Bu bölüm full smuttan oluşuyor rahatsız olursanız okumayabilirisniz ehu.
Ama çok heveslenmeyin imanlı smut🤲🤲İyi okumalar🦄
1 Ocak, 01.23
| Aksel |Dudakları dudaklarımı örtmüşken dilim diliyle dakikalardır dans ediyordu. Nefessiz kaldığımız için saniyelik ayrılıklar isteğimizi arttırıyordu.
Eflâ'nın dudaklarından ayrıldığımda bana gülümsedi. Alkolden kızarmış yanakları ile sevimliliği katlanırken yutkundum.
"Eve gidelim." Yılbaşı için onun ve benim arkadaşlarımla beraber bir mekanı kapatmıştık,son saatlerde eğlencenin dozunu kaçırıp yorgun düşmüştük.
Ona cevap vermeden ortama kısaca baktım. Herkes bir köşeye dağılmış,öpüşüyor veya dans ediyordu. Bitmek bilmeyen enerjilerine hayret ederken kucağımda kıpırdanan Eflâ ile içimdeki alev harlandı.
Reşit olmuş olmasına rağmen onunla hâlâ sevişememiş olmak sinir bozucuydu. Hele bu kadar güzel gözükürken..
"Gidelim..Evimize." dedikten sonra onu kucağımdan kaldırmak yerine kollarımı beline dolayarak ayağa kalktım.
Kuş gibi değildi ama o kadarda ağır değildi."Yürüyebilirim" dedi Efla sakince. Omuz silkip arabaya geldiğimizi belirttim. Arabanın kapısını açtığımda Eflâ kucağımdan inip arabaya bindi. Ben de diğer tarafa bindiğimde arabayı çalıştırdım.
Yan tarafımda kısık sesle şarkı mırıldanan Eflâ'ya gülümsedim. Çok tatlıydı,onu yemek istiyordum resmen.
**
Evimizin kapısını açtığımda Eflâ kucağımdan atlayarak içeri girdi. Ben de ardından girdiğimde üzerimdeki ceketi çıkarıp vestiyere astım. Gömleğimin birkaç düğmesini çözüp ışığı açık salona girdim.Eflâ dimdik bir şekilde koltukla oturuyordu. Sakince yanına bıraktım kendimi.
Saniyeler akıp giderken Eflâ boğazını temizledi.
"Lavman yaptırdım." dediğinde anlık bir şoka girdim.
"Ne?" dediğimde nefesini verdi ve ayağa kalktı. Gideceğini sandığım için ona atılacağım sırada bacaklarını ayırıp kucağıma yerleşmişti.
Elleri önce omuzlarımı sonra boynumu okşayarak gezdiğinde ince belini sardım. Güneylerimdeki sızıdan anladığım kadarıyla ben tamamen bitmiştim. Ufacık bir temas bile beni yerle bir ederken onun kuytularını keşfetmek beni ne hale getirecekti emin değildim.
Benden farksız olan Eflâ nefesini dudaklarıma doğru verdiğinde dudaklarımızı birlşetirdim. Yavaş öpüşümüz tutkuyla harmanlanıp ateşlenirlen büyük ellerim kalçasına doğru kaydı. Elleri gömleğimi bulduğunda düğmelerle girdiği savaş onu sinirlendirmiş,sinirini bana yansıtıp alt dudağıma sert bir ısırık bırakmıştı.
Sinirle açtığı düğmeler birer birer azalırken omuzlarımdan sıyırdığı gömlekle tişörtünün uçlarını tuttum. Tşörtünü çıkarmam için ayrılan dudaklarımızla nefes nefese tişörtü rastgele bir yere attım.
Tekrar birleşen çıplak bedenlerimizle kalbinin ritmi mahvolurken dudaklarım narin boynunda geziyordu. Dilimle ısırdığım yerleri ıslatıp öpücükler bahşediyor üstümdeki bedenin kıvranmasını sağlıyordum.
Boynunu serbest bıraktığımda yüzlerimizi hizalayıp yanağına kokusunu içime çekerek bir öpücük bıraktım.
Salonda sevişmek istemiyordum.
Kalçalarından kavrayıp kucağımda yükselterek ayağa kalktığımda kaçamak öpücüklerle yatak odamıza girdim.
Kusursuz bedenini siyah örtüyle buluşturduğumda kollarını boynumdan zorlukla çekmişti.Bana sürtündüğünde kendimi ona bastırdım ve göğsündeki dilimi meme ucunda gezdirdim. Dişlerimi sürttüğümde kısık sesle inledi. Aşağı inerken beyaz teninde derin izler bırakmaktan çekinmiyordum.Göbeğinin çevresinde ve deliğinde biraz oyalandıktan sonra kasıklarına ulaştım.
Sertliği belli olan güzel sevgilimin kalp ritimleri odada yankılanıyordu. Pantolonunun düğmesini açıp bacaklarından sıyırdığımda doğruldu.
Elleri saçlarımın arasına daldığında yüzlerimizin yakınlığı ile kalbim tekledi.
Elini saçımdan çekip pantolonumun düğmesini açtığında köprücük kemiğimde dilini hissettim.
Pantolonumu çıkardığımda ikimiz için tek engel boxerlarımızdı.
Önce onunkini ardından kendiminkini çıkardığımda artık dönüşü olmayan bir yola girmiştik. Kollarını boynuma doladığında dudaklarımız bugün bininci kez buluştu.Kalçasında gezen elimle gerilen beli saniyelik duraksamamı sağlamıştı.
"Eflâ,emin misin?" diye fısıldadığımda tereddütsüz başını sallamıştı.
"Olacaksa seninle olmalı Aksel'im.." dedi parlak gözleriyle.
Onu omzundan iterek yatakla buluşturduktan sonra belini desteklemesi için aşırı küçük ve gereksiz yastığı beline koydum. Gözlerim aletine kaydığında kalkmış aletiyle yutkundum.
Üzerine eğilip dudaklarımızı birleştirdikten sonra parmaklarımdan birisi deliğini okşadıktan sonra içine sızdı.
Kısık iniltisini ağzıma bıraktığında çok oyalanmadan diğerini de gönderdim. Boynunu okşarken makas hareketine başladığımda iniltileri duvarlarda yankılanıyordu.
Fazlasıyla dardı. Birkaç dakika devam ettirdik ten sonra parmaklarımı çıkardım. Çekmeceden çıkardığım kayganlaştırıcıyı elime yayarken Eflâ prezervatifi açmış ve aletime takmıştı. Ellerinin sıcaklığını penisimde hissetmek iyi gelmemişti.
Kremi deliğine yaydıktan sonra bolca aletime sürdüm. Kendimi deliğine konumladığımda,
"Aksel," dedi nefesleri arasında. Gözleri aletimdeyken devam etti. "Canım çok yanacak gibi." dediğinde omzunu öptüm.
"Elimden geldiğince canını yakamamaya çalışacağım sevgilim." dediğimde bedeni gevşemişti. Bana duyduğu güven elimi ayağımı titretecek türdendi.
Kendimi ittiğimde çığlık attığında alnını öptüm.
"Güzelim daha girmedim bile." dediğimde tırnaklarını sırtıma geçirdi.
"Girmemiş hali böyle acı veriyorsa diğer türlüsünü düşünemiyorum."
"İstersen durabiliriz." dedim,bunu asla istemiyordum.
"Saçmalama." dedikten sonra devam etti. "Tamam devam et."
Kendimi yavaş yavaş içine sokarken inlemelerimiz birbirine karışmıştı. Alışması için durduğum süre bana cehennemi yaşatırken çok geçmeden gelgitlere başlamıştım.
Yüksek sesli inlemeler kulaklarımı delerken elimi Eflâ'nın aletine atıp çekmeye başlamıştım. Artan zevkle gözleri kayan minik sevgilimin gözlerinden akan yaşlarla yutkundum.
Gözyaşlarını sadece burada görmek istiyordum.
Dakikalar sonra boşalmış Eflâ'nın ardından içinden çıktım. Çıkar çıkmaz boşaldığımda prezervatifi çıkardım. Gözlerimi kapatıp kendimi Eflâ'nın yanına bıraktığımda Eflâ rahat durmamıştı.
Yerinde doğrulup omzumdan ittirerek beni sırt üstü çevirdiğinde sırıttı.
"Hadi ama bu kadarla kalmayacağını biliyorsun sevgilim..."
**
Eflâ dengesiz oc bi utanıyo bi bakıyosun annanıı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFLÂ ➳ bxb
Aléatoire[TAMAMLANDI] "Saymayı bırak." yumuşak sesiyle ona baktım. "İsteyerek olmuyor." derin nefes alıp beni göğsüne bastırdı.Sevgisini en çok hissettiğim anlardan birisindeydik. Gülümseyip konuşmaya devam etti. "Sakinleşmen için sana şarkı söylememi ister...