Bu bölüme aşığım...
Gözlerimi kapamış sessizce göğüsünde hıçkırarak ağlıyordum, eliyle yavaşça saçımı okşuyordu.
Bankta oturmuştuk, hala başım göğüsündeydi, iyi olmadığım için ondan ayrılmama izin vermedi. Kalbinin atışlarını duyuyordum, parfümünün kokusunu alıyordum, çok güzeldi, sıcacıktı göğüsü. Eli ile sevdiği saçlarıma doğru eğdi kafasını ve saçlarımın kokusunu içine çekti ve yavaşça öptü. Yaptığı hareket içimi ısıttı ve yanaklarımın yanmasına neden oldu. Yavaşça kafamı göğüsünden kaldırdım ve elimle saçımı kulağımın arkasına attım. Şişmiş gözlerime bakıyordu buz mavisi gözleri ile, yanaklarımın kızardığını farketti, elini yanağıma koydu, baş parmağı ile yavaşça yüzümü sevmeye başladı ve konuştu;
D: Anlatmak ister misin?
I: Seni bu saatte çağırdığım için özür dilerim ama-D: Saçmalamayı kes, tabiki senin için burda olucağım. Gözlerinin haline bak.
dedi ve gözlerine baktım. Hayranlık ile yüzümü inceliyordu, elini nazikçe yüzümden çekti.
D: Beni aramakta neden tereddüt ettin?
I: Tereddüt ettiğimi nerden biliyorsun?
D: Özür dilemenden anlıyorum.
I: Yük olmak istemedim.
D: Isabella beni her zaman arayabilirsin, ne olursa olsun senin için burdayım.Söyledikleri beni duygulandırmıştı ve başımı eğdim, gözlerimden tekrar birer yaş aktı. Dabi ne kadar çapkın biri gibi gözükse de benim yanımda gayet iyi birine dönüşüyordu, bu yüzden ona güveniyordum.
Bilgilendirme: Isabella'in karakteri aşk konusunda duyguları ön planda tutuyor yani onun için cinsellik arka planda, duygulara daha çok önem veriyor. Dabi ise tam tersi bir karakter gibi gösterildiği için veya fanartlar vs. sayesinde öyle gözüktüğü için Isabella'e ayak uydurmaya çalışıyor, bu yüzden onun yanında iken veya ona dokunurken (sarılmak, yüzünü sevmek vs.) tereddüt ediyor. Bu kitapta Dabi'yi aşkta duyguları daha çok ön planda tutan bir karakter olarak yazdım.
D: Su, peçete veya başka birşey ister misin? Şuradaki açık marketten alabilirim.
I: Aslında peçete ve su iyi olurdu.
D: Hemen geliyorum.
Peçete ve su alıp geldi, teşekkür ettikten sonra burnumu sildim, kızarmış burnum Dabi'nin hoşuna gitmiş gibi gözüküyordu çünkü burnuma bakıp gülümsüyordu.
D: Şuan iyi misin?
I: Evet daha iyiyim, tekrardan-
D: Yeterince teşekkür ettin, seni zorlamak istemiyorum ama anlatmak ister misin?Dabi'ye nasıl annemin bana bir sürtükmüşüm gibi davrandığını anlatabilirdim ki?
( Ah anne sorunları olan Isabella...)
I: Şey annemle tartıştım ve pekte iyi bitmedi. Açıkçası kalbimi çok kırdı ve babamın her seferinde susması gerçekten saçmalık. Biliyorum onlar gerçek ailem değil ama böyle olması gerekmiyordu Dabi.
D: Çok mu kötü davrandı diye soracaktım ama bunun cevabını 5 dakika önce almıştım.
Gülümsedim ve
I: Evet bir anda sarılıp ağlamam çok dramatikti, bazen drama kraliçesi olabiliryorum. Eğer üstün sümük olduysa üzgünüm.
Dabi kafasını eğdi ve tişörtüne baktı, gülümseyerek devam etti,
D: Hiç sanmıyorum.
Ona sıcak bir gülümseme verdim ama bu gülümseme yerini yavaşça umutsuz bir surata verdi. Dabi farkedip konuyu değiştirmek için konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3