"Seni kaybedemem" 28/30

1.8K 166 975
                                    

Medyadaki şarkıyı açmayı unutmayın, iyi okumalar <3

Bella'yı kucağından yatağa yatırdı ve eşyaları yatak odasına taşıdı.

D: Rahat mısın?
I: Hayır.
D: Bir sorun mu var?
I: Çünkü yanımda değilsin.

Dabi iç çekti ve Bella'nın üstüne doğru geldi. Onun üzerindeydi, göz gözelerdi. Dabi Bella'nın dudaklarına bakıyordu. Bella dudaklarını yaklaştırdı ve fısıldadı.

I: Çok uykum var.
D: O zaman uyu bebeğim.

Dabi derin nefesi ile karşılık verdi, onun dudaklarına. Öpmedi, konuşurken birbirlerinin dudaklarına bakarak fısıldıyorlardı, bu fazla heyecanlıydı, ikisi içinde.

I: Dudaklarını dudaklarıma bastırmayacak mısın?
D: Neden sen kalkışmıyorsun?
I: Çünkü üstümde dururken dudaklarıma bakarak heyecanlanman hoşuma gidiyor bebeğim.
D: Bebeğinim ha?
I: Öylesin bebeğim.

Dabi kendini tutamadı ve Bella'yı öptü. Bu tatlı öpücüklerinden çok delirmiş bir öpücüktü çünkü Bella flört etmek yerine onu heyecanlandırıyordu, hep yaptığı gibi ama öpmesini de istedi.

İlk Bella çekildi, Dabi sesli nefes alıyordu, kalbi hızla atıyordu, tıpkı Bella'nın ki gibi.

B: Fazla heyecanlandın.

D: Flört etmek istiyorsun ama kızarıyorsun, bu halini seviyorum. Sonunda seninle gerçekten yalnız kaldık.

B: Biz hep yalnızız.

D: Değiliz, o sarışın- ah, boşver gitsin.

B: Konu yine Bakugou değil mi?

D: Bunlara kafanı yorma, uykum var demiştin bebeğim. Göğüsümde uyumak ister misin?

Dabi üzerinden kalktı ve kenara uzandı. Kolunu ona doğru uzattı, belinden tutarak yanına yaklaştıracaktı ama Bella oturur pozisyona geldi.

B: Konuyu dağıtıyorsun.
D: Hastaneden yeni çıktın, uyuman gerek.

Bella ona kızgın şekilde bakıyordu, çünkü ona anlatmaması canını yakıyordu.

Ayağında ki alçı ile yataktan kalkmaya çalıştı. Dabi hızlıca kalkarak onu tuttu.

D: Ne yapıyorsun?
B: Tuvalete gideceğim.
D: Bana söyleseydin, yardım ederdim bebeğim.
B: Gerek yok.

Bella ona gerçekten kızgındı ve tuvalete girdi, kapıyı kitledi. Duvarlara tutunarak yürümeye çalışıyordu.

Tuvalete girdi ve regl olduğunu farketti, karnındaki bu gıcık ağrıda ondandı. Yüzünü burktu, dolaplara baktı ve ped aradı ama Dabi'de pedin ne işi olur ki? Yanında da yoktu.

Tuvaletten çıktı ve kapıyı açar açmaz Dabi'yi karşında gördü, konuşmak istiyordu.

D: Bebeğim-
B: Ped alman gerekiyor.
D: Regl mi oldun?
B: Evet.
D: Tamam, yatağa uzan. Başka bir şey istiyor musun?
B: Hayır.

Onun yatağa uzanmasına yardım etti ve hızlıca ceketini alarak evden çıktı.

Bella uzandığında uykuyu hissediyordu. Gözlerini kapattı ve uzun süre gözleri kapalı durdu, uyuyamadı çünkü karnındaki ağrı git gide çoğalıyordu ve dayanılmaz hale geliyordu.

Evin kapısının açılıdığı duyunca içi rahatladı çünkü bir yandan erkek arkadaşını istiyordu, onun huzurunu ve sıcaklığını.

Dabi odaya girdi, elindeki poşeti yere bıraktı ve ceketini çıkardı.

Dabi X OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin