27.

7.4K 428 127
                                    

"Al güzelim." dediğimde zorluk çıkarmadan ağzını açtı. Bol limonlu çorbayı yerken yüzü buruştu.

"Bunlarda iyice vıcık vıcık oldular.Dün ellerinden gelse bıçak çekeceklerdi hale bak." dedi Ezgi sabahtan beri bizi görmezden gelip oynaşan çifte bakarak.

"Senin yok diye kıskanma." Eza'nın dediğiyle Ezgi ona yastık fırlattı.

"Bak hastayım zaten uğraşma benimle." dedi ve burnunu sildi.

Turgay onların arasındaki atışmayı zevkle izlerken ben çorbanın dibine ekmek bandım.

Telefonum çalmaya başlayınca Turgay eline alıp arayana baktı.

"Seninki arıyor." dedi sırıtarak.

"Benimki kim?" dedim salağa yatarak.

"Haremin mi var pezevenk." Ela'nın hoşnutsuz çıkan sesiyle ona baktığımda telefonu işaret etti.

"Açın şunu kafam sikildi."

Telefonu aldığımda ekranda yazan 'Aksel' ismiyle hemen açtım.

"Neden geç açtın?" dedi.

"Sana da merhaba Aksel."

"Merhaba Efla,neden geç açtın?" dediğinde bıkkınlıkla nefesimi verdim.

"Turgaydaydı telefon o yüzden."

"Hmm anladım. Şey için aramıştım ben seni..."

"Ne için?"

"Akşam film gecesi yapalım mı? En son yaptığımızın üstünden baya geçti. Müsait değilsen anlarım bu arada."

"Sakin ol,akşam boşum yaparız." dediğimde arkadaşlarım hışımla bana döndü. Ne olduğunu anladığımda gözlerimi belertip yakınımda durun tek kişiye,Ezgi'ye vurdum.

'Ayıp,ayıp' diye dudaklarımı kıpırdatırken ahizeden Aksel'in sesi  nüksetti.

"Efla? Beni dinlemiyor musun sen?"dediğinde hemen cevap verdim.

"Dinliyorum.. Kusura bakma dalmışım biraz."

"Tamam sorun değil,akşam ne izlemek isrediğini sormuştum."

"Fark etmez bana o zaman düşünürüz."

"Tamam,kapatıyorum o zaman."

"Görüşürüz." dediğimde o da 'görüşürüz' deyip kapattı.

"Abi yeter ya sürekli saçma sapan imalar." deyip odadan çıktım.

Arkamdan gelen, "Yarası olan gocunur."

"Niye sinirlendi ki bu?"

"Aman boşver gel biraz daha öpüşelim." cümlelerine gözlerimi devirip Ezgi'nin yatağına atladım.

İlk zamanlarda hiç böyle imaları yoktu fakat bir keresinde üzerime dökülen içecek yüzünden Aksel'in evinde üzerimi çıkarmıştım. O bana tshirt almaya gittiğinde aniden kapı açılmıştı ve içeriye Ela girmişti. Beni öyle görünce çığlık atıp,açıklamama izin vermeden evden kaçmıştı. Sonra da abartıyla çocuklara anlatmıştı. Ve şimdi ise sürekli saçma imalarına maruz kalıyordum.

Hadi ama Akselle ne işim olurdu benim? Benden büyüktü,yakışıklıydı,
zengindi,kültürlüydü,zekiydi ve zengindi. Zengin olduğunu söylemiş miydim?

Bense yıkık bir kektim. Sadece zekam ve babamın ucundan koklattığı zenginliğiyle hayatta kalmaya çalışıyordum. Ruhum fakirdi bir kere.

Kendimi yerden yere vurduğumu fark edince alnıma vurdum. Resmen özgüvenimi sikmiştim.

EFLÂ ➳ bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin