Multimedya'daki şarkıyı dinleyebilirsiniz, biraz uygun bir şarkı bulmaya çalıştım, başta Chase Atlantic - Friends düşündüm ama bu şarkı ve anlamı çok güzel, bir bakımdan Bakugou'nun hislerini anlatıyor diyebilirim.
______________________
Isabella'dan;
Mutfaktan yatak odasına gittim, Dabiye haber vermem gerekiyordu. Odaya girdiğimde kiminle konuştuğumu merak eden bir Dabi merakla bana bakıyordu, doğrulmuş, yaslanıyordu.
I: Yatmam gerekiyor.
D: Kiminle konuşuyordun?Yatağa oturdum ve kafamı dizine koydum, tavana bakıyordum. Elini saçlarıma koydu ve gözlerimi izledi.
I: Arayan Bakugou, konuşmak istiyor.
D: Seninle bir sorunu mu var?
I: Bilmiyorum, sesi üzgün geliyordu, beni sahile çağırıyor. Sen-
D: Beklerim, sadece özletme bebeğim.Gözlerine baktım, Bakugou'ya sinir olmasına rağmen çok sakin duruyordu, yavaşça kalktım, saçlarımı topladım ve kapıya yöneldim, Dabi seslendi.
D: Bell.
Arkamı döndüm, bana birşey ister gibi bakıyordu, yanına yaklaştım ve ne istediğini anladım. Dudaklarına yaklaştım ve fısıldadım.
I: Gelince, olur mu?
D: Seni özleyeceğim bebeğim.Daireden çıktım, sahile doğru yürümeye başladım. Sahilin kum olmayan, korkulukların olduğu kısımda, üzerinde siyah atleti ve eşofmanı ile elleri cebinde denizi izliyordu. Yüzündeki ciddiyet ve kızgınlığı hissedebiliyordum. Yanına yaklaştım.
I: Bakugou?
B: Geldin.
I: Tabiki gelecektim.
B: Ben, o yanmış tavuk olan erkek arkadaşınla ilgilenmekten bana zaman ayırabileceğini düşünmüyordum.
I: Ne?
B: Onunla birlikte olduğunu biliyorum, Todoroki gibi.
I: Başka kim biliyor‽
B: Çok mu endişelendin? Hah! Ne kadar romantik.
I: Beni buraya yaptıklarımla yargılamak için mi çağırdın?
B: Hayır.
I: O zaman konu ne? Bilirsin herkesten gizlediğim erkek arkadaşıma bakmam gerekiyor.Bana yaptığı tavırı ona yapıyordum.
B: Konu mu? İyi. Konu sensin. KONU İKİMİZİZ, KONU BİZİZ.
I: Ne?
B: Hala görmüyorsun, gözün hep o pislikte! Hala sana olan hislerimi görmüyorsun!
I: Bakugou biz iyi arkadaşlarız, his derken neyden-
B: SENİ SEVİYORUM ISABELLA! SANA AŞIĞIM! Seni istiyorum! Seninle olmak, elini tutmak, seninle yürümek, seninle kahraman olmak İSTİYORUM! AMA SEN- AGH! O lanet pisliğe gidiyorsun! Bana anlattığın kişide oydu değil mi? Bir kötü, ayrıldığın bir villain erkek arkadaş. Unuttuğunu düşünmüştüm, ne kadar aptalım. AGH!
I: Benimle olmak? Bakugou- ben.
B: Sadece bir arkadaş, biliyorum.
Gözleri kızarmıştı, sinirliydi, çok sinirli. Dabi'nin benimle olmasını kaldıramıyordu, ona aşık olduğumu. Sadece ona bakıyordum, şaşkındım, yakın arkadaşımın bana aşık olduğunu düşünmedim ama Dabi haklıydı, bana ayrı bir değer veriyordu.
I: Arkadaş olduğumuzu biliyorum ama seni bir yarabandı gibi kullanamazdım Katsuki! Sen gerçekten bana iyi geldin ama başkalarını unutmak için seninle birlikte olup her seni öptüğümde ya o aklıma gelseydi, o zaman canın daha çok yanacaktı. Ben hala seninle arkadaş olmak istiyoru-
B: Beni çoktan yarabandı gibi kullandın, şimdide arkadaş olalım diyerek çöpe atıyorsun. Ar-
I: Hayır, seni çöpe attığım falan yok, sana değer veriyorum, eğer gerçekten seni yarabandı gibi kullansaydım burada olmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi X Okuyucu
ChickLit𝘋: 𝘉𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘢𝘵 4:47'𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘮𝘶𝘴𝘶𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘢? 𝘐: 𝘕𝘦? 𝘋: 𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤𝘦𝘷𝘢𝘱 𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨̆𝘪𝘮... İlk kitabım, beğeneceğinizi umuyorum. <3