"Son Savaş" 27/30

1.6K 171 625
                                    

Multimedya'daki şarkıyı açmayı unutmayın, özenle seçtim. Hepinize iyi okumalar.

S: Şimdi kim güçlü Buz cadısı?

Shigaraki gözlerime şeytani gülümsemesi ile bakıyordu, şehirdeki çığlık ve gürültü sesleri gittikçe artıyordu, kahramanlar hala ortalıkta yoktu. All Might'ın önceden dediklerini unutmam ve sivilleri uzaklaştırmamız gerekiyordu. Kafamda bir şeyler kurdum ve Todoroki'ye döndüm.

I: Sivilleri uzaklaştır, ne yapacağımı biliyorum.

Todoroki kafasını salladı. Ne kadar korkunç ve içinden çıkılmaz gözükse de güçlerime güveniyordum, beni hafife alıyordu.

Bir sokağa doğru koştum, kendimi toparlamak ve arkadan saldırmak için. O sırada telefonum çaldı, arayan Dabi'ydi, ona ne söylüyeceğimi bilmiyordum ama sakinleştirmem gerekiyordu.

I: Dabi?

D: Bebeğim, sesin iyi geliyor. Sen?

I: Dabi kısıtlı zamanım var, bana ihtiyaçları var.

D: Kahramanlar gelene kadar uzak dur, Shigaraki senin için orada, sana zarar vermeden gitmeyecek, bebeğim-

I: Dabi beni iyi dinle, ne olacak bilmiyorum ama seni seviyorum ve bana güven, yapacağım.

D: Bella hayır!

I: Beni iyi dinle, seni seviyorum. Gerçekten aşık olduğumu seninle hissettim bana birçok duyguyu aynı anda yaşatıyorsun. Anılarımızı unutma, bizimle ilgili herşeyi hatırla bebeğim.

Sokaktan patlama sesleri geldi ve kafamı çevirdiğimde bu Bakugou'ydu. Nefesim titriyor ve gözlerimi sıkıca kapatmıştım, Bakugou olduğunu görünce rahatladım.

D: Bella!

I: Bu- Bakugou. Seni seviyorum Dabi.

D: Bende seni seviyorum bebeğim.

Telefonu ellerim titrerken kapattım ve kendime gelmeye çalıştım, yine herşey iyi olacaktı.

Bakugou ortada insanları uzaklaştırırken ona doğru koştum. Geldiğimi görünce sevindi.

B: İyisin.
I: Evet, sende.
B: Ne yapacağız şimdi? Onlar çok daha fazla ve k- onları ezelim! Kahramanlar ortada bile yok.
I: Biz varız. Bakugou.
B: Bell?
I: Seni sevdiğimi unutma, gerçekten iyi bir arkadaşsın ve mükkemel bir insansın, lütfen unutma.
B: Bell, sende öylesin.

Bakugou bir anda sarıldı, gözlerim dolacaktı ama sarılırken kulağıma fısıldadı.

B: Sen benim gerçek ve tek arkadaşımsın.

Geri karşılık verdim ve çekildim, bazı kahramanlar gelmişti.

Gözyaşlarımı sildim, beni tam olarak bir kahraman olarak adlandırmadıkları için durduracaklarını biliyordum ama bu sefer kimseyi beklemeyecektim. İçimdeki hüznün öfkeye dönüştüğünü hissediyorum, yüzümdeki ifade korkudan çok hırsa döndü. Derin bir nefes aldım.

I: Saldırmamız gerekiyor.
B: Seninleyim.
I: Ama Shigaraki benimdir.

Bakugou kafasını salladı, kahramanlar olaya dalmadan gidecekken Todoroki'nin sesini duydum.

T: Gidecekseniz bende sizinleyim.

Todoroki'ye baktım, arkasındaki Nomular gitgide kayboluyordu.

I: Nomular, onlar kayboluyorlar.
T: Diğer kahramanlar onları yakalıyor.
I: Sıra bizde.

Üçümüzde gerçek kötülere doğru koşuyorduk, Bakugou caddenin bir kısmını patlaması ile bayıltırken diğer kısmını Todoroki ateşi ve buzu ile dondurup yakıyordu. Ben Shigaraki'ye koşuyordum.

Dabi X OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin