Öncellikle geçen bölümde biraz üzgün olduğumu söylemiştim, yorumlar da yardım etmek istediniz, hepinize çok teşekkür ederim yanımda olduğunuz için<3 ve daha sonra eğer bir sorununuz,derdiniz olursa bana yazmaktan asla çekinmeyin, sizi asla yargılamam, dinlerim, elimden geldiğinde çözüm bulmaya çalışırım, sakın yalnız hissetmeyin.
Birde profilimde bir çalma listesi linki var, istediğiniz şarkıyı ekleyebilir veya dinleyebilirsiniz, haberiniz olsun, iyi okumalar<3
______________________Ellerim saçlarının arasında dolanıyordu, çok güzel kokuyordu, tarçın,sigara ve vanilya arası ağır bir kokuydu ama içime çektikte karnımda bir sürü kelebeğin olduğunu hissedebiliyordum. Sıcacık kolları bile vücudumu sararken üzerimde olduğun için hareket etmek zordu ama kafası göğüsündeyken çok huzurlu gözüküyordu. Nefes alışverişlerini duyarken o gece uyumak istemedim. Sadece onu dinlemek ve ellerimi saçlarının arasına gezdirmek istiyordum.
Gece yarısı babam kapıyı açmak istedi ama kilitli olduğu için açamadı. Bir kere bana " Isabella" diye seslendi ama duymamazlıktan geldim. Babam "Ah Isabella kaç kere kilitli uyuma dedim" diyerek gitti.
Dabi sesini duyup hareketlenmeye başladı, yüzünü kaldırdı ve bana baktı, fısıldayarak;D: Uyku tutmadı mı bebeğim?
I: Şşş, biri duyacak.Kolları boynumun yanındaydı, üstümdeydi. Gözlerime bakmaya başladı, nefes-alış verişlerim hızlanmaya başladı. Göz gözeydik, yavaşça yüzüme yaklaşarak dudaklarını dudaklarımın üzerine koydu, küçük bir öpücük verdi. Çekildi ve yataktan kalktı, kalkarken;
D: Uyu artık, yarın stajın var.
Masadan sigarasını aldı, camı sessizce açtı, yatakta oturdum ve onu izlemeye başladım. Camı tamamen açıp yaslandı, sırtına soğuk hava vuruyordu, sigarasını yaktı ve içine çekti, dumanını dışarı üfledi.
Buz mavisi gözleri ile onu izlediğimi farketti, bana baktı ve göz kırptı.Sigarasının yarımında, camdan aşağıya attı. Camı kapattı ve tekrar yanıma geldi, yatağa girdi ve üstümüzü örtmeye çalışıyordu.
D: Üşüdün mü?
I: Bunu bana sorman ironik.Gülümsedi ve ikimizde birbirimizi izleyecek şekilde yatıyorduk.(İkiside kolunun üzerine yatıyormuş gibi düşünün.) Yatağım çok büyük değildi ama ikimiz sığıyorduk. Bedenlerimiz birbirine yakındı, ısısını hissediyordum. Yüzümü inceliyor, gözlerimi izliyordu.
Kolunu belime koydu, bir şekilde hep temas etmesi lazımdı. Kafamı diğer koluyla göğüsüne yaklaştırdı. Çok uykum vardı ama uyumak istemiyordum, ne kadar yarın staj olsa da. Karşı koyamadım kokusunu içime çektikte daha da uykum geliyordu, dayanamadım ve uyuya kaldım.Uyandığımda Dabi gitmişti, ben uyuduktan sonra çıkmış olmalı, telefonumu aldım ve Dabi'den mesaj olduğunu gördüm.
11:34
Dabi
Uyurken çok güzeldin bebeğim.Görüldü olarak bıraktım, bunu genellikle dert etmiyordu, yatağa oturdum ve yastığım alıp yüzüme bastım ve kokusunu içime çektim, kokusu üstüne sinmişti.
Üzerime staj için kahraman kıyafetlerimi giydim, aşağıya indim, babam kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu, annem yoktu.
I: Annem nerde ?
B: Erkenden gitti, bir işi varmış.
I: Pekala, tamam.
B: Dün gece uyuyabildin mi?Babama baktın, birşeyler ifade etmeye çalışıyor gibiydi. Toparlamaya çalıştım.
I: Hayır uyuyamadım, camım açık kalmış.
B: Bir dahakine unutma, üşütürsün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3