"Korkmana Gerek Yok" 25/30

2.2K 203 486
                                    

Bölümü sonunda yayınlıyorum, biraz geç oldu ama size uzun bir bölüm ile geldim. Multimedya'daki şarkıyı açmayı unutmayın, iyi okumalar.

B: Benim içinde sigaran var mı?

Dabi kafasını çevirdi ve yanına yüzündeki sinirli ifade ile yanına gelen Bellamy'i gördü, umursamadı ve önüne döndü. Bellamy yanına geldi ve gökyüzüne baktı.

Bellamy kendi cebinden sigara paketini çıkardı ve çakmağı ile yaktı.

D: Yaşın küçük değil mi?
B: Isabella sana göre küçük değil mi?

Dabi tekrar sigarayı içine çekti.

D: Benimle derdin neyse ikimiz çözelim, Bella'yı buna dahil etme.
B: Pekala, çok istiyorsan.

Dabi göz ucuyla Bellamy'e baktı.

B: Onu sevdiğini sanıyorsun ama onun nasıl kırıldığında haberin yok.
D: Sana hikayenin tamamını anlatmamışlar.
B: Bell buraya ilk geldiğinde çok kırgındı, tekrar onu kırmana izin vermek istemiyorum.
D: Bell'i bıraktım çünkü geleceğini mahvetmekten korktum, onu bir daha kimsenin kırmasına izin vermem, benim bile, senin bile.

Bellamy sigarasını üfledi, ikisinde de havalı olmak için umursamaz tavır takınıyorlardı.

B: Madem öyle, artık herkesin tanıyorsun. Yarın sen, Isabella ve ben yürüyüşe çıkmaya ne dersin Dabi?
D: Bella kabul ederse olabilir.

Dabi sigarasını elinde yakarak küle dönüştürdü ve Bellamy'e umursamaz bir tavırla döndü.

D: Kız arkadaşım bekliyor, gitmem gerek.

Dedi ve arkasını döndü ve gitti.

Sessizce eve girdi ve odaya çıktı. Bella yatağın ortasında dizlerine ve kollarını kendine çekmiş, üstündeki battaniye biraz açılmıştı. Dabi odanın kapısı yavaşça kapattı, üzerindeki hırkayı çıkardı ve yatağın ayak kısmındaki başlığa koydu. Battaniyeyi yavaşça araladı ve Bella'nın yanına büyük bedeni ile sokulmaya çalıştı. Bell onu uyku halinde farketti ve yatması için kenara toparlandı. Dabi büyük kollarını onun beline satarken Bell uykulu sesi ile seslendi.

I: Nerde kaldın?

Dabi ses geç olduğu için kulağına doğru fısıldadı.

D: Geldim bebeğim~

Dabi Bella'nın beline sardığında vücudunun tekrar soğuk olduğunu farketti, geçen gün ki gibi buz kesiyordu.

D: Buz kesiyorsun.
I: Üşüyorum Dabi.

Bella'nın arkası Dabiye dönüktü, ona döndü ve kafasını onun göğüsüne yaslamaya çalıştı ama Dabi geçen günden daha soğuk olduğunu farketti. Bella'nın saçları yavaş yavaş soluyor gözüküyordu. Böyle olmayacaktı, o git gide dahada buz kesiyor ve üşüyordu. Ya onu ısıtmak için yanında olamazsa? Ya yardım edene kadar Bell için çoktan geç olmuşsa? Dabi'nin tek çaresi bunu bilecek tek kişiye sormaktı.

D: Bebeğim, bekle. Geleceğim.

Dabi odadan çıktı ve Bellamy'nin odasına tıkladı, saatin geç olduğunu biliyordu ama konu Bella'ydı.

B: Ne işin var?
D: Saatin geç olduğunun farkındayım ama Bella iyi değil.

İkiside Dabi'nin bu sözünden sonra Isabella'in odasına yöneldi. Bella hala yatakta uyuyordu, çok fazla halsizdi.

B: Onun nesi var?
D: Vücudu normalden fazla soğuk-
B: Teyzemleri uyandırmalıyım.

Bellamy odadan koşarak çıktı ve Jenny'nin odasına gitti.

Dabi X OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin