Yazmayı çok özledim, kitapları bu yoğunluğumda devam ettirebileceğimi sanmıyorum, özellikle sınav senemde ama ara sıra özel bölüm atarım diye düşünüyorum. İyi okumalar.
Bella yatak odasının tuvaletinde bir ileri bir geri yürüyordu. Ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Aslında korku biraz olsun vücudundaydı. Bu yaşına kadar bu konuda nerdeyse hiç korkmamıştı, çünkü onun için bir seçenek yoktu. Tek bir çare vardı. Bir iç çekti ve tuvaletten çıkıp aynanın karşısına geçti. Vücudunu inceledi, düşündü.
O sırada içeriye Dabi girdi.
D: Güzellik, napıyorsun?
B: Sadece bakıyorum.Dabi ona yaklaştı ve arkasından beline kollarını sardı. Bella aynada kendine bakarken oldukça keyifsizdi.
D: Neye bakıyorsun bebeğim?
B: Kendime.
D: Hmm, kilo falan almamışsın. Hala taş gibisin, seninle ilk tanıştığımda da öyleydi.Bunu söylerken bir yandan onun boynunu öpüyordu ama Bella hala normaldi.
B: O zamanlar biraz daha değişiktim.
D: Benim için hep çok güzelsin.Bella bunun için bir tebessüm verdi. Dabi keyif alıyordu ama Bella hiç karşılık vermiyordu.
Bella sonunda kafasını yavaşça çekti.D: Tamam, sorun mu var bilmediğim?
B: Hayır.Bella bunu söylerken Dabi'nin ellerini de belinden indiriyordu.
D: Bella belli ki bir şey olmuş.
B: Olmadı. Sadece canım sıkkın, cilveleşecek halim yok.
D: Sebebini merak ediyorum.
B: Sebebi yok.Bella bunları söylerken onunla göz teması kurmuyordu. Etrafla uğraşmaya çalışıyordu.
D: Yalan söylediğin çok açık.
Bella buna cevap vermedi, oyalanmaya devam etti.
D: Peki, sadece nolduğunu söyle. Neyin canını sıktığını ya da nasıl hissettiğini?
Bella sesli bir iç çekti, yaptığı şeyde durdu. Dabi'ye arkası dönüktü. Dabi ona kollarını bağlamış bakıyordu. Bella ona doğru döndü.
B: Bunu söylemem ne kadar mantıklı bilmiyorum. Belki kendi başıma halletmeli ve hiç olmamış gibi yapmalıyım.
D: Her ne ise tek başına davranma, ben de seninleyim.
B: Bu ikimizle alakalı bir şey zaten.
Bella tekrar döndü ve çekmeceyi kapattı. Odadan çıkacaktı, Dabi arkasından geldi ve kolunu tuttu.
D: Aşağı da Alya var, önünde tartışmak istemiyorum.
Onu bir adım çekti ve kapıyı kapatıp kilitledi.
B: Önünde hiç tartışmadık sanki.
D: Sevgilisinin önünde tartışmadık. Şimdi ne olduğunu bana anlat bebeğim, bir çözüm bulalım. Bulamazsak bile sevişir, barışırız.
Bella tekrar nefes verdi.
B: Sorun da bu zaten.
Bella yatağa ilerledi ve oturdu, elleri ile yüzünü kapattı, dirsekleri dizlerinden destek alıyordu. Dabi önüne çöktü, ellerini dizlerine koydu. Bella'nın dolmuş gözlerini gördü.
D: Bebeğim, lütfen.
Bella kendini toplamak için nefes aldı ve bir saniye durdu, etrafa baktı sonrasında Dabi'nin gözlerine baktı.
B: Adetim iki hafta gecikti.
Dabi başta sadece baktı, sormaya çekindi ama yaptı.
D: Bu ne anlama geliyor?
B: Bilmiyorsun değil mi?
D: Hayır.
B: Bunu söylemek istemiyorum ama...Sanırım hamileyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3